• Anonym (sandra)

Jävla bonusbarn...

I fem år har jag levt med min sambo å hans två barn.
    Nu vette fan om jag står ut längre..

När vårt andra gemensamma barn var fött fick jag en rejäl utskällning av ena bonusbarnet för att den skulle övningsköra. I min bil, där jag har två barnstolar.
    Det lät ungefär så här, varför i hälvete ska du ha så äckligt många jävla äckliga bebisstol jävlar i biljäveln..

Själv stog jag om förstenad, å pep lite försiktigt, varför kan du inte köra i din bil?
    Nej det kunde man inte för det fanns ingen stereo i den ännu..

Andra bonusbarnet rotar i mina kläder/saker/handväska å allt som kommer framför ögonen!
    Inte nog med det, stölder är något som nu börjar höra till våran vardag.
    När jag till sist tog upp det med deras mamma blev hon så ilsken å talade om att hennes barn minsann inte gör såna saker! (Guds bästa barn...?)

Skulle jag råka laga mat nu så vägrar dom äta.
    Dom får väl för sej det är råttgift i maten..

Å ja!! Jag VET (jävligt) väl att han hade barn förut!!!
    Men vem fan kunde ana att det skulle bli så här?!

Nu är dom här ganska ofta, allt dom pekar på ska dom bara ha.
    Vi har inte penga i överflöd som deras mor tycks tro.
    Om dom inte får det dom pekar på så ringer dom lilla mamma å gnäller..
    Å inget jobb/sommarjobb har dom heller.
    Trots att dom nu är 19 och 16 år..
    Dom ska tydligen leva på pappas pengar tills dom går i pension vid 65år..                             

• Svar på tråden Jävla bonusbarn...
  • SupersurasunkSara
    Gung Ho skrev 2013-06-19 12:45:09 följande:
    Brevidén var nog den sämsta idén på länge.
    Varför det? Var det ingen som läste sista meningen?
  • Anonym (sandra)

Nu fan har jag fått nog!!!
    JAG SKA UT HÄRIFRÅN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag ringde den (satans jävla förbannade) mamman å skrek å grät i telefonen att allt är mitt fel.
    För att deras 19åring håller på med droger å nu sitter hos polisen!!

"detta lilla stackars barn" tar tydligen droger för att stå ut med mej!

Fy fan fy fan fy faaaaaaaan!!!!!!!

Nu flyttar jag snarast!!
    Så fort bostadsförmedlingen öppnar ska jag dit imorgon!!

Men hur i hela fridens namn ska jag våga släppa iväg mina barn hit när jag vet att det finns droger inom dessa fyra vägger...? :(              

• Mineralvatten
    Anonym (sandra) skrev 2013-06-19 18:08:29 följande:

Idag ringde den (satans jävla förbannade) mamman å skrek å grät i telefonen att allt är mitt fel.

Nu flyttar jag snarast!!

Men hur i hela fridens namn ska jag våga släppa iväg mina barn hit när jag vet att det finns droger inom dessa fyra vägger...? :(              
    jag tycker det är ett klokt beslut av dig, för du verkar inte alls trivas i den siutation som råder (det skulle inte jag heller göra!).

• Anonym (sandra)
    SupersurasunkSara skrev 2013-06-19 20:25:57 följande:
    Hmm, varför kan inte DU stanna och HAN flytta?

Det är hans hus.. Som han redan hade när vi blev ilag..
    Har inte sovit på hela natten..
    Bara väntar p att få åka iväg om en halvtimme å prata med bostadsförmedlingen..

Bara höra mammans röst mala runt i huvudet..

"du förstör mina barn din äckliga hynda, hoppas du å dina äckliga barn dör"      
  • Lindsey Egot NO1

Vet din sambo om vad hans ex sagt till dig ang att hon tycker du och hans små barn borde dö? Det är hot och ska polisanmälas. Sedan hade jag absolut inte släppt iväg barnen till pappan om han inte hade lite mer stake i sig och tar reda på sin äldre avkomma. Så länge det finns droger (19 åringen testas positiv) och bor hos pappan så hade jag inte skickat dit de små barnen.

Och hälsa biomamman att det är hon och hennes ex (din man) som brustit i sitt föräldraransvar, inte du.

• SupersurasunkSara
    Anonym (sandra) skrev 2013-06-20 08:14:50 följande:

Vet din sambo om detta? Är det ok menar han, att hans andra barns mamma säger sånt?
  • shakennotstörd
    SupersurasunkSara skrev 2013-06-20 11:25:30 följande:
    Vet din sambo om detta? Är det ok menar han, att hans andra barns mamma säger sånt?

Sa någon nåt sånt till mig skulle jag polisanmäla det! För dokumentationens skull!
  • h8him
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-06-20 08:22:42 följande:
    Vet din sambo om vad hans ex sagt till dig ang att hon tycker du och hans små barn borde dö? Det är hot och ska polisanmälas. Sedan hade jag absolut inte släppt iväg barnen till pappan om han inte hade lite mer stake i sig och tar reda på sin äldre avkomma. Så länge det finns droger (19 åringen testas positiv) och bor hos pappan så hade jag inte skickat dit de små barnen.

Och hälsa biomamman att det är hon och hennes ex (din man) som brustit i sitt föräldraransvar, inte du.
    Hon hoppas det. Det är inte samma sak som att hon har hotat med att döda dem.
    Anonym (sandra) skrev 2013-06-19 18:08:29 följande:

Nu flyttar jag snarast!!

Finns det droger hemma? Var det en engångsföreteelse eller har han ett missbruk? Jag tror det är bra att skilja på sakerna.

• Lindsey Egot NO1

Frågan är om ungen tar droger för TS eller för att pappan inte bryr sig

• Ess
    Anonym (sandra) skrev 2013-06-20 08:14:50 följande:

Känner du dig inte trygg med att barnen ska va hos honom på umgänge, så se till att ta juridisk hjälp redan nu på detta stadiet. 

Hade någon sagt så till mig så hade jag klart och tydligt berättat vart hon kunde stoppa dem någonstans, så jag skulle slippa se dem någonsin igen. 
Svar på tråden Jävla bonusbarn...