Blir du berörd av detta?
www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-ett-sovexempel
Motivera gärna ert svar.
www.annawahlgren.com/index.php/view/svenska/filmer-ett-sovexempel
Motivera gärna ert svar.
Jellybeanbaby: fast hon har varit härinne och läst en del och skrivit en hel del kommentarer på sitt forum om fl glatt påhejad av "sekten", tror även hon föröängesedan även varit här, för några år sedan hade de tävling på hennes forum om vem som kunde hitta mest dumma kommentarer härinne om Shn och AW, rätt omoget av en kvinna närmare 70 kan jag tycka
Exakt. Jag vet att hon varit här inne tidigare. Hennes "sektmedlemmar" brukar även vara snabba att anmäla allt som anmälas kan här och "skvallra" i AW-forum om den kritik som ges här. Ofta resulterar det i att trådar tas bort där och inlägg försvinner här.
Även jag har fått inlägg borttagna. Tycker personligen att det är märkligt att FL går AW-anhängarnas ärenden och censurerar kritik. Många av de inlägg som försvunnit har på intet sätt varit mot reglerna. Åsikter om offentliga personer är knappast personangrepp.
Loriyana: Skogsvitter är knappast paranoid med tanke på hur mycket snack om FL och olika medlemmar här det varit på AW- forum genom åren.
skogsvitter: Minns att det var något sådant. Var det inte i samband med att barnläkarföreningen anmälde och tryckpressvideon spreds som en löpeld innan den togs bort? Typ 2009-10?
Jag har läst hela tråden som någon nämnde här tidigare, om "Hur man buffar en bebis som ställer sig i krypställning" nått hette den. Hur kan man gå så in i något att man blint följer "råd" från okända människor på ett forum och fullständigt går emot sina instinkter som mamma? Jag vill bara skaka den mamman och säga åt henne att stanna upp och reflektera över vad det är hon gör egentligen. Det är läskigt att det inte är några som helst andra perspektiv som kommer till tals på det forumet. Att det faktiskt kan vara så mkt enklare än gråt och skrik, ramsor och bekräftelser och gud vet vad.
Förlåt, ett videoklipp var det jag länkade till från forumet. Sak samma ändå.