• honduvet

    bildtråd för oss med bf juni-12

    Hej alla glada!

    Skapar en bildtråd för oss som har BF i Juni 2012. Jag har inte hittat någon annan tråd för det ännu!
    Vill ha in massa UL-och magbilder!
    Nu vill jag se andra magar, det ska bli jättespännande! Själv går jag in i vecka 14 imorgon, har börjat puta lite grann. Har precis gjort KUB, så jag börjar med att lägga upp vår UL-bild, då jag ännu inte tagit någon magbild.
    BF 16 Juni!  

  • Svar på tråden bildtråd för oss med bf juni-12
  • Lilltroll1

    Hade helt glömt bort FL o grattis till er alla som oxå fått era små gullungar.
    30/6 02:31 föddes vår lilla Casper med kejsarsnitt v41+1... blev igångsatt men d gjorde för ont så jag fick bli snittad ist :)
    på bilden är han 8 dagar och sover på pappas arm :) <3<3<3



     o här är han 6v :)


        
  • Lilltroll1
    Speedofsound skrev 2012-09-10 21:39:11 följande:
    Vilken sötnos! Vad kul att höra om en till som blivit snittad. Hur mår/mådde du efteråt?
    förutom att jag hade ont så mådde jag faktiskt förvånandsvärt bra... Tog väl ungefär 1v innan jag kunnde röra mig normalt igen o efter ca 2 1/2v kunnde jag sluta helt med värktabletterna :)

    Som tur va så hade min sambo 4v semester i samma veva annars hade jag aldrig klarat d, han tog blöjbytena och skitgörat hemma och lämnade över gosandet o mysandet till mig första v tills jag va på fötter :)

    Ärret är fortfarande lite svullet men d har läkt kanonbra och OM jag skaffar 1 barn till så ska d vara med snitt har jag bestämmt :)       


    Hur mår/mådde du själv efter ditt snitt? 
  • Speedofsound

    Min sambo var också hemma med mig så
    Det var väldigt skönt. Tog ett tag innan jag kunde sluta med tabletterna dock. Hatade verkligen att vara så orörlig och hjälplös :P Nu är det läkt jättefint men är lite ömt fortfarande om man trycker lite på där.
    Jag vill inte bli snittad nästa gång, när jag väl fick se min son så hade jag sån frossa att jag inte kunde koncentrera mig. Fick ingen mysstund med honom liksom. Men om nästa förlossning tar lika lång tid som denna och är lika smärtsam så ska jag be om ett snitt :)

  • LillaFlisa

    Här var det länge sen man va :) Finns nån tråd för oss nu när barnen kommit eller ska vi kanske starta en sådan?

Svar på tråden bildtråd för oss med bf juni-12