• skmi

vad är eran hobby? jag har ingen...

Jag är en 22 årig tjej som inte har något intresse.. Jag är less på att komma hem från jobbet och känna mig rastlös och uttråkad.. så snälla hjälp Har ni någon rolig hobby att dela med er av?

• Svar på tråden vad är eran hobby? jag har ingen...
  • YummyMami
    skmi skrev 2012-01-22 15:24:05 följande:
    Jag är en 22 årig tjej som inte har något intresse.. Jag är less på att komma hem från jobbet och känna mig rastlös och uttråkad.. så snälla hjälp Har ni någon rolig hobby att dela med er av?
    nevermind skrev 2012-01-23 01:03:16 följande:
    Jag har inte heller nån hobby... Aldrig haft. Svårt på jobbintervjuer när dom frågar.
    Eran hobby; Att debattera på familjeorienterade forum där majoriteten är småbarns föräldrar. Ni inte bara debatterar utan ni även ger råd och tips och får emot råd och tips. Frågar någon vilket forum så säger ni att de är eran privatsak. hehe..
    Blogg, Kanske lite nyheter warja.bloggplatsen.se/
  • HannaS86

Träning :) För 5 år sen hade jag aldrig trott att jag skulle träna igen men jag gick från att inte träna någonting till att träna 6-7dagar/vecka och det är beroendeframkallande :) Min gymkedja är väldigt bra med bra instruktörer som verkligen peppar. Det är trevliga medlemmar och man lär känna nya vänner, man märker att man hejjar på en massa personer och det är en grym stämning under passen. För att inte tala om den härliga endorfinkicken man får + att det såklart är bra för hälsan :)

Annars gillar jag att spela datorspel i äventyr- eller strategistil. För det mesta blir det äldre spel eftersom jag har några favoritspel jag återkommer till då och då och jag är för lat för att sätta mig in i nya spel ;)

En annan hobby som återkommer då och då är att brodera. Det finns så mycket kul motiv man kan göra (googla) och jag är rätt otålig av mig som person och vill t.ex. att det ska hända något mer medan jag ser på tv och då passar jag på att brodera eftersom jag känner att jag får något gjort :) Och sen blir det ju förhoppningsvis ett snyggt resultat med.

• skmi

Vad mycket skojj! Tack for alla fina svar!!

Jag brukar lasa ibland, jag gar pa gym, tar hand om min katt.. Det ar typ det.

Saken ar den att min pojkvan agnar en del tid at sina intressen och jag blir liksom lite tom inombords att jag inte har nagot som jag brinner for.

Jag ar inte sa handig nar det kommer det saker som att halla pa med datorer eller sy.

Funderar pa om jag ska borja med scapbooking. Det finns sakert mycket fint man kan skapa.
    Man kan ju ge bort egnagjorda album i present osv ?

• Marie-anne

jag har mina katter, min kille, klockor, tv,  coola bilar, korsord, bilturer, fiska, cykla mopeder, mm

• boobens

Barnvagnar och allt som hör till :)

• boobens

och i morgon börjar min nya "hoppy" gymma

• hannis

Mina tre hundar är min hobby och träningen och tävlandet med dem tar upp all min lediga tid.

• SVejsan

Geocaching, för att komma ut... (Lite motion, lite skattjakt och precis så spännande och allmänbildande som man själv vill att det skall vara...)

• Marie-anne

hej igen! nu har jag ingen kille, han e' lite velig som man säger, vill ha kakan men äta den oxå!
    men jag har tre katter.. Sotis 16 Lillprins 5 och Gizmo 5, Umgås mycket med morsan(hon fyllde pensionär igår)
    datan fortfarande coola bilar min stora idol RobertBroberg! Bilturer med laptopen och morsan vid ratten ta med fika! bingon mm

• Diablobabe

World of Warcraft (när barnen sover), teckning, fotografering, metal(gå på gig och festivaler, srf, wacken m.m), mina djur(2hundar, 3 katter) och att resa världen runt!

• Nandez

Rollercoaster, jättekul dataspel, lägga patiens, lägga Kungen på datorn börja med nummer 1, stavgång ute i elljusspåret.  

Svar på tråden vad är eran hobby? jag har ingen...