Dricker du läsk varje dag?
Jag jobbar i affär och ser vilka kopiösa mängder med läsk som folk köper.
Blir därför nyfiken och ställer frågan:
Dricker du läsk varje dag? Om ja, Dricker du något annat än läsk?
Om nej, hur ofta dricker du läsk?
Jag jobbar i affär och ser vilka kopiösa mängder med läsk som folk köper.
Blir därför nyfiken och ställer frågan:
Dricker du läsk varje dag? Om ja, Dricker du något annat än läsk?
Om nej, hur ofta dricker du läsk?
Nej, förutom jul- och påskmust dricker jag läsk högst en gång i månaden. Det finns annat onyttigt jag hellre stoppar i mig
Klickade nej, för jag är periodare , just nu klarar jag mig att hålla mig borta från läsken
Cirka 2-4 liter coca cola light om dagen dricker jag.. Dricker sällan annat. Ett glas oboy till frukosten typ :)
Dricker ca 1-2 glas läsk i veckan nu eftersom jag är gravid och utbudet av festliga dricker väldigt begränsat:(
Som ogravid brukar det istället vara ca 1-2 glas vin i veckan och läsk några gånger per år.
kanske 1-2 gånger per år...
Nej det gör jag inte. Nu när jag är gravid dricker jag ännu mindre för jag tycker inte om så mycket annat än vatten för det mesta...
Dricker mestadels bara vatten. Juice på morgonen. Dricker läsk 1-2 gånger i veckan, oftast på helgerna.
En gång i veckan. Likställer läsk och godis.
Nej, vi i familjen dricker läsk max en gång om året, det köps ALDRIG hem, uch!
Vi har två cola burkar i medicinskåpet som används vid magsjuka
Sällan läsk men några glas vin blir det nästan dagligen såhär på semestern.
Efter en födelsedagsfest är hela kylen full med champagne vi håller på att prova oss igenom, mycket trevligt!
Nej vi dricker aldrig läsk. Det är liksom djavulen själv . Vill jag eller min son ha nått gott att dricka blir det för det mesta juice. Om det är riktigt ruggigt kan jag göra en kopp varm choklad på sojamjölk, kakao och lönnsirap men där drar jag gränsen
.
Brukar köpa julmust till jul. I annat fall dricker vi "hembubblat" vatten. Eller mjölk. Eller bara kranvatten.
Jag dricker läsk några gånger per vecka, sällan varje dag.
Nej, nån gång i veckan blir det kanske. Dock köper vi massa ramlösa.
Nej. Det blir en handfull gånger om året. Jag har andra laster!
Nej. Dricker läsk ibland, ett glas i veckan på sin höjd.
Jag dricker aldrig läsk.
Nej. Någon gång i halvåret på sin höjd. Tycker helt enkelt inte att det är så gott. Mycket kolsyrat vatten blir det istället.