• Anonym (Utan oralsex)

    Gillar verkligen de flesta män att slicka?

    När man läser här så verkar det som att alla män älskar att slicka. Om en tjej skriver hon är sugen på att bli slickad så är det en massa män som berättar hur mycket de vill göra det.

    Men är det så eller är dte något som män tror de kan locka kvinnor med (liksom att skryta om sin stora kuk; men stor kuk har ju inte alla så kan man kanske dra till med slicka). Har träffat (och lever med en) män som sgat de älskar det men efter ett tag i relationen så minskar det eller inget alls.

    Har jag bara haft otur eller fler som upplevt det?

  • Svar på tråden Gillar verkligen de flesta män att slicka?
  • Anonym (Maggan)

    Mitt ex ville öht ha sex mycket mer än jag. Han ville alltid slicka mig, och tjatade alltid om det, även om jag inte ville. Tvättad eller otvättad, strunt samma, han ville alltid slicka. 


    På ett sätt var det lite gulligt hur mycket han gillade det. Och jag är inte ens särskilt snygg där nere, men han var väldigt förtjust och kallade fiffi för ?sin fitta?. Så kände han under alla våra många åt tillsammans

  • Anonym (Lustman)

    Jag älskar att slicka, det oerhört skönt för mig som man och för min partner om hon gillar det. En kvinna bara tyckte om det andra jag var tillsammans med var inte förtjusta i det. Det svider. Det kan lätt gå för mig bara av att slicka.. 

  • MammAmma

    Känner igen det här. Har träffat mååånga män som gång på gång påstått att de älskar att slicka och se kvinnan njuta, men sen inte ens närmar sig fittan en gång. Detta är alltså män jag dejtat ett tag eller vänner med förmåner som sträckt sig över åratal, och ändå har de aldrig slickat mig.

    Gick nästan 3 år utan att få oralsex, trots att jag hade några sexpartners under denna tid. 

    Gillar du inte att slicka? That's fine, du måste inte och tack för ärligheten. Men håll inte på och ljug, för att sen aldrig utföra det. Det får definitivt en man att framstå som självisk i sängen. 

    Nu såg jag ju inte detta som nåt problem, eftersom jag ändå aldrig fått orgasm av det de ggr jag fått oralsex så det var inget jag saknade på så sätt. Men det blev något av en "varningsflagga" för mig och jag dumpade snabbt de killar som påstod sig älska slicka men sen aldrig gjorde en ansats till att gå ner på mig. Tog emot avsugningar gjorde de mer än gärna däremot. Detta beteende säger mer om personen än de tror.

    Tack och lov så är min nuvarande lika mån om min njutning som sin egen, och bättre i sängen än alla mina tidigare partners sammanlagt. Återbetalning med ränta

  • Anonym (Killen)

    Jag gillade verkligen slicka hennes anal.
    Hon var så fjantig om att analsex inte är sex och inte är skönt. Men många gånger låg hon på magen och jag bara råkade slicka allt högre upp över analen.
    Hon valde inte säga något och hennes 2a var hårt stängd. Men försiktigt fortsatte jag och häftigt att se hur hennes anal förändrades och blev avslappnad och öppen. Jag slickade över hålet Men lät min tunga snurra i öppningen för att även knulla tungan. Inget snack om att hon faktiskt tyckte om det och lite pinsamt erkände det. Hon blev väldigt öppen och jag masserade mitt ollon över den öppna analen men hon lät mej aldrig prova knulla eller penetrera mitt finger.

  • Anonym (Älskar)
    Anonym (Killen) skrev 2022-06-08 19:59:34 följande:

    Jag gillade verkligen slicka hennes anal.
    Hon var så fjantig om att analsex inte är sex och inte är skönt. Men många gånger låg hon på magen och jag bara råkade slicka allt högre upp över analen.
    Hon valde inte säga något och hennes 2a var hårt stängd. Men försiktigt fortsatte jag och häftigt att se hur hennes anal förändrades och blev avslappnad och öppen. Jag slickade över hålet Men lät min tunga snurra i öppningen för att även knulla tungan. Inget snack om att hon faktiskt tyckte om det och lite pinsamt erkände det. Hon blev väldigt öppen och jag masserade mitt ollon över den öppna analen men hon lät mej aldrig prova knulla eller penetrera mitt finger.


    Fast man kan gilla och bli slickad där utan att vilja eller tända på analsex, det gör jag. Det är stor skillnad på en tunga, ett finger, en kuk eller dildo. Alla gillar olika, var glad att hon vågar säga nej och inte kände sig tvungen att göra något hon inte ville.
  • Anonym (Älskarfittsaft)

    Vissa inte gillar det men jag älskar att slicka...69 eller att hon sitter på min ånsikte ller hon ligger på rygg...

    Jag är ingen expert men jag försoka alltid att min partners njutning gå förre mitt. Jag tänka så har att ser min partner njut o bli avslappnad o bli våt...är en av de bästa sexuel stimulans man kan få. 

    vi man är inte tänkeläsare så om vi inte gör som ni gillar ..uttalar dig om hur du vill ha det...mjuk; om ni vill att vi använda fingrar med osv

    För mig spelar spelar ingen roll vilken tid i kvinnas cykel...jag vill att hon ska njuta o bli våt sedan om hon inte orgasm av det helt ok...alla kan inte men jag försokte o njut av hennes njutning 

  • Anonym (Man 43)

    Jag älskar att slicka. Tycker en fitta med hår är finare än en rakad också. Man får gärna trimmat ned längden lite och allra helst ska stråna va ljusa. 

  • Anonym (Man 42)

    Älskar att slicka, tyvärr gillar inte min tjej när jag går ner på henne. Hon är lite obekväm med det samtidigt som hon tydligen inte tycker jag gör ett bra jobb. Eller det har hon inte sagt men hon säger att det inte ger henne så mycket. 

    Jag slickar mycket hellre en rakad variant än en med hår. Tycker den är mycket finare med då man faktiskt ser den och att den inte är täckt med hår! 

  • Tom Araya
    Anonym (Älskar) skrev 2022-06-08 20:31:32 följande:
    Fast man kan gilla och bli slickad där utan att vilja eller tända på analsex, det gör jag. Det är stor skillnad på en tunga, ett finger, en kuk eller dildo. Alla gillar olika, var glad att hon vågar säga nej och inte kände sig tvungen att göra något hon inte ville.
    Men analsex borde rent språklogiskt omfatta all sexuell stimulans av anus, inte bara penetration med kuk.
  • Tom Araya
    MammAmma skrev 2022-06-03 10:28:04 följande:

    Känner igen det här. Har träffat mååånga män som gång på gång påstått att de älskar att slicka och se kvinnan njuta, men sen inte ens närmar sig fittan en gång. Detta är alltså män jag dejtat ett tag eller vänner med förmåner som sträckt sig över åratal, och ändå har de aldrig slickat mig.

    Gick nästan 3 år utan att få oralsex, trots att jag hade några sexpartners under denna tid. 

    Gillar du inte att slicka? That's fine, du måste inte och tack för ärligheten. Men håll inte på och ljug, för att sen aldrig utföra det. Det får definitivt en man att framstå som självisk i sängen. 

    Nu såg jag ju inte detta som nåt problem, eftersom jag ändå aldrig fått orgasm av det de ggr jag fått oralsex så det var inget jag saknade på så sätt. Men det blev något av en "varningsflagga" för mig och jag dumpade snabbt de killar som påstod sig älska slicka men sen aldrig gjorde en ansats till att gå ner på mig. Tog emot avsugningar gjorde de mer än gärna däremot. Detta beteende säger mer om personen än de tror.

    Tack och lov så är min nuvarande lika mån om min njutning som sin egen, och bättre i sängen än alla mina tidigare partners sammanlagt. Återbetalning med ränta


    Jag kan erkänna mig till skaran som i vissa förhållanden givit mindre oralsex fast jag älskar det. Man blir helt enkelt inte lika sugen på det med alla kvinnor. För min del så måste hon sköta sin intimhygien, helst vara rakad men framförallt gilla att bli slickad.
    Mitt senaste ex hade otroligt svårt att få orgasm och då tyckte hon det tog för lång tid med sex om jag skulle hålla på och smeka och slicka henne för mycket.
  • Anonym (Franco bollo)

    Har både över medel kuk och tunga men har aldrig lyckats få till en orgasm med slick. Det är klart med i min bucketlist men min fru har någon psykologisk spärr vid slick som slår till dessvärre. Däremot är det trivialt att ge henne en orgasm med kuken. 

  • Anonym (Ask)
    Anonym (Sara) skrev 2012-08-06 21:53:57 följande:

    Min sambo gav mig bara det i början, tills jag sa att jag inte gillade det, då slutade han. Anledningen att jag sa det var för att jag var 18 och rädd att jag luktade illa, eller var äcklig. Nu vet jag att jag är helt normal där nere, men min sambo vill inte slicka då han inte gillar det, är bara att acceptera tyvärr.


    Tror det är vanligt, jag har varit med flera tjejer som antingen sagt rakt ut eller visat med kroppsspråk att de inte gillar att bli slickade.
    Inte så kul att slicka nån som inte vill bli slickad, i dom relationerna har jag slutat slicka. De jag varit med som visat att de gillar det har jag fortsatt att slicka.
  • Andyman

    Jag älskar att slicka, spelar ingen roll heller för mig om den är rakad, hårig, nytvättad eller inte, jag älskar det verkligen, jag blir hård och riktigt kåt av det. 

    Ibland kan jag bara slicka henne utan att det leder till samlag efteråt, det räcker så ibland att bara få tillfredställa henne, jag är nöjd och hon är också nöjd. 

  • Anonym (Slickepotten)

    Jag fullkomligt älskar att slicka min fru. Vi har varit ett par i 22 år, alltid gillat det. Hon kommer i sådana härliga orgasmer. Blir lite småkåt av bara tanken faktiskt. Gillar smaken, lukten det visuella och som sagt, hur min annars så pryda fru blir helt djurisk. Det är häftigt. föredrar om det är rakat men det slarvas det lite med ibland. Kan leva med det Flört Det enda som jag tycker är lite tråkigt är att hon inte vill kyssas efteråt. Jag tycker det är hett med riktigt slabbiga och härliga kyssar när vi oftast fortsätter med samlag efter att hon kommit oralt

  • Anonym (Franco bollo)

    Jag älskar också att slicka min fru. Jag har aldrig fått det att gå för henne så. Hon får lite paniik när hon förlorar kontrollen när jag kör oralt på henne. Min stora dröm är attlyckas få det att gå för henne oralt. Har nån något års tips? Det verkar krävas att det gnuggas för att det ska gå. Missionären är hennes favorit där jag lätt får det att gå för henne.

  • Bagarns pöjk

    Så länge kvinnan njuter av det så gillar jag att slicka. Min fru är tyvärr inte så bekväm med det så det blir inte så ofta. När det väl blir så njuter hon av det och blir otroligt upphetsad och då älskar jag att slicka men vissa gånger kan jag märka att hon inte är i mode för det och då ger det mig inget så då låter jag bli. 

Svar på tråden Gillar verkligen de flesta män att slicka?