• karolina106

När är det morgon hemma hos er?

Alltså, min ettåring vaknar gärna 04.30 - inte ok. Men kl 06 kan jag tänka mig att man får acceptera.

Eller?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-16 13:11
    Skulle ju vara en omröstning - inte ett quiz!

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?
  • Höstbebis2010

Sonen 1 år vaknar oftast mellan 6:30-7..men det är väldigt sällan vi går upp innan 7:30. Ligger och myser i sängen lite innan vi går upp. Saknar sovmorgon till 9..men är ändå glad över att få sova så pass länge på morgonen ändå, ett tag fick han för sig att gå upp vid 4:30-5..å det är lite för tidigt kan jag tycka..:)

• LillaFlingan

efter 7.. (lr eg skulle jag inte tacka nej till att få sova till 9 haha))...

våra gossar som är 1½ och 2½ lite drygt, somnar i regel runt 20 tiden och sover till 7-8 på morgonen.. :)

de sover i regel hela nätter, men ibland kan det självklart krånglas.. och såklart är det en del uppvak när de är sjuka.. 

• Gurkan

Här är det morgon någon gång mellan 5 och 6 oavsett vad vi vill.
    Vi har kånkat in en tv i sovrummet och bestämt att på helgerna visas det en halvtimmes Timmy Lamm på morgonen så mamma och pappa hinner dra sig liiiite ;) 

• Pinkflower880

Min dotter är snart sju månader och vaknar mellan sju och åtta. Hon lägger sig även mellan sju pch åtta. Så hon sover allt som oftast tolv timmar.

Jag är dock morgontrött och hade gärna haft morgon först vid nio eller så... ;)

Sådär ja
  • slapback

Mellan kl 06 och 07 är det morgon för oss enligt vår två och ett halvt-åring.

• mineral

Den där gränsen flyttas. Hade ett tag innan 7 va det inte ok. Men sen fick vi Simon! Nu är 6 mer regel än undantag!

• Salt Groda

Det där ändras ju lite beroende på åldern på barn, men nu med en snart 3-åring så är 6.30 vår gräns. Kommer sonen knallandes in till oss innan dess så går vi tillbaka med honom till hans säng igen.

• Sommarlöv

Oftast runt kl 6:30. Ok, tycker jag. Innan vaknade vår tvååring kl 5, det tyckte jag var ganska kämpigt då jag har svårt att sommna innan kl 23, även om jag lägger mig tidigt.

• ladysoul77

Våra barn vaknar vid 7.00-7.30 nångång. Kan sträcka sig till 8.00 men då har det oftast varit en krånglig natt. De är 4,5 och snart 2 år.

• Sazee

Våran morgon börjar kl 10. Sonen börjar inte på dagis fören 11 på dagarna pga. skiftarbete så vi har de så. Vaknar han innan 8 nån morgon så är han så otroligt trött så dä får han somna om och vaknar igen runt 9.30-10. Och samma på helgerna. 

Han har sen bebis alltid haft dom tiderna naturligt så vi är nöjda med de :) 

Svar på tråden När är det morgon hemma hos er?