Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?
Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)
Kram =)
Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)
Kram =)
jag är oxå för feg / inte letar så hårt efter nån.... ingen träff än!! men tänker på de ofta :) bor i västerås så de bör ju finnas åtminstone en fin tjej där ute för mig!! eller??
Zannah: kom till Uppsala å träffa mig ;)
jag har alltid tänt på tjejer sen jag var yngre och mest fantiserat om det. sen försvann allt lite men nu är det verkligen tillbaka igen och viiiiiiiilll verkligen träffa någon tjej. mest för sex alltså. drömde häromnatten om en tjej, brunhårig långt vågigt hår, smal och ganska små/medelstora bröst med styva bröstvårtor.. någon som känner igen sig i beskrivingen kan ju höra av sig? :) jag vill prata om sex och är rätt öppen med det med kompisar, men skulle även vilja träffa någon och utforska fantasier. vilka hemsidor finns det för de som är intresserade av tjejsex? vet jag hängde lite på qx men som ni andra skrev verkade det väldigt seriöst. jag ser mig inte direkt som varken lesbisk/bi/hetero utan brukar säga jag är sexuell.
Inte varit här i tråden på länge, men alltid skoj att se att vi är några stycken iallafall.
Tyvärr rätt död tråd
Snackar gärna så inboxa mig :)
Är 39 är, gift o en drös ungar. Nyfiken på tjejsex o drömmen vore att träffa en "väninna" att umgås med o även mysa med :)
Jaa jag skulle så hemskt gärna vilja träffa en tjej att sexa med. Gärna tillsammans med min sambo (där han skulle vara passiv gentemot andra tjejen), men det kan också bli aktuellt att träffas själva.
Men verkar väldigt väldigt svårt att hitta nån go tjej i Värmland...
Jag hoppar gärna in här och pratar/ delar erfarenheter och ger och får råd och tips samt delar fantasier. Jag bor i gbg för övrigt.
Jag är också bi eller som jag brukar kalla det homosexuell med hetero tendenser . Lever med en man just nu men läääängtar efter en tjej
Jag är 35 år och bor i Stockholm
Jag skulle gärna vilja prata lite :)
[email protected]
Så då var det över .......hon har dumpat mig
.....känner mig helt krossad, mitt första förhållande med en tjej, och det känns bara som hon har ljugit mig rakt i ansiktet hela tiden.....var beredd att göra allt för henne....men nu vill hon bara vara vän eftersom hon har så mycket som händer i hennes liv just nu, och det visade sig att hon aldrig skulle kunna gå ut med att hon är bi