• Anonym (tjockishatare)

Jag hatar tjocka människor

Jag hatar verkligen tjocka människor. De är bara en stor börda för samhället eftersom de inte kan jobba och måste sjukskriva sig p.g.a. sin jävla fetma. Dessutom måste samhället bekosta deras jävla magsäcksoperationer. Dessutom är tjocka människor extremt otrevliga, fula och ointelligenta. Mannkan ju knappast vara intelligent om man lever på pizza och annan skräpmat. Jag känner ett stort hat inom mig när jag ser en tjock människa, de borde inte vara lagligt att vara tjock. Tjocka människor gynnar inte den svenska samhällsutvecklingen. Tjocka människor borde utvisas till Norge.

• Svar på tråden Jag hatar tjocka människor
  • Anonym (t.r.o.l.l.o.l.l.o.l.l.o)

Och jag hatar troll. Kryp tillbaka till stenen du bodde bakom i mörkaste skogen nånstans vettja.

• elinlilja

Jag menade inte att ÖVERVIKTEN i sig är en sjukdom.. men tex hypothyreos orsakar ordentligt med övervikt som är väldigt svår att hantera. Visst kan man påverka och gå ner men orsaken till VARFÖR man gått upp in the first place är inte alltid personens eget fel. Har ni förresten tänkt på att när ni möter en fet människa på gatan kan denna mycket väl redan ha gått ner 50kg?? Det är ju inte som att vakna en morgon och vara smal igen.. vägen är lång och personer som ni kan färstöra och krossa de tappert kämpande mänskorna och få dem att ge upp??

• en rund boll

Vad har norrmännen gjort för ont? 

• Anonym (KARL Andersson)
    TanganyikaIka skrev 2014-06-03 09:28:52 följande:
    Men hur ska man annars få igång en tråd som denna? ;) 
    Lite nyanser finns det i språket, Hata r ett väldigt starkt ord. Och de allra flesta av egen förskyllan och visst håller det på att bli en folksjukdom som samhället kommer att få lägga väldiga resurser på  som skulle kunna läggas på annat
  • Juno
    Dixie skrev 2014-06-03 09:21:47 följande:
    hur menar du då? på vilket sätt vinner samhället på det? 

borde vi då inte även utrota rökare, alkoholister, de som har psykiska sjukdomar - varför bara de som är tjocka?  

Och barnen? Hur gör vi med dem? De kostar ju fantastiska summor! Skickar dem till Norge och ta tillbaka dem när de är färdigutbildade vid 25 års ålder?
  • La Lola
    Moderator skrev 2014-06-03 09:34:37 följande:
    Tråden är flyttad till sandlådan.
    Det är inte längre möjligt att vara anonym.
    Åh kanon! Där hör den hemma.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Dixie
    Juno skrev 2014-06-03 09:35:06 följande:

Och barnen? Hur gör vi med dem? De kostar ju fantastiska summor! Skickar dem till Norge och ta tillbaka dem när de är färdigutbildade vid 25 års ålder?
    men då pratar de ju norska!? 
  • Juno
    Dixie skrev 2014-06-03 09:39:00 följande:
    men då pratar de ju norska!? 

Det har du rätt i! Lika bra de stannar där då Skrattande
  • catgirl
    Moderator skrev 2014-06-03 09:34:37 följande:
    Tråden är flyttad till sandlådan. Det är inte längre möjligt att vara anonym.
    Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se

• eslah
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 09:08:50 följande:
    Jag är ingen pissmyra, jag är nog betydligt mer intelligent än dig.

Det tvivlar jag faktiskt starkt på, men intelligens är överskattat när man är en elak typ som dig.

Oavsett om du endast är ute efter att provocera. Någon kan bli enormt ledsen, gå på mitt beteende, visst....men kasta skit på folks yttre, då ska du banne mig ha en smäll!
  • Oscarsmamma84

Antar att du e tjock själv ts för du säger att alla tjocka är ointelligenta o otrevliga. Jag vet inte men känns som du beskriver dig själv faktiskt vad man kan se i din trådstart. Så kasta inte sten när du sitter i glashus kära du

• eMund

Håller med TS men tycker att Danmark är ett lämpligare land att dumpa problemet. Norge är generellt mer vältränade än svenkar och det kan skapa en väpnad konflikt att skicka alla feta dit.

• Janatiq

Du låter precis som ett ex till mig... Lite skrämmande faktiskt..

Tycker synd om dig som har den synen du har. *klappa på TS huvud*

• Koppkaka

TS, betydligt mer intelligent än DU heter det. Inte dig. Så uppenbarligen så...

• Ingram
    Anonym (tjockishatare) skrev 2014-06-03 08:28:19 följande:
    Jag hatar verkligen tjocka människor. De är bara en stor börda för samhället eftersom de inte kan jobba och måste sjukskriva sig p.g.a. sin jävla fetma. Dessutom måste samhället bekosta deras jävla magsäcksoperationer. Dessutom är tjocka människor extremt otrevliga, fula och ointelligenta. Mannkan ju knappast vara intelligent om man lever på pizza och annan skräpmat. Jag känner ett stort hat inom mig när jag ser en tjock människa, de borde inte vara lagligt att vara tjock. Tjocka människor gynnar inte den svenska samhällsutvecklingen. Tjocka människor borde utvisas till Norge.
    Du vill uppenbarligen enbart provocera, får jag fråga varför?
  • TanganyikaIka
    Anonym (KARL Andersson) skrev 2014-06-03 09:34:47 följande:
    Lite nyanser finns det i språket, Hata r ett väldigt starkt ord. Och de allra flesta av egen förskyllan och visst håller det på att bli en folksjukdom som samhället kommer att få lägga väldiga resurser på  som skulle kunna läggas på annat
    Är dumhet och ignorans också egen förskolan eller? 
Svar på tråden Jag hatar tjocka människor