• Junibarnet85

Nya vänner i Helsingborg området

Hejsan!
    Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-06 20:19:00 följande:

Det blir inget med min vännina på onsdag så om du ska till babycafe så kommer även jag och Liaz

Okej, vad roligt :) Vilken tid passar er bäst?
  • Cliique
    Anna Hbg skrev 2014-10-06 23:28:22 följande:

Cliique: Ja, det är helt underbart att se honom upptäcka världen på ett annat sätt nu sen han började gå men varje ålder har sin charm och man tycker att just den åldern de har för tillfället är den absolut bästa :)

Förstår det! Hehe, jo så är det ju absolut :)
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-07 17:42:17 följande:
    Förstår det! Hehe, jo så är det ju absolut :)
    Hittar inte lappen när dom öppnar men har för mig de va kl 9. Och här hemma har vi en morgonpigg bebis som startar dagen redan kl 6 så vi kan när som på morgonen. Säg du en tid som passar er så tar vi den tiden =)
  • Cliique

Ja precis, kl 9 öppnar dem! Men ska vi försöka vara där tills de öppnar kanske? :)

Tror du att det är ok om en 4 åring följer med? Min svägerska ringde precis nämligen och behovet akut barnvakt imorgon mellan 8-12. :s

• Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-07 19:53:59 följande:

Ja precis, kl 9 öppnar dem! Men ska vi försöka vara där tills de öppnar kanske? :)

Tror du att det är ok om en 4 åring följer med? Min svägerska ringde precis nämligen och behovet akut barnvakt imorgon mellan 8-12. :s

kl 9 tiden blir toppen då ses vi där då

Jag tror inte de e några problem.
  • Cliique

Ja vi ses :) tror inte Heller det är några problem, hon tycker nog bara det är kul att hänga med :)

• Cliique

Hej på er! Hoppas allt är bra med er :) det hade varit roligt att se om vi kunde få ihop en till träff en dag! Vi är mest hemma om dagarna så vi behöver något att göra både jag och Leon :)

• Zobeideh

Jag och Liaz är oxå gärna med på en träff vi har oxå många hemmadagar så kul att träffa andra

• Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-21 09:18:05 följande:

Jag och Liaz är oxå gärna med på en träff vi har oxå många hemmadagar så kul att träffa andra

Jaa vad roligt :D kommer ni till mammagruppen imorgon, du och Liaz? :)
  • Zobeideh

Jag vet inte än, ska komma några byggnissar hit. E dom färdiga innan mammagruppen så kommer vi dit. Ska ni dit?
    Hur gick de med fotograferingen?

• Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-22 07:29:40 följande:

Som de ser ut nu så kommer vi idag :)

Vi fick stanna hemma idag, Leon har blivit jätteförkyld och hostar mycket :/ Missade vi något bra?

Fotograferingen gick bra! Leon visade sin bästa sida och där blev nog en del bra bilder :) Tog lite lång tid dock. Vi var där precis när de började och fick vänta en timme innan det blev vår tur :P
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-22 13:02:26 följande:
    Vi fick stanna hemma idag, Leon har blivit jätteförkyld och hostar mycket :/ Missade vi något bra?

Fotograferingen gick bra! Leon visade sin bästa sida och där blev nog en del bra bilder :) Tog lite lång tid dock. Vi var där precis när de började och fick vänta en timme innan det blev vår tur :P
    Aw lillen han får krya på sig :)

Nja de va inget speciellt hon prata mest om de man redan vet att inte lämna dom själv, lite sånt smått och gott

Oj vilken väntetid, men va kul att de gick bra tar de lång tid innan ni får hem bilderna? :) tråkigt vi missa fotograferingen
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-22 13:27:02 följande:
    Aw lillen han får krya på sig :)

Nja de va inget speciellt hon prata mest om de man redan vet att inte lämna dom själv, lite sånt smått och gott

Oj vilken väntetid, men va kul att de gick bra tar de lång tid innan ni får hem bilderna? :) tråkigt vi missa fotograferingen
    Aha okej, ja det känns som att man har koll på det mesta redan ;) Var där många mammor och barn där?

Ja det skulle ta några veckor tills man fick en kod så man kan kolla på dem på nätet. Hoppas man hinner få dem innan jul bara, vi hade tänkt ge lite förstoringar i julklappar :P Ja jättetråkigt!!
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-23 11:23:41 följande:
    Aha okej, ja det känns som att man har koll på det mesta redan ;) Var där många mammor och barn där?

Ja det skulle ta några veckor tills man fick en kod så man kan kolla på dem på nätet. Hoppas man hinner få dem innan jul bara, vi hade tänkt ge lite förstoringar i julklappar :P Ja jättetråkigt!!
    Ja man har ju de

Denna gången va vi 4 mammor så fler än sist :-P hoppas de håller i sig nu så dom knte tar bort vår grupp :)

Håller tummarna! Man kan ju tycka att dom ska bli klara innan jul, de e ju en perfekt julklapp
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-23 13:08:24 följande:
    Ja man har ju de

Denna gången va vi 4 mammor så fler än sist :-P hoppas de håller i sig nu så dom knte tar bort vår grupp :)

Håller tummarna! Man kan ju tycka att dom ska bli klara innan jul, de e ju en perfekt julklapp
    Ja precis, vore ju tråkigt om den togs bort :(
    Eller hur, borde inte ta så överdrivet lång tid!

Tänkte försöka gå till babycaféet igen en dag, med bara bebis denna gång hehe ;) Såg att de hade stängt nu på onsdag eftersom att det är lov. Så veckan därefter, om du är sugen på att hänga med? :)
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-24 10:50:16 följande:
    Ja precis, vore ju tråkigt om den togs bort :(
    Eller hur, borde inte ta så överdrivet lång tid!

Tänkte försöka gå till babycaféet igen en dag, med bara bebis denna gång hehe ;) Såg att de hade stängt nu på onsdag eftersom att det är lov. Så veckan därefter, om du är sugen på att hänga med? :)
    Javisst jag följer gärna med, ska bara kolla i kalendern när jag kommer hem :)
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-10-24 17:32:00 följande:
    Javisst jag följer gärna med, ska bara kolla i kalendern när jag kommer hem :)
    Så bra :)

Kanske ska skicka iväg ett sms till Anna om hon också är med på en träff igen? Hon kanske inte heller är så aktiv här ;)
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-10-31 21:55:49 följande:
    Så bra :)

Kanske ska skicka iväg ett sms till Anna om hon också är med på en träff igen? Hon kanske inte heller är så aktiv här ;)
    Låter som en bra ide
Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området