När slutar man med string?
Hej!
Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?
Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.
Hej!
Jag undrar om det finns någon "ålder" när man slutar bära stringtrosor?
Jag är 52 år och bär fortfarande string för jag tycker det är behagligt.
Jag tänker alltid på apelsiner när jag hör eller ser nåt om string Man tänker sig själva stringen som ett halvklot som inte är ifyllt, men så fyller man liksom i den själv. Jag såg en kvinna som var ute med en barnvagn, jag tror hon hade string. Det kanske inte var hennes barn, eller så hade hon barnvagnen som social täckmantel, eller så var hon ute och delade ut reklam. Man vet ju inte. Jag har aldrig använt string, gillar inte kläder som sitter åt. Men jag kan tänka mig att det är ett fysioterapeutiskt korrekt plagg. Undrar varför stringen sitter bakpå och inte frampå.
Det är mer ekonomiskt att tillverka plagg med mindre antal kvadratcentimetrar tyg och sälja dem för samma pris som trosor med mer tyg. Dessutom går det åt mindre resurser, vilket är bra. Jag tror att framtidens trosmodeller kommer att effektiviseras, kanske med hjälp av nanotextilier. En del modeller kommer att bli superhydrofoba och mer hållbara. Till slut kanske samma mängd tyg kan användas med samma ekonomi som nu.
Vi kommer även att kunna jämföra förmultingsprocesser mellan stringtrosor, vanliga trosor och så småningom kommande nanotextilier. Även förbränningsprocesser kommer vi att kunna jämföra. Det kommer inte bara vara efterfrågan som styr tillgången, utan även rent tekniska hinder och även juridiska när konsumtionen når en höjdpunkt och börjar stagnera.
Kan vi inte bara enas om att vissa tycker det är snyggt och sexigt (jag) andra tycker det är opassande. Vilket iof är obegriplig!
Nu hoppas vi på sol så man kan vara ute med string igen!
Nu hoppas vi på sol så man kan vara ute med string igen!
Kan vi inte bara enas om att vissa tycker det är snyggt och sexigt (jag) andra tycker det är opassande. Vilket iof är obegriplig!