• honey1

    Känns precis som otrohet.

    Allting har känts jättebra en bra tag nu, men nu har det vänt. Jag tycker det är helt okej att han kollar på porr så fort vi inte är med varandra, men nu har jag fått hans dator och ser att han varit inne på flera knullsiter där man letar sexpartner och live CAM sidor där han antagligen kollar på tjejer som live visar sig i cam, och han tillbaka visar också antagligen sig. Men nu känns det som om allt har gått för långt. Känns precis som otrohet. Nu är jag höggravid och känslig, men jag blir äcklad! Har också sett att han kollat på jättemånga videor med titel "sexiga fjortisar på elverket osv" äckligt ! Ska jag ha barn med den här killen :(

  • Svar på tråden Känns precis som otrohet.
  • Loriyana
    Fiijah89 skrev 2013-01-10 19:45:38 följande:
    Loriyana: porr i mina ögon är något många har tittat/tittar på, det går ju faktiskt på tv! Jag själv kan titta på porr och tillsammans med min kille!
    Men camsex är ju mer intimt och verkligt! Jag vet att min kille aldrig kommer få ligga med tjejerna i en porrfilm, men någon som han camar med kan han ju faktiskt träffa i verkligheten!

    Så det är för att cam-tjejerna är mer "vanliga" och därmed inte lika ouppnåliga som porrskådisarna?
  • Fiijah89

    Loriyana: nej alltså camsex kan man ju ha med vem som helst! Grannen? ;) då blir det mer verkligt! Sen så när man har camsex visar ju han säkerligen också upp sig!

  • Loriyana
    Fiijah89 skrev 2013-01-10 20:28:01 följande:
    Loriyana: nej alltså camsex kan man ju ha med vem som helst! Grannen? ;) då blir det mer verkligt! Sen så när man har camsex visar ju han säkerligen också upp sig!

    Så porrskådisarna är inte verkliga?
  • Loriyana

    Ursäkta om mina frågor verkar dumma, jag har aldrig tittat på porr eller sett cam-sex så vet väldigt lite om det.

  • Fiijah89

    Loriyana: alltså porr är ju så himla stort, det är mer som att titta på en vanlig film och hur stor chans är det att min kille får ligga med en Hollywood stjärna? Finns ingen chans liksom. Medans camsex kan man ha med vem som helst, om min kille är i Malmö och jag i Sthlm så kan vi ha camsex. Menar att det finns många som har det som intresse överallt i Sverige och det är större chans att min kille planerar en träff med dom. Och sen är det mer sex för mig, om min kille sitter och runkar till en tjej som sitter och onanerar till honom. Det är mer intimt för mig! Än att han sitter och tittar på en film som någon gjort för miljontals människor!

  • greta2
    Bitchos skrev 2012-12-11 11:41:18 följande:
    Porrfilm -okej. Cam - verkligen inte okej.

    Håller med. Dessutom kollar in 14-åringar. Nej, inte alls ok. Han är ju ihop med dig, han får hålla sig till dig.
  • Idaoda
    misswersch skrev 2013-01-10 13:18:08 följande:

    jag tycker varken porr eller cam är ok när man är i ett förhållande... vill man hålla på med sånt kan man lika gärna vara singel!!


    Jag håller helt med dig!!!! Om man har kärlek i ett förhållande så varför ska man egentligen titta på dom så man känner sig sårad, äcklad o man duger ju inte. Det är sant som du sa att dom kan gärna vara singel om dom tänder endast bara porr/CAM eller på träningskvinnor med grym sexig kropp.. Det drabbade mig, jag är inte övervikt/tjock och jag har den perfekta kropp och bra vikt men blev så sårad så jag sög inte känns det som och varför ha mig i ett förhållande liksom.
  • Busungarna

    Gör slut TS, det är han som förlorar på det inte du. Han saknar uppenbarligen singellivet. Han kanske älskar dig (dock inte tillräckligt för att inte vilja såra dig). Du och bebisen kommer få det så mysigt bara ni två. Han är inte redo för vuxenlivet/familjelivet någonstans.

  • malintherese01

    Jag lider verkligen med dig.. de låter som min förra pojkvän.. Han bor möjligtvis inte i ôrebro? ;) 

    Jag kände på mig att nåt var fel.. så jag gick in på hans dator när han åkte iväg och handla... porr hade jag kunnat hantera, de är helt ok.. men när han satt och webcama med andra fruntimmer, och skrev om sex med andra tjejer (medan han uppenbarligen tog på sig själv) det är INTE ok!! I mina ögon ÄR det otrohet! 

    Jag bröt av hans mest älskade ägodelar på mitten (hans dyra fiskespö) och slängde ut honom direkt när han kom hem! 

    Det är INTE ok! Vad hade han tyckt om du satt och gjorde detsamma med massa andra karlar..? :/ 

    Förstår att de måste vara skitjobbigt när du är gravid! :/ Men han låter i mina öron som en okänslig skitstövel... Du är värd så himla mycket bättre än nån som sitter och gör sånt mot dig när du sitter höggravid med hans barn! :/ 

    Massa styrkekramar!

  • malintherese01

    Loriyana: 

    Porr är ju som ni sa, skådespelare, och du sitter och tittar på ANDRA människor..
    Helt enkelt vuxenfilm, en film för vuxna.. 
     
    Har du camsex (iallfall så som mitt ex hade de) så sitter två personer bakom varsin cam och tar på sig själva "med varandra".... Hon ser på honom, han ser på henne... 
    Dom utför alltså sexakter tillsammans, även om dom inte tar på varandra.. 
    Dom hade lika gärna kunnat sitta i samma rum och göra precis samma sak.. 
    Det ÄR otrohet :/

  • MammAmma
    malintherese01 skrev 2014-12-20 14:40:04 följande:

    Loriyana: 

    Porr är ju som ni sa, skådespelare, och du sitter och tittar på ANDRA människor..

    Helt enkelt vuxenfilm, en film för vuxna.. 

     

    Har du camsex (iallfall så som mitt ex hade de) så sitter två personer bakom varsin cam och tar på sig själva "med varandra".... Hon ser på honom, han ser på henne... 

    Dom utför alltså sexakter tillsammans, även om dom inte tar på varandra.. 

    Dom hade lika gärna kunnat sitta i samma rum och göra precis samma sak.. 

    Det ÄR otrohet :/


  • tomsfru

    ta upp det med honom och se hur han reagerar, skulle jag säga.... blir han defensiv har han gjort något han skäms över. han är väl kanske värd en chans om du ska få barn med honom? apsvår situation jag inte skulle vilja vara i.

  • Leonard17

    Tydligen äcklas du och vill du inte äcklas slutar han med det han håller på med  samtidigt som du finner dig i att det har hänt, för älta mår man dåligt av. Detta beteende finns hos ytters få kvinnor så vad ska man säga..

    Otrohet av ett speciellt slag är det, men mer bisarr då man inte har sex med en människa på riktigt utan tittar på en film där någon har sex, så sexet är befriat från känslor mellan två människor.

    Och fjortisar tittar han på om han är ovanligt dum i huvudet.

    Den mannen ska ändra på sig tycker jag verkligen, för annars rekommenderar jag inte ett förhållande med honom över huvud taget.

Svar på tråden Känns precis som otrohet.