• Anonym

    Flensost

    Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat på flera dagar och det är fullt av flensost under förhuden! Det värsta är konsistensen när man får osten i  munnen! Det känns som långa, sega flagor. Vad ska jag säga?

  • Svar på tråden Flensost
  • Anonym (Troll eller ej)

    Det har hänt mig med. Jag gjorde så att jag spottade och "rengjorde" kuken med min hand lite först...

    Sen försök att inte andas med näsan så känner man inte stanken.

    Sen spotta/dregla rejält. Kommer det något som har annan konsistens och/eller smakar äckligt i munnen, så torka bort med handen. Tex. på hans lår eller nånstans. Han tycker bara att det är skönt, fattar inte att det är hans flens som smetas på honom :P

  • Johan Ason

    Att en man överhuvudtaget har sk flensost innebär att han saknar kunskap i basal intimhygien. Inget sex förrän han kan hålla sig ren!!!

  • Anonym (Anonym)

    Fy vad äckligt. Klart att man duschar innan sex överhuvudtaget

  • Anonym (__)
    Krokodilmajonnäs skrev 2018-02-19 01:26:21 följande:

    Det stavas fläns. 


    Ha ha...Ja, det gör det.

    Flänsost!
  • Anonym (mx)

    Fyy va äckligt. Hur kan en man ens fundera på att få en avsugning med smutsig kuk. Det tar ju heller inte lång tid att tvätta sig därnere. En man som avkräver sin kvinna avsugning utan att vara ren mellan benen, är inte normal, har eventuellt en dålig syn på kvinnor och/eller är äcklig/orenlig....

  • Anonym (Ops)
    Johan Ason skrev 2018-02-18 02:55:32 följande:

    Att en man överhuvudtaget har sk flensost innebär att han saknar kunskap i basal intimhygien. Inget sex förrän han kan hålla sig ren!!!


    Inte riktigt.. Smegman bildas för att skydda penisen mot bakterier och svamp samt smörja den. Det är naturligt att det bildas. Men tvättar man sig regelbundet får man ju oftast inga stora mängder, och vill man ha en avsugning är det minsta man kan göra att hålla sig fräsch och kanske tvätta av sig lite snabbt innan. Otvättad penis är inte nice att ha i munnen.
  • Anonym (PEZ)
    Anonym (Ops) skrev 2018-02-20 23:41:42 följande:
    Inte riktigt.. Smegman bildas för att skydda penisen mot bakterier och svamp samt smörja den. Det är naturligt att det bildas. Men tvättar man sig regelbundet får man ju oftast inga stora mängder, och vill man ha en avsugning är det minsta man kan göra att hålla sig fräsch och kanske tvätta av sig lite snabbt innan. Otvättad penis är inte nice att ha i munnen.
    Fittsmegma är inte så lajbans att få på tungan heller.
  • Anonym (Ops)
    Anonym (PEZ) skrev 2018-02-21 19:08:50 följande:
    Fittsmegma är inte så lajbans att få på tungan heller.
    Nä, men nu handlade det om penisar =) 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Troll eller ej) skrev 2018-02-15 15:13:38 följande:

    Det har hänt mig med. Jag gjorde så att jag spottade och "rengjorde" kuken med min hand lite först...

    Sen försök att inte andas med näsan så känner man inte stanken.

    Sen spotta/dregla rejält. Kommer det något som har annan konsistens och/eller smakar äckligt i munnen, så torka bort med handen. Tex. på hans lår eller nånstans. Han tycker bara att det är skönt, fattar inte att det är hans flens som smetas på honom :P


    Fy vad äckligt
  • Anonym (Mullis)
    Anonym skrev 2011-07-20 05:42:52 följande:

    Min man kör långtradare, och varje gång han kommer hem vill han givetvis ha en avsugning. Men då har han inte duschat på flera dagar och det är fullt av flensost under förhuden! Det värsta är konsistensen när man får osten i  munnen! Det känns som långa, sega flagor. Vad ska jag säga?


    Säg att han ska tvätta kuken annars blir det inget sug ! Skrikandes
    Tycker inte de kan "begära" något utan att man kan få ställa ett motkrav. Jag vägrar suga om den luktar snusk, antingen går min man o gör något åt det eller så bestämmer han sig för att det får va. Man ska inte behöva stå ut med det äcklet i munnen :) Och inte dom heller ! Jag visar samma hänsyn, om jag önskar att han ska gå ner på mig så tvättar jag av mig så det är fräscht där nere. 
  • Anonym (Mongo)
    Anonym (Mullis) skrev 2018-04-20 00:28:53 följande:

    Säg att han ska tvätta kuken annars blir det inget sug !

    Tycker inte de kan "begära" något utan att man kan få ställa ett motkrav. Jag vägrar suga om den luktar snusk, antingen går min man o gör något åt det eller så bestämmer han sig för att det får va. Man ska inte behöva stå ut med det äcklet i munnen :) Och inte dom heller ! Jag visar samma hänsyn, om jag önskar att han ska gå ner på mig så tvättar jag av mig så det är fräscht där nere. 


    Gött att du förklara för TS troll hur hon ska göra såhär SJU ÅR efter trå
  • Anonym (Mullis)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-04-21 19:18:06 följande:
    Gött att du förklara för TS troll hur hon ska göra såhär SJU ÅR efter trå
    Ursäkta, är ny på forumet o hade inte sett det där med när trådarna var skapade. Trodde att alla som låg på första sidan i kategorierna var nya o relevanta trådar! 
  • Anonym (Troll eller ej)
    Anonym (Mongo) skrev 2018-04-21 19:18:06 följande:

    Gött att du förklara för TS troll hur hon ska göra såhär SJU ÅR efter trå


    Fast denna problematik tror jag inte har försvunnit under dessa år. Vi vill bara TRO att vi är mycket modernare än förr, men vi människor är precis lika äckliga :P
  • Anonym (man, 40)

    Hur tar ni hand om er medan era män är ute på vägen?

Svar på tråden Flensost