Uppmana sin dotter att raka sig?
Ni som tycker att det är viktigt att hålla könsorganen fria från hår - uppmanar ni också era döttrar att ta bort könsbehåringen?
Ni som tycker att det är viktigt att hålla könsorganen fria från hår - uppmanar ni också era döttrar att ta bort könsbehåringen?
Annars låser du in henne? Men det verkar vara sunt ju.. Jag hoppas du kommer överbeskydda din pojkar också. Jag kommer lita på mina barn och med mig som mamma har jag inget att oroa mig för :)
Det är ju helt upp till dottern själv att besluta om! Sån't ska man inte lägga sig i som förälder. Det enda jag skulle kunna uppmana min dotter till om jag hade en skulle vara att hon ska vara försiktig med tvättandet och bara använda produkter som är anpassade för att tvätta underlivet med, samt att undvika trosor i syntet, för att förebygga besvär med svampinfektioner.
Modesty . Det är det jag velat få fram. Absolut bäst är ju att ha en sån relation med sina barn att man kan prata om allt men om barnen visar att det är jobbigt får man backa för att inte inkräkta. Jag skulle inte ta upp det med mina barn bara för att föra fram min åsikt för den rätten anser inte jag att jag har. Men vill de pratat om de så absolut. Vet inte hur mycket mer du läst av tråden, denhär diskussionen har pågått ett tag :)
Gammal tråd men med en fråga jag vill besvara ;)
JA