Junimammor 2013 Stockholm
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
Hej för oss är det rul på tisdag och med bara två dagar kvar så längtar jag massor! Imorgon blir det svårt att tänka på annat :) med dottern så kollade vi kön och det blir nog så den här gången också. Jag skulle nog helst vilja bli överraskad men pappan i familjen kan inte hålla sig :) får se om den lilla vill visa.
Hej alla andra Juni föderskor!
Väntar mitt första barn och hittills har det flutit väldigt smärtfritt. Känns spännande, kul men också tidsvis läskigt! Vill gärna få kontakt med fler i närområdet och kanske träffas upp ngt innan för att sedan kunna ha lite mammaträffar :) hoppas ju såklart träffa någon/några trevliga även genom mammagruppen men det får gärna bli fler :) är särskilt intresserad av att ibland ha lite aktiva träffar - kanske utomhusgympa med barnvagn eller en liten vandringstur i Bogesund (naturområde nära Vaxholm) kanske - beroende på hur allt artar sig såklart. Hojta till om det låter intressant! Jag bor i Frösunda - Solna.
Här är en till med bf i juni! 1 juni, närmare bestämt :) Är 26 år & bor i Sollentuna sedan några månader tillbaka. Träffar gärna nya bekantskaper då jag inte känner alltför många i än.. :)
Hej, väntar mitt första barn den 29 juni. En liten flicka. Är 22 år och bor i haninge. Någon mera som väntar barn och bor åt haninge håller? vore trevligt och kul ha någon att prata, umgås med då ingen av polarna kommit till barn delen.
Väntar mitt andra barn med BF 14 juni. Bor i söderort med min fru och vår nästan 2-åring. Finns det fler regnbågsfamiljen här?
Vet inte om jag ska hoppa in här kanske? Har BF (enligt mina beräkningar) 10/7 men hittar inte en enda grupp för just Sthlms-mammor..
Har en 2,5-åring sen tidigare, en 7-årig bonus.
Bor i Långbro (Älvsjö/Hägersten).
Helt fel, det här var ju tydligen 2013 ;) Sorry!