• Dang it
    Äldre 4 May 22:39
    177920 visningar
    871 svar
    871
    177920

    Vi som spelar Candy Crush!

    Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

    Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

    Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

    Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!


    Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • Äldre 20 Jun 19:13

    Äntligen nivå 1000, men knivig är den. Har suttit fast ett tag nu.

  • Äldre 25 Jun 08:38

    Vilka banor spelar ni på helst när ni ska samla pastiller? Mina favoriter är 906 och 281. Förresten är det någon som inte har iPhone som kan samla pastiller?

  • Äldre 11 Jul 18:52

    Jag jagar inte pastiller, det blir som det blir där. Nu är jag på bana 1050.

  • badrap
    Äldre 11 Jul 19:11

    [quote=69777095][quote-nick]Trolle40 skrev 2013-05-04 23:09:08 följande:[/quote-nick]Jag kan ge er ett tips till gratis liv :) Gå in på klockan på mobilen , ställ fram månaden en mån framåt , gå tillbaka till spelet o då har ni 5 nya liv , gå tillbaka o ställ tillbaka månaden innan ni spelar ![/

    Räcker med ett dygn=) fan va fett, undrade hur många som visste om detta knep.. Jag är Soda crush kär!

  • badrap
    Äldre 11 Jul 19:15

    [quote=69779022][quote-nick]Dang it skrev 2013-05-05 09:07:34 följande:[/quote-nick]Vad sjutton. Jag skrev ju innan. Nåja, jag gjorde som någon tipsade och ställde om datumet en månad fram i tiden. Fick fem nya liv och spelade dessa, men när jag ställde tillbaka datumet till dagens datum så blir timern galen. Den står på 44000 minuter någonting. Hur löser man det?[/

    Du har säkert fått svar.. Men för att komma tillbaka till rätt tid ställ fram några dygn i detta fall månader. Sen när du ska ha nya liv nästa gång räcker det med att ställa fram ett dygn, gå tillbaka till spel, kolla att liven kommit och gå efter det alltid direkt tillbaka till klockan och ställ tillbaka till dagens datum .

  • Äldre 19 Jul 10:38

    Jaha då har jag gjort sista banan på ett tag. Hoppa nya banor kommer snart.
    Under tiden fortsätter jag att fixa tre stjärnor på alla banor.
    Ev går jag över på ugglans bana..men den är inte lika rolig tycker jag.

  • Äldre 21 Sep 14:16

    Väntar irriterat på nya banor.. Verkar som att de kommer onsdagar eller torsdagar?

  • Äldre 23 Sep 10:08

    Hej! Jag spelar också Candy crusch och sitter fast på bana 80 sedann 3 mån tillbaka!! Man skall ju ha 21 björnar men det är omöjligt får 18 19 och 20 sen är det stopp! Har varit inne på "fusksidan" också men det är omöjligt att hinna se hur dom gör det går för fort! Det är mina barnbarn som lurat med mig i det här och nu kan jag inte sluta! Spelar också Papa Pears saga och Bubbel Witch visst fastnar man på dom också ibland men där är det inte omöjligt att komma loss, Tycker Björnspelet är roligast men jag får väl ge opp! Är det någon som vet hur man kommer loss? Vänliga hälsningar från Ullakajsa!

  • Äldre 26 Sep 19:14

    nu är jag på 1198 och fattar då inte hur dom tänkt att man ska klara den på 10 sekunder....

    ullakajsa det är soda du spelar och den är svårare och går sakta att klättra på, i alla fall för mig.

  • Äldre 24 Aug 08:34
    Jenfrid skrev 2015-06-25 08:38:29 följande:

    Vilka banor spelar ni på helst när ni ska samla pastiller? Mina favoriter är 906 och 281. Förresten är det någon som inte har iPhone som kan samla pastiller?


    Mina favoriter för att samla pastiller är 666 och 1476. När man ska salta t ex många gröna för att få ett pris brukar jag köra bana 1000 några gånger så går det fort.

    Har någon tips på andra bra pastillbanor?

    Har någon mer än jag problem med att sänka resultatet mellan olika enheter? Jag spelar ibland på Android telefon och ibland surfplatta. Men nu går det inte att synkronisera genom facebook?
  • Äldre 30 Jun 18:02

    Candy Crush jelly, bana 255. Någon mer som har problem med den? Gelé som ska finnas som inte ens finns med på banan.. en dag körde jag så fanns inte, sen körde jag och det fanns och nu finns inte igen

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!