App för ettåring?
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Hej! Någon som har tips på bra app för ettåring? Vi har åkt så mycket bil nu att inget funkar längre av mina ideer för underhållning. Han är bara ute efter min mobil. Om jag ger upp den vill jag att det ska vara för något bra.
Vad kul med Något på svenska - tack!
Kul tråd...men funkar dessa appar för Iphone eller Android?
(Jag har en android)
Testa appen Toddlers Trifling för Android.
market.android.com/details&feature=search_result
Den finns både med och utan reklam. 7 kr är den värd helt klart.
Min son har använt den sedan han var lite yngre än ett år. Han tycker fortfarande om den (1,5 år).
Kul för barn är utvecklad för iPhone/iPad, så tyvärr finns den inte till Android. Kan även tillägga att jag testat på iPaden nu, och bilderna är jättefina även där!
Är det bara jag som inte kan köpa "kul för barn" som vanliga appar? Kommer upp nån ruta som vill att jag betalar med visa ist...
Inga konstigheter när jag köpte den. Jättebra! Som att ha med en bunt barnböcker mm.
Puffar upp så att jag lätt ska hitta den och kanske få nya tips...
Toca Boca har flera nya spel under hösten. Alla är värda det de kostar (testa gratisvariant först). Riktigt roliga, pedagogiska o enkla lärospel. :)
Favoritar :)
Blev mycket chockad av reaktionen som flera hade på inägget om att läsa en bok i stället.
Fan...trodde alla visste att både mobilanvändande och tv tittande inte har särskilt många fördelar ALLS.
www.stralskyddsstiftelsen.se/rad/barn-ar-sarskilt-kansliga/
www.lakartidningen.se/Functions/OldArticleView.aspx
T.ex... finns mycket mycket mer....
"Gamnacke" kanske någon hört talas om? Nog ingen fördel att börja titta på skärm i tidig ålder....
Barnvänlig app vårt barn gillar itunes.apple.com/app/id1114307235