• Anonym (Johanna)

Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?

Någon bi/lesbisk tjej som vill snacka? Msn, här, vad som =)

Kram =) 

• Svar på tråden Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?
  • zannah

jag är oxå för feg / inte letar så hårt efter nån.... ingen träff än!! men tänker på de ofta :) bor i västerås så de bör ju finnas åtminstone en fin tjej där ute för mig!! eller??

• Anonym (em)

jag har alltid tänt på tjejer sen jag var yngre och mest fantiserat om det. sen försvann allt lite men nu är det verkligen tillbaka igen och viiiiiiiilll verkligen träffa någon tjej. mest för sex alltså. drömde häromnatten om en tjej, brunhårig långt vågigt hår, smal och ganska små/medelstora bröst med styva bröstvårtor.. någon som känner igen sig i beskrivingen kan ju höra av sig? :) jag vill prata om sex och är rätt öppen med det med kompisar, men skulle även vilja träffa någon och utforska fantasier. vilka hemsidor finns det för de som är intresserade av tjejsex? vet jag hängde lite på qx men som ni andra skrev verkade det väldigt seriöst. jag ser mig inte direkt som varken lesbisk/bi/hetero utan brukar säga jag är sexuell.

• Anonym (tudilooo)
    Anonym (em) skrev 2011-08-28 10:41:37 följande:
    jag har alltid tänt på tjejer sen jag var yngre och mest fantiserat om det. sen försvann allt lite men nu är det verkligen tillbaka igen och viiiiiiiilll verkligen träffa någon tjej. mest för sex alltså. drömde häromnatten om en tjej, brunhårig långt vågigt hår, smal och ganska små/medelstora bröst med styva bröstvårtor.. någon som känner igen sig i beskrivingen kan ju höra av sig? :) jag vill prata om sex och är rätt öppen med det med kompisar, men skulle även vilja träffa någon och utforska fantasier. vilka hemsidor finns det för de som är intresserade av tjejsex? vet jag hängde lite på qx men som ni andra skrev verkade det väldigt seriöst. jag ser mig inte direkt som varken lesbisk/bi/hetero utan brukar säga jag är sexuell.
  • Celinaz
    Anonym (Anonym) skrev 2011-08-23 23:05:42 följande:
    Min date i Göteborg blev såå lyckad! Är förälskad, och hon likaså . Så lycklig, trodde det "bara" skulle bli en sexupplevelse, så blev det så mycket mer! Vi ser oss som ett par, även om det finns en hel del hinder på vår väg.
    åh vad härligt att läsa...
  • Celinaz

Inte varit här i tråden på länge, men alltid skoj att se att vi är några stycken iallafall.

• Anonym (tudilooo)

Tyvärr rätt död tråd

• oO curious Oo

Snackar gärna så inboxa mig :)
    Är 39 är, gift o en drös ungar. Nyfiken på tjejsex o drömmen vore att träffa en "väninna" att umgås med o även mysa med :)

• abnorm
    Jag saknar väldigt mycket att få bli kär i och leva tillsammans med en tjej...
  • abnorm
    abnorm skrev 2011-11-11 11:17:02 följande:
    Jag saknar väldigt mycket att få bli kär i och leva tillsammans med en tjej...
    Men jag ställer mig mycket tveksam till att jag vill leva i en polyamorös relation. Men vi ger varandra i alla fall den friheten.
  • Anonym (Letar)

Jaa jag skulle så hemskt gärna vilja träffa en tjej att sexa med. Gärna tillsammans med min sambo (där han skulle vara passiv gentemot andra tjejen), men det kan också bli aktuellt att träffas själva.

Men verkar väldigt väldigt svårt att hitta nån go tjej i Värmland...

• glad i livet

Jag hoppar gärna in här och pratar/ delar erfarenheter och ger och får  råd och tips samt delar fantasier. Jag bor i gbg för övrigt.

• Anonym (Letar)
    glad i livet skrev 2011-11-11 19:33:16 följande:
    Jag hoppar gärna in här och pratar/ delar erfarenheter och ger och får  råd och tips samt delar fantasier. Jag bor i gbg för övrigt.
    Hur har du gjort för att hitta en tjej att sexa med? =) Nyfiken som bara den!
  • glad i livet
    Anonym (Letar) skrev 2011-11-11 19:41:33 följande:
    Hur har du gjort för att hitta en tjej att sexa med? =) Nyfiken som bara den!
    Jadu, flickorna har bara dykt upp. Någon har varit via någon kontaktsite, annars gemensam bekant eller "present" av min partner. En flicka var en kompis till mig.
    Just nu vet jag dock inte hur jag ska hitta en tjej som det klickar med, var för länge sen sist :-O
    Men saknar det mycket. Att träffa en kvinna där man känner vibrationerna i luften, hur förväntningarna på vad som ev kommer hända, hela spelet och så glädjen över att träffa någon som är på samma våglängd.

Nä men om jag ska gå till hur jag praktiskt gått till väga så har jag först hittat en tjej, sen träffat tjejen förutsättningslöst för att se om det klickar och sen gått vidare efter det.
  • Anonym (Letar)
    glad i livet skrev 2011-11-11 19:49:19 följande:
    Jadu, flickorna har bara dykt upp. Någon har varit via någon kontaktsite, annars gemensam bekant eller "present" av min partner. En flicka var en kompis till mig.
    Just nu vet jag dock inte hur jag ska hitta en tjej som det klickar med, var för länge sen sist :-O
    Men saknar det mycket. Att träffa en kvinna där man känner vibrationerna i luften, hur förväntningarna på vad som ev kommer hända, hela spelet och så glädjen över att träffa någon som är på samma våglängd.

Nä men om jag ska gå till hur jag praktiskt gått till väga så har jag först hittat en tjej, sen träffat tjejen förutsättningslöst för att se om det klickar och sen gått vidare efter det.
    Ja jag letar på kontaktsiter men det är tyvärr inte så många jag fattar tycke för och vise versa, och skulle man fatta tycke och det är besvarat så är det typ på andra sidan sverige. Skit också. Längtar jättemycket efter att få känna en tjej nära
  • Anonym (jag meeed)

Jag är också bi eller som jag brukar kalla det homosexuell med hetero tendenser . Lever med en man just nu men läääängtar efter en tjej

Jag är 35 år och bor i Stockholm

• Anonym (Anonym)

Så då var det över .......hon har dumpat mig .....känner mig helt krossad, mitt första förhållande med en tjej, och det känns bara som hon har ljugit mig rakt i ansiktet hela tiden.....var beredd att göra allt för henne....men nu vill hon bara vara vän eftersom hon har så mycket som händer i hennes liv just nu, och det visade sig att hon aldrig skulle kunna gå ut med att hon är bi

• Anonym (jag meeed)
    Anonym (Anonym) skrev 2011-11-26 23:23:20 följande:
    Så då var det över .......hon har dumpat mig .....känner mig helt krossad, mitt första förhållande med en tjej, och det känns bara som hon har ljugit mig rakt i ansiktet hela tiden.....var beredd att göra allt för henne....men nu vill hon bara vara vän eftersom hon har så mycket som händer i hennes liv just nu, och det visade sig att hon aldrig skulle kunna gå ut med att hon är bi
    Usch va jobbigt !   Jag var tillsammans med en tjej under 3 år men hon vågade inte heller komma ut så vi gjorde slut . Skit jobbigt !

Svar på tråden Lesbisk/Bi tjej som vill snacka?