• FamilyForever

Vilken blöja föredrar du?

Vilken blöja föredrar du?
    Skriv gärna för o nackdelar, samt vilka du testat och varför du kanske inte är nöjd med?

Själv försöker jag testa mig fram och finna en bra...

Gillade pampers när tösen var liten, men tycker att dom nya blöjorna nu luktar så fort hon kissat.
    Använder mest Libero nu, men upplever att dom kan läcka...
    Har mest använt vanlig libero, men testat up & go, dom gillar jag bättre än vanliga, men trökiga o ta på när hon inte kan stå helt själv o hjälpa till än .

På dagis har dom Bambo eller vad dom heter... Upplever att dom är ganska otympliga och tjocka, blir ju enorma när dom kissat.

Vad mer skulle ni rekommendera att testa?
    Huggies liknande pampers i dom mindre blöjorna, nu har jag inte testat... 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken blöja föredrar du?
  • De5pojkarna

Avskyr Pampers då dom alltid känns fuktiga på utsidan.. 
    Kört med Libero på bägge barnen från första början..  Klart bästa blöjan!! 

• cloudberry79

Libero har helt klart varit bäst av de vi provat, nu kör vi på billigast möjliga eftersom blöjan bara används på natten och för det mesta är torr .

If you love me - please don't feed me!
  • emsmamma

När jag skulle handla senast så var Liberoblöjorna slut i affären. Då dök Pampers reklamslogan "8 av 10 föräldrar kan inte ha fel" upp i mitt huvud och jag bestämde mig för att testa Pampers. Men jag insåg ganska snabbt att jag var en av de två som tyckte annorlunda. Så jag mailade Pampers och klagade. Nu ska jag få ersättning av ngt slag från dem - så det lönar att klaga :) Men jag fortsätter att köpa Libero :)

• humlan1978

Dottern använde pampers tills hon började använda up and go då valde vid libero.

Sonen (3 månader) började med pampers men de läckte ofta så vi gick över till libero  men tycker de är stora och klumpiga. Får se vilket märke vi testar sen.

Med dottern passade pampers bra och läckte sällan. Men inte med sonen. Vet inte om det beror på olika kön eller olika kroppsformar.

• myspysigt

Hemma hos oss är det Liberos både "vanlig" och up

• Modgun

Euroshoppers är dom som suttit bäst och varit bäst på mina barn.

• tove lillalammet tygblöjor

jag missade ju omröstningen men TYGBLÖJOR !! Varför kunde man inte rösta på det?? Annars är ju änglamarks miljögodkända...

Svar på tråden Vilken blöja föredrar du?