• Anonym (anonym)

kyssas efter avsugning

hur vanligt är det att man kysser sin kille efter att man har sugit av han och han har sprutat i munnen? tycker fler om det? vad tycker ni killar om att kyssa er tjej och samtidigt smaka på er egen sperma?

• Svar på tråden kyssas efter avsugning
  • Anonym (Mysigt)

Hade en älskarinna för nåt år sen som älskade att det blev kladdigt och lärde mig med att det var otroligt läckert..Kysste henne alltid efter jag sprutat i hennes mun hon var så varm och mjuk just då..
    Hon nästan krävde att att kyssa mig efter jag slickat henne också,sög alltid på mina fingrar om jag pullat henne..Fan vad jag saknar henne

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Hihi)
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-29 10:32:04 följande:

Min kille gillar att se på när jag har sex med vår "bull" och han kysser och slickar mig mer än gärna när vår bull sprutat i musen eller i munnen. Även när han själv sprutat.

Jag brukar slicka rent min kvinna när vår bull sprutat i henne me. Hon brukar rida mitt ansikte tills jag ?tvättat? henne 
  • Anonym (M44)
    Anonym (Lina) skrev 2025-06-29 10:32:04 följande:

Min kille gillar att se på när jag har sex med vår "bull" och han kysser och slickar mig mer än gärna när vår bull sprutat i musen eller i munnen. Även när han själv sprutat.

En av mina största fantasier. Hoppas få uppleva den någon gång. Min fru vet om det och brukar hinta om det  ibland och det närmaste jag kommit är när hon red mig så jag kom och sedan flyttade "upp" så jag fick slicka henne med min egna sats i henne. 
  • Robert 832

Jag tror det är tämligen ovanligt men eftersom många upplever det som något lite nasty så har det blivit en egen nischad kink som många vill uppleva.

• Florali
    Robert 832 skrev 2025-07-03 19:07:05 följande:

Jag tror det är tämligen ovanligt men eftersom många upplever det som något lite nasty så har det blivit en egen nischad kink som många vill uppleva.

Tror du så? Jag har aldrig tänkt på det som något ovanligt. Men då kanske jag är ovanlig då.
    Att kyssas är ju så härligt och intimt. Vi kysser varandra då och då genom hela akten och när vi båda är tillfredställda avslutar vi alltid med att kyssas djupt och innerligt. Och eftersom han så gott som alltid kommer i min mun, så...
    Att blanda våra smaker, att det är kladdigt och ohämmat, det är en stor del i bra sex, i alla fall för mig och för de partners jag har och har haft verkar instämma.
  • Anonym (M44)
    Robert 832 skrev 2025-07-03 19:07:05 följande:

Kink? Om tjejen kan ta sperma i munnen så kan väl mannen göra det? Eller vart är skillnaden?
  • Robert 832
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 10:26:16 följande:
    Kink? Om tjejen kan ta sperma i munnen så kan väl mannen göra det? Eller vart är skillnaden?
    Det är en jättekonstig inställning att det en gör ska vara lika självklart för den andra. Alltså om mannen gärna ger analsex ska kvinnan vara villig att ta på sig en strapon och själv ge? Eller villig att rimma honom för att han gillar att utföra det på henne?

Det är inte en fråga om jämställdhet eller lika för lika. Man gör det man är öppen för och vill och för de flesta killar är lek ned sperma äckligt. Speciellt efter att de själva har kommit. Eller är post nut clarity ett nytt begrepp?
  • Anonym (Sverker)

Vi kommer, ger och får oralsex om vartannat under sex. Har träffat väldigt få genom åren som brytt sig nämnvärt om detta. Något ex var möjligen inte överförtjust i om jag kysste henne direkt efter att ha gått ner på henne. Nuvarande tycker det är hett.

• Anonym (Pryda paret)

Min fru suger aldrig av mig. Hon tycker det känns äckligt och jag tycker hon är för fin för att nedvärderas så. Hade hon gjort det hade jag inte velat kyssa henne efteråt. 

Det händer att jag slickar henne, men då vill hon inte kyssas efteråt. Jag tycker det känns helt rimligt, men lite synd att behöva välja vilka läppar jag vill kyssa. 

• Anonym (M44)
    Robert 832 skrev 2025-07-05 13:08:00 följande:
    Det är en jättekonstig inställning att det en gör ska vara lika självklart för den andra. Alltså om mannen gärna ger analsex ska kvinnan vara villig att ta på sig en strapon och själv ge? Eller villig att rimma honom för att han gillar att utföra det på henne?

Det är inte en fråga om jämställdhet eller lika för lika. Man gör det man är öppen för och vill och för de flesta killar är lek ned sperma äckligt. Speciellt efter att de själva har kommit. Eller är post nut clarity ett nytt begrepp?

Jo så tycker jag. Om mannen vill ha a och kvinnan går med på det ska mannen även säga okej till att bli tagen med en strapon. Det tycker jag är en självklarhet. 

Jag håller med att sinnesstämningen efter en orgasm ändras och att saker som varit hett innan blir superkallt. Men det är å andra sidan en känsla som går att övervinna. Det är inte en fysisk sak att övervinna utan en psykisk. 

• Anonym (M44)
    Anonym (Pryda paret) skrev 2025-07-05 14:41:18 följande:

Min fru suger aldrig av mig. Hon tycker det känns äckligt och jag tycker hon är för fin för att nedvärderas så. Hade hon gjort det hade jag inte velat kyssa henne efteråt. 

Det händer att jag slickar henne, men då vill hon inte kyssas efteråt. Jag tycker det känns helt rimligt, men lite synd att behöva välja vilka läppar jag vill kyssa. 

Tråkigt att hon känner sig nedvärderad om hon skulle suga av dig. Min fru är tvärtom, hon gör det för att känna sig lite duktig och slynig - hon går alltså igång på det. 😅
  • Robert 832
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 14:54:12 följande:

Jo så tycker jag. Om mannen vill ha a och kvinnan går med på det ska mannen även säga okej till att bli tagen med en strapon. Det tycker jag är en självklarhet. 

Jag håller med att sinnesstämningen efter en orgasm ändras och att saker som varit hett innan blir superkallt. Men det är å andra sidan en känsla som går att övervinna. Det är inte en fysisk sak att övervinna utan en psykisk. 

Jag tror du missuppfattade vad jag skrev. Frågan är om det är ok att begära av en kvinna att hon ska ta på sig en strap och knulla en bara för att man knullar henne.
  • Anonym (M44)
    Robert 832 skrev 2025-07-05 15:32:25 följande:
    Jag tror du missuppfattade vad jag skrev. Frågan är om det är ok att begära av en kvinna att hon ska ta på sig en strap och knulla en bara för att man knullar henne.
    Ok, ja kanske lite. Men om hon vill ta på sig en strap så anser jag att man får ställa upp på samma sätt som hon kanske gjorde för dig när du ville testa tvåan. 
  • Robert 832
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 15:50:54 följande:
    Ok, ja kanske lite. Men om hon vill ta på sig en strap så anser jag att man får ställa upp på samma sätt som hon kanske gjorde för dig när du ville testa tvåan. 
    Du missförstår fortfarande eller så är frågan så främmande för dig att du inte kan förstå den. Jag frågar om det är ok för mig att begära rimming eller att bli tagen med strap bara för att jag gör sådant på en kvinna?
  • Anonym (Pryda paret)
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 14:58:39 följande:
    Tråkigt att hon känner sig nedvärderad om hon skulle suga av dig. Min fru är tvärtom, hon gör det för att känna sig lite duktig och slynig - hon går alltså igång på det. 😅
    Det är inte hon som tycker så. Hon tycker vårväder känns smutsigt/äckligt. Det är jag som inte tycker att hon ska behöva nedvärdera sig på det sättet. Hon är inte en slyna och ska inte behöva känna sig som en. 
  • Anonym (M44)
    Robert 832 skrev 2025-07-05 16:09:12 följande:
    Du missförstår fortfarande eller så är frågan så främmande för dig att du inte kan förstå den. Jag frågar om det är ok för mig att begära rimming eller att bli tagen med strap bara för att jag gör sådant på en kvinna?

Jag kanske missförstår men du menar att du ska begära att bli knullad med en strapon bara för att du också fått knulla din tjej i rumpan? 

Min syn på detta är att om du vill "test" analt så ska du också vara beredd på att ta emot. Om du tycker tjejen ska ta din sats i munnen sks du också vara beredd att ta emot statsen om hon vill kyssa dig eller att hon till och med flyttar den från hennes mun till din. 

Jag kan fortsätta, om du vill binda eller ta stryptag på henne ska du också säga okej till att bli bunden eller få ett stryptag. Om du vill att hon ska slicka en annan tjej ska du vara beredd att suga en kuk. 

• Robert 832
    Anonym (M44) skrev 2025-07-05 20:31:44 följande:

Jag kanske missförstår men du menar att du ska begära att bli knullad med en strapon bara för att du också fått knulla din tjej i rumpan? 

Min syn på detta är att om du vill "test" analt så ska du också vara beredd på att ta emot. Om du tycker tjejen ska ta din sats i munnen sks du också vara beredd att ta emot statsen om hon vill kyssa dig eller att hon till och med flyttar den från hennes mun till din. 

Jag kan fortsätta, om du vill binda eller ta stryptag på henne ska du också säga okej till att bli bunden eller få ett stryptag. Om du vill att hon ska slicka en annan tjej ska du vara beredd att suga en kuk. 

Men gud... Hur går det inte in? Jag frågar om det omvända gäller. Kan jag kräva av HENNE sådant jag utför åt henne?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden kyssas efter avsugning