• Lyssnare83

Junimammor 2013 Stockholm

Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?

• Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm
  • b sarah

Hej för oss är det rul på tisdag och med bara två dagar kvar så längtar jag massor! Imorgon blir det svårt att tänka på annat :) med dottern så kollade vi kön och det blir nog så den här gången också. Jag skulle nog helst vilja bli överraskad men pappan i familjen kan inte hålla sig :) får se om den lilla vill visa.

• Klara08
    Couleour skrev 2013-01-29 12:01:54 följande:
    Tack! :) Jag bor i Edsberg, flyttade hit i mitten på december. Var bor du själv? Ja, det blir verkligen en upplevelse. Jag har sett den lille tidigare, i v. 12, men min sambo har ju inte gjort det.. så det kommer bli en enorm lycka!
    Jag bor i Helenelund. Vi gjorde ett tidigt också i v 10 för att jag hade blödningar...men det var ju bara en böna jämfört med RUL i vecka 18.
  • Monique

Hej alla andra Juni föderskor!
    Väntar mitt första barn och hittills har det flutit väldigt smärtfritt. Känns spännande, kul men också tidsvis läskigt! Vill gärna få kontakt med fler i närområdet och kanske träffas upp ngt innan för att sedan kunna ha lite mammaträffar :) hoppas ju såklart träffa någon/några trevliga även genom mammagruppen men det får gärna bli fler :) är särskilt intresserad av att ibland ha lite aktiva träffar - kanske utomhusgympa med barnvagn eller en liten vandringstur i Bogesund (naturområde nära Vaxholm) kanske - beroende på hur allt artar sig såklart. Hojta till om det låter intressant! Jag bor i Frösunda - Solna.

• Luna13

Här är en till med bf i juni! 1 juni, närmare bestämt :) Är 26 år & bor i Sollentuna sedan några månader tillbaka. Träffar gärna nya bekantskaper då jag inte känner alltför många i än.. :)

• Jennifercecilia
    Lyssnare83 skrev 2012-10-18 22:23:36 följande:
    Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn 22 juni 2013. Finns de fler junimammor som bor i Stockholm?
    Hej allihopa!

Jag bor ganska centralt i Stockholm och väntar första barnet, en liten pojke, BF 24 Juni. Jag är 21år, förlovad och bor med min sambo. Någon som är i ungefär samma sits?
    Är först ut bland vännerna så vore kul att dela tankarna med någon som VET vad man går igenom osv :)
  • Klara08
    Luna13 skrev 2013-03-03 22:55:54 följande:
    Här är en till med bf i juni! 1 juni, närmare bestämt :) Är 26 år & bor i Sollentuna sedan några månader tillbaka. Träffar gärna nya bekantskaper då jag inte känner alltför många i än.. :)
    Var i sollentuna?
  • Klara08
    Couleour skrev 2013-01-29 12:01:54 följande:
    Tack! :) Jag bor i Edsberg, flyttade hit i mitten på december. Var bor du själv? Ja, det blir verkligen en upplevelse. Jag har sett den lille tidigare, i v. 12, men min sambo har ju inte gjort det.. så det kommer bli en enorm lycka!
    Jag bor i Helenelund. Trivs du?
  • nataliee

Hej, väntar mitt första barn den 29 juni. En liten flicka. Är 22 år och bor i haninge. Någon mera som väntar barn och bor åt haninge håller? vore trevligt och kul ha någon att prata, umgås med då ingen av polarna kommit till barn delen.

• gnissel

Väntar mitt andra barn med BF 14 juni. Bor i söderort med min fru och vår nästan 2-åring. Finns det fler regnbågsfamiljen här?

• brandnewday

Vet inte om jag ska hoppa in här kanske? Har BF (enligt mina beräkningar) 10/7 men hittar inte en enda grupp för just Sthlms-mammor..

Har en 2,5-åring sen tidigare, en 7-årig bonus.

Bor i Långbro (Älvsjö/Hägersten).  

• brandnewday

Helt fel, det här var ju tydligen 2013 ;) Sorry!

Svar på tråden Junimammor 2013 Stockholm