Vill du vara mer kvinnlig och attraktiv? Slopa jeans!
Jeans! Alla älskar jeans! Men tänk lite: är det verkligen en kvinnoplagg? Mitt svar är nej. Det är det inte! Jeans är arbetskläder för män.
Lite historia:
JEANS HÄRSTAMMAR FRÅN GENUA
Redan på 1500-talet tillverkades slitstarka arbetsbyxor i den italienska stadsstaten Genua. De användes i synnerhet av den genuesiska flottan, eftersom sjömännen behövde byxor som lätt kunde rullas upp när däcket skulle svabbas. Namnet jeans kommer dock från fransmännen. De försökte kopiera det genuesiska tyget, men uppfann ”av misstag” i stället denimtyget. Sina nya byxor kallade de för "Bleu de Gênes" – genuablå – där det sista ordet uttalas ungefär som jeans.
JEANS KOM TIL USA PÅ 1700-TALET
På 1700-talet blev jeansen populära bland brittiska handelsmän, som tog byxorna till USA. Där blev gruvarbetare, rallare och fabriksarbetare förtjusta i de slitstarka byxorna. Den judiske immigranten Levi Strauss kom först senare. År 1873 tog han patent på sina berömda jeans med sömmar som hade förstärkts med metallnitar för att de inte skulle slitas sönder så lätt.
(varldenshistoria.se/fraga-oss/naer-boerjade-vi-dra-pa-oss-jeans)
Jeans är alltså slitstarka byxor till arbetare. Du är en kvinna, inte en fabriksarbetade som behöver slitstarka byxor. En kvinna ska vara vacker och det är inte möjligt att vara vacker i slitstarka byxor.
Jeans gör en kvinna till en sex-objekt. Män blir attraherade till kvinnor som har tajta jeans. En kvinna bli sexig men det det inte detsamma som att vara kvinnlig. Man har bara sex med en sexig kvinna, men man vill skydda, gifta sig och ha barn med den kvinnliga kvinnan. Det är en stor skillnad.
Kvinnan får sin energi från Jorden och män från rymden. När man bär kjol, får man den kvinnliga energin. Det går inte i jeans. Kvinnan bli mer manlig och på det sättet stöttar bort män. Omedvetet. De flesta män söker en kvinnlig partner, en riktig kvinna. Inte någon som liknar en själv. Har ni tänkt varför många svenska män gifter sig med kvinnor från Österopa och Asien? Därför att de kvinnor är mer feminina och traditionella, inte arbetare i arbetsbyxor.
För övrigt, jeans är inte bra för kvinnohälsa. Hård tyg hämmar det normala blodflödet till könsorganen och kan resultera i olika kvinnosjukdomar.
Bär kjol är min budskap! Upptäck hur vacker och kvinnlig du kan vara. Din partner kommer att uppskatta det, jag lovar.