Upprepade missfall - här kan vi samlas och prata/peppa varandra och vara anonyma!
Har letat efter en sådan här tråd men hittar ingen aktiv så försöker mig på att starta en ny (anonym) tråd för oss som vill prata och peppa andra som har fått upprepade missfall och vad som sker härnäst.Själv har jag 4 bekräftade missfall i bagaget.(v.5 , v.8, v.9 samt v.10) Fick 2 missfall innan jag fick ett barn 2011 sen ytterligare 2 därefter. 2 av dessa gånger har jag fått ta tabletter för att driva ut fostret och 2 av dem så kom det av sig själv. Dock har jag inte gått på efterkoll nu sista gången då de tyckte inte det behövdes när jag inte hade ont och hade slutat blöda. Men så gick jag här hemma och visste knappt ut eller in. Vågar vi försöka igen? Är allt verkligen ute? Är det verkligen bara otur eller ligger det mer bakom det? Så jag ringde upp kvinnokliniken igen och fick då en tid den 17:e april att komma in och påbörja en grundligare undersökning om varför det går som det gör.
Nu har jag hört mig för och läst många andra trådar och sett att för många har det varit så pass "enkelt" att äta blodförtunnande. Håller mina tummar för att det är så för mig med.
Skulle otroligt gärna vilja prata med andra i samma situation så vi kanske kan följas åt i kampen att bli gravida och föda ut en frisk och go unge!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-23 18:49
Är nu gravid - plussade 22 juni. Håller tummarna stenhårt och försöker hålla hjärnspökena i schack. Tredje gången gillt?