Nya vänner i Helsingborg området
Hejsan!
Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)
Hejsan!
Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)
Det blir inget med min vännina på onsdag så om du ska till babycafe så kommer även jag och Liaz
Cliique: Ja, det är helt underbart att se honom upptäcka världen på ett annat sätt nu sen han började gå men varje ålder har sin charm och man tycker att just den åldern de har för tillfället är den absolut bästa :)
Ja precis, kl 9 öppnar dem! Men ska vi försöka vara där tills de öppnar kanske? :)
Tror du att det är ok om en 4 åring följer med? Min svägerska ringde precis nämligen och behovet akut barnvakt imorgon mellan 8-12. :s
Ja precis, kl 9 öppnar dem! Men ska vi försöka vara där tills de öppnar kanske? :)
Tror du att det är ok om en 4 åring följer med? Min svägerska ringde precis nämligen och behovet akut barnvakt imorgon mellan 8-12. :s
Ja vi ses :) tror inte Heller det är några problem, hon tycker nog bara det är kul att hänga med :)
Hej på er! Hoppas allt är bra med er :) det hade varit roligt att se om vi kunde få ihop en till träff en dag! Vi är mest hemma om dagarna så vi behöver något att göra både jag och Leon :)
Jag och Liaz är oxå gärna med på en träff vi har oxå många hemmadagar så kul att träffa andra
Jag och Liaz är oxå gärna med på en träff vi har oxå många hemmadagar så kul att träffa andra
Jag vet inte än, ska komma några byggnissar hit. E dom färdiga innan mammagruppen så kommer vi dit. Ska ni dit?
Hur gick de med fotograferingen?
Som de ser ut nu så kommer vi idag :)
Som de ser ut nu så kommer vi idag :)