LCHF vi som kör strikt
Startar denna tråd för oss som kör strikt lchf eller för dom som vill testa detta ! Tips råd pepping recept mm
Startar denna tråd för oss som kör strikt lchf eller för dom som vill testa detta ! Tips råd pepping recept mm
Rödnos: vi är ju himla lika måste jag säga ;)
Jag är 180 o väger 77 kilo ;)
Prissans - en till stör! Gött! Vad är din målvikt?
Idag har det blivit strikt och jag har tränat spinning utan problem tack vare Celsius antar jag, som gav mig extra boost :) 1 dag avklarad, ser fram emot imon :)
Fan oxå. Vi hade playdate här i helgen och folk lämnade kvar butterfingers som jag tänkt slänga.
Sambon och jag slukade dem förut!! What The fuck då!
Brukar ju ha grym disciplin men den var som bortblåst.
Får bli löpträning med dubbelvagnen till dagis imorgon. faaaaan så jobbigt men jag får skylla mig själv. Gjorde iaf 42 burpees och lagade god fiskgratäng.
Rödnos - fuskade i sön, men väljer att se det så att igår var ett riktigt bra dag! Och så fortsätter jag kämpa idag :)
Jag faller också dit ibland... Det svåra för mig är att komma på rätt spår igen. Sockerjunky.... Tackvare träningen så går jag inte upp iaf men det är så jäkla onödigt...
En tanke..... Många som säger sig äta lchf menar på att om dom lunchar ute så hoppar dom potatis/ris/pasta men äter sallad grönsaker o sås Jag räknade lite o 1dl sås (typ gräddsås) innehåller mellan 5-7 kh/dl. Inte konstigt att en del har svårt att gå ner då. Många bäckar små. Om man verkligen räknar så blir det massor av kh i nästan ingenting.
En tanke..... Många som säger sig äta lchf menar på att om dom lunchar ute så hoppar dom potatis/ris/pasta men äter sallad grönsaker o sås Jag räknade lite o 1dl sås (typ gräddsås) innehåller mellan 5-7 kh/dl. Inte konstigt att en del har svårt att gå ner då. Många bäckar små. Om man verkligen räknar så blir det massor av kh i nästan ingenting.