Nystart i livet = utöka bekantskapskretsen!
Jag har den senaste tiden rensat mycket i mitt liv och gjort mig av med saker och mönster som haft negativ inverkan på mig. Nu har jag startat om lite kan man säga, fast utan att vara så drastisk som att skilja mig eller flytta eller så.
Däremot har jag börjat följa en livslång dröm och har äntligen börjat skriva böcker. Jag har börjat träna igen och jag har lagt upp dagarna på ett annat sätt som gör att jag hinner mer och får mer lust att umgås. Det är här det här inlägget kommer in i bilden, för jag inser nu att många av mina kära älskade vänner inte hinner saker på samma sätt och alla är upptagna med sitt.
Eftersom jag är en social människa som älskar möten (tänk vad många möten man är med om i livet egentligen, men så få av dem blir till något bestående) och att få nya vänner så tänkte jag vara så modern så att jag testar att lägga ut en förfrågan här. Alltså:
Finns det några tjejer i 30-årsåldern (plus minus några år såklart, vi ska inte vara petiga!) i Göteborg som är intresserade av att få nya goa vänner? Som vill träffas för en drink eller två ibland, gå på bio, promenera, shoppa, skvallra, kanske resa nånstans nån gång, eller bara hänga i trädgården en varm sommarkväll?
Om ni finns så skulle jag bli väldigt glad om ni gav er tillkänna. Kom igen nu så skapar vi ett tight tjejgäng!!