• Dang it

Vi som spelar Candy Crush!

Nå, liksom jag brukar göra fastnar jag i dessa energiska trender på Facebook. Jag fastnade i Farmville samt Hidden Chronicles och gud vet vad. Nu har ju då Candy Crush fått sitt grepp om både mig, maken och samtliga vänner. Tänkte vi kanske kunde samlas lite här och snacka lite? Uttala vår frustration över att vara fast på samma bana i evigheter, utbyta erfarenheter? Vad är det längsta du suttit fast på en bana och vilken var det?

Spelar ni från mobilen, datorn, surfplattan? Ja liksom sådana saker!

Själv lägger jag aldrig pengar på såna här spel, men ack vad sugen man är på att i bland köpa till hjälp när man suttit där i flera månader!

Längsta jag satt fast var på bana 65, där satt jag i ca två månader. nu har jag kört fast stenhårt på nr. 97! Jag kör då ändå slut på alla liven på mobilen, går till datorn och kör alla fem liv där, och när de är slut kör jag från iPaden. Kommer ändå ingen vart! Gah!

Elias 080127 Tristan 100122 Kevin 110909 Elijah 130219
  • Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!
  • lövet2
    Frögurka skrev 2015-05-05 21:44:03 följande:
    Endast 25 drag, 21 trippelformar me dubbelgele under ????
    Åh, jag harvar fortfarande på 912. Hade tänkt mig några enkla banor efter den - om jag någonsin tar mig förbi ...
  • Frögurka

Den var oxå en pissbana! Ja tog chansen när ja hade den - med 5 klubbor så skulle ja fixa den efter mååånga försök så ja knep chansen efter att inte ens varit i närheten annars.

• solskina

Nej nu är det bara ett "land" kvar sen får man vänta igen. jaja 15 banor, då gör det inget att man fastnar ibland. 

Jag väntar på biljetter sen är jag på 921.

• WinterDawn
    Frögurka skrev 2015-05-04 21:17:45 följande:

Vafan är 914 för jävla påhitt?!

Jag är också på den, verkar helt omöjlig. En gång hade jag två gelé kvar, men inte "enkel-gelé"så egentligen har jag inte ens varit i närheten av att klara den.

912 däremot fixade jag snabbt, det var bara att para praliner så var det klart.

• solskina

Några tips på 951?

Jag kan inte förstå banan alls. Man får ju inte ens färgen man ska samla på.

• Frögurka

Solskina - spelar du på datorn? Ja har bara upp till 935 på mobilen :( Väntar otåligt på nya banor :)))))

• solskina

Ja jag spelar på datorn som oftast.
    Annars håller jag på att se till att få 3 stjärnor på alla banor när jag spelar på mobilen.

Jag sitter mycket i väntrum, så det är en trevlig sysselsättning. 

Svar på tråden Vi som spelar Candy Crush!