• Anonym (Sexrädd)

Min fru gör mig avtänd

Hej!

Älskar min Fru jättemycket, har tre barn och har varit tillsammans i snart 15 år. Problemet är att vårt sexliv inte fungerar. Jag är ofta tänd och vill, men gör det på fel sätt och hon påstår att hon aldrig fått orgasm av mig. Hon är mycket sexig och har också ett stort sexbehov. Detta gör det givetvis mycket frustrerande!!! Vi bråkar väldigt mycket och allt som oftast säger hon "GÖR MIG SEXUELL". Har försökt med uppvaktning, presenter, resor m.m., men känns aldrig som att jag gör det rätta och med det beteendet hon bemöter mig med gör att tändningen slocknar. Vi kan prata mycket om det, men hon hävdar hela tiden att ansvaret ligger på mig att göra henne sexuell. Jag tycker att båda har ett ansvar även om jag ska vara drivande som man.
    Någon som känner igen sig? Hur gör man för att komma över spärren att vara rädd för att ha sex med henne?

• Svar på tråden Min fru gör mig avtänd
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Sexrädd) skrev 2011-06-10 12:41:22 följande:
    Tack för alla råd! Tyckte jag var på rätt väg igår, men var så dj-a kåt efter över en månads celibat så hann få av henne trosorna, smeka henne en kort stund, men när hon rörde vid min överhettade manlighet sprutade jag henne i handen och på armen, så var den förväntade lyckostunden över för henne. Jag har svårt att komma på nytt och om jag väl kommer igång så gör inte hon det när hon inte ser min lika brinnande känsla eller inte lika hårda stolthet. Frågan är om jag vågar komma tillbaka ikväll???
    Been there, done that, too!
    Moment 22. Det enda som varaktigt hjälper mot för tidig utlösning är övning, sorgligt men sant.

Läs Snuskfias inlägg #12 noga, vänta nån dag eller två så du hinner ladda om, och så på't igen bara!!
  • Anonym (Sexrädd)

...Tyvärr har våra problem gått alldeles för långt och känns lite som "sista chansen" om jag inte går i mål ikväll... Måste bara få bort de gamla förödande tankarna som bara bromsar upp handlandet

• Anonym (Sexrädd)

Helgen har varit helt åt h-e och förväntar mig inget annat än att vi måste bryta. Varför pratar vi så olika språk hela tiden - Jag blir galen

• Anonym (snuskfia)

Oj vad jobbigt, men det där med förtidig utlösning kan du strunta i helt. Ta för dej igen bara....

Låter ju jättrtäkigt om ni måste bryta pga detta. Har ni provat rollspel?

• Fandango

Bara för att du sprutat så behöver ni inte lägga av med sexet...använd tungan och fingrarna så kanske hon får orgasm tillslut. Sexet är inte över när den ena partnern får orgasm.

• Anonym
    Fandango skrev 2011-06-13 19:35:59 följande:
    Bara för att du sprutat så behöver ni inte lägga av med sexet...använd tungan och fingrarna så kanske hon får orgasm tillslut. Sexet är inte över när den ena partnern får orgasm.
    Tror det är så i många förhållanden att sexet är slut i och med mannens utlösning. Många tror också att det är det sex går ut på tyvärr.
  • Fandango
    Anonym skrev 2011-06-13 19:43:43 följande:
    Tror det är så i många förhållanden att sexet är slut i och med mannens utlösning. Många tror också att det är det sex går ut på tyvärr.
    Kan tyvärr stämma...själv så tycker jag att min orgasm faktiskt inte är prio1...vill att tjejen ska njuta länge innan det går för mig. Att få förtidig utlösning är jobbigt men inte behöver mannen sluta att ge sex för det.
  • Anonym (Leelos)

Brukar din fru få orgasm? Onanerar hon? Har hon några sexleksaker?

• Anonym
    Fandango skrev 2011-06-13 19:53:59 följande:
    Kan tyvärr stämma...själv så tycker jag att min orgasm faktiskt inte är prio1...vill att tjejen ska njuta länge innan det går för mig. Att få förtidig utlösning är jobbigt men inte behöver mannen sluta att ge sex för det.
    Tror att det kanske är främst så bland yngre killar. Brukar låta såhär "men jag kan ju inte fortsätta ha sex med en slak snopp". Som om sex = vaginalt samlag. Förmodligen därför många kvinnor aldrig eller sällan får orgasm vid sex =(
  • Ridmi
    Anonym (snuskfia) skrev 2011-06-09 20:38:55 följande:
    YES! Min förra pojkvän var inte tillräcklig för mej och jag kom aldrig någonsin. Jag visste inte heller hur han skulle göra för jag hade inte tillräckligt erfarenhet, inte han heller. Vems "felet" är spelar ju ingen roll när man är i den siruationen. Det är ju baraännu ett maktspel.... Men sedan träffade jag min nuvarande man och OH GOD vilken skillnad, var så kått att det tjöt i öronen. Han var manlig och lyssnade inte på mitt tjafs som bara egentligen var osäkerhet utan han tog mej när och hur han ville och visade mej hur jag skulle bli tillfredställd och jag fick orgasm efter några v med honom.
    Mitt råd är att ta henne (du kan ju prova iaf) ta henne som du vill ta henne. Sedan säger du åt henne att ligga still och fan inte röra en jävla fena sedan smeker du hennes nakna kropp (var inte för slapp, men inte tryck) sedan slickar du henne, se till att hon ligger still annars säger du till henne på skarpen..morra gärna lite djupt:)
    Slicka henne först mjukt över hela fippan sedan koncentrerar du dej på BARA bara klitoris, rytmiskt och länge. säg åt henne att ligga still.

Sedan tar du för dej såsom du vill. Hon får göra detsamma med dej, uppmmana henne vad du vill.

Du kan ju prova, det kan ju inte bli värre iaf.
  • fjonkan
    Anonym (Sexrädd) skrev 2011-06-13 13:33:24 följande:
    Helgen har varit helt åt h-e och förväntar mig inget annat än att vi måste bryta. Varför pratar vi så olika språk hela tiden - Jag blir galen
    Vad handlar det om då? Är det "bara" sexbiten som är åt helvete eller ligger det mer bakom? Det du skriver om din fru att du ska göra henne sexuell förstår jag inte alls. Hon har lika mycket ansvar som du och om du råkar spruta ned henne innan det blir mer aktivitet så är det väl inte hela världen?? Ert liv måste väl ändå bestå av fler gemensamma saker än sex? Låter mer som att ni kört fast i förhållandet,kan det stämma?
    Jag är faran som lurar i natten.....
  • Anonym

Börja med små beröringar när du går förbi henne....stryk armen om hennes rygg, lite längre ner så det knappt märks....ge slukande blickar.....ge små fräcka komplimanger  när ingen anna hör och skicka lite gulligt småporriga sms....oftast behöver vi kvinnor få uppskattning av små handlingar för att slappna av och sen tända till som f-n....skummt men så kan det va ibland. om ni ser på tv tillsammasn stryk henne bara på armen...gå inte rakt på...å låt det ta lite tid...beröring kan öka

• Anonym

Ja jag vet inte om jag heller skulle ha så mycket lust om jag aldrig fick orgasm och min kille kom på 30 sek varje gång. Ni har nog en del att jobba på.

• redneck girl

jösses...15 år i hop och inte fått orgasm av dig. det säger hon först nu eller vad ? låter ju inte kul det där. har hon någon annan då? för är hon så sexuell som du skriver så lär hon ju inte stått ut utan orgasm i 15 år.

Jag vet just ingenting om sex.Jag har ju varit gift mest hela tiden;)
  • Anonym (Bull)
    Anonym skrev 2011-06-13 19:59:47 följande:
    Tror att det kanske är främst så bland yngre killar. Brukar låta såhär "men jag kan ju inte fortsätta ha sex med en slak snopp". Som om sex = vaginalt samlag. Förmodligen därför många kvinnor aldrig eller sällan får orgasm vid sex =(
    Tja, den uppfattningen är rätt vanlig bland kvinnor också. Varit rätt många tillfällen då kvinnan närapå blivit förnärmad över att jag velat fortsätta göra det skönt för henne efter att jag sprutat... =(
  • Anonym (Inte kul)
    Anonym skrev 2011-06-14 14:33:10 följande:
    Ja jag vet inte om jag heller skulle ha så mycket lust om jag aldrig fick orgasm och min kille kom på 30 sek varje gång.
    Håller med till 100% p g a egen erfarenhet.....
Svar på tråden Min fru gör mig avtänd