• Anonym (Make a wish)

Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?

Ponera att du ska få en present för den summan vad skulle det vara? Vad skulle du önska dig? Det får inte vara något nödvändigt som att betala av lån och liknande utan måste vara något som är menat enbart att skämma bort dig. Skrattande

• Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?
  • Anonym (Make a wish)
    skyus skrev 2015-02-28 18:55:43 följande:
    En klocka!
    Menar du vilken klocka som helst eller en lyxklocka som Rolex?

• Anonym (Make a wish)
    Anonym (Hemligt) skrev 2015-02-28 14:01:51 följande:
    Jag skulle använda det till mutor, men låt oss kalla det övertalningsförmåga.
    LOL.
    Arnborg skrev 2015-02-28 13:46:40 följande:
    En stor medaljong av äkta guld, med plats för foton och hårlockar av mina barn. Gärna antik, med en historia. Fäst i en tjock guldkedja såklart. 
    Jag vet inte vad som är dyrt för dig men jag har sett såna i äkta guld på Guldfynd för inte så fasligt mycket pengar.

• Anonym (Gngk)

Hmm, jag önskar mig många saker, vet inte vad jag skulle prioritera. Det jag önskar mig är

- Växthus modell större där man kan sitta inne i och fika

- Resa någonstans där det är sol och varmt

- Ny garageport och ytterdörrar

- få den del av trädgården som ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" anlagd med grusgång och fina rabatter

- en ny garderob (den man förvarar kläderna i)

- en ny garderob (dvs kläder) som en skicklig personal shopper hjälper mig med

- en dag i lyx där jag blev tillpiffad med ögonfransförlängning, nya naglar, hårförlängning, sminkning, pedikyr, you name it

- få vårt tv-rum omtapetserad

- insättning av ett av de embryon vi har nerfrysta

- friggebod

- en fest för nära och kära

Ska jag vara ärlig så har vi för några månader sedan fått 100000kr av svärföräldrarna så vissa saker skulle vi kunna göra. Men min man är snål som |!#$|? och kan inte bestämma vad vi ska göra fastän hans föräldrar uttryckligen sa att vi skulle göra något speciellt med dessa pengar

• Donum

En massa tyg och sytillbehör om det bara ska vara till mig och inget "vettigt".

I've gone to look for myself. If I should return before I get back, please keep me here.
  • Rani

Jag skulle anlita en målare för att fixa några rum här hemma.

• Anonym (Samma här)
    Anonym (Sverigedemokrat) skrev 2015-02-28 15:28:36 följande:

Jag skulle skänka allt till Sverigedemokraterna, det skulle göra mig varm inombords då jag vet att det går till bra saker.

Skulle göra samma.
  • Anonym (anna)

Hm, skulle nog göra om vår tjusiga furutrappa ;)

• Anonym (Make a wish)

Jag vill veta mer om era önskningar! Skrattande

• Anonym (RÄCKER INTE)

det var ju inte mycket pengar! behöver åtminstone 50 papp för min önskning!!!!

• Anonym (Make a wish)
    Anonym (RÄCKER INTE) skrev 2015-03-01 16:48:22 följande:
    det var ju inte mycket pengar! behöver åtminstone 50 papp för min önskning!!!!
    Vad är det du vill ha för 50 papp?
  • skyus
    Anonym (Make a wish) skrev 2015-02-28 21:22:40 följande:

Menar du vilken klocka som helst eller en lyxklocka som Rolex?

Skulle ju inte tacka nej till en Rolex, även om det inte direkt var vad jag tänkte på.

Finns många snygga klockor för några tusen också. :)
  • TigerLilySwe

Min första tanke var ett nytt avlopp till huset men jag hade nog prioriterat en resa med mannen alla barnen. Nya utemöbler står också på listan.

• Dixie

Jag skulle velat få en resa - eller några nya möbler! 

• Anonym (Hemligt)

Det är så många som velat ha barn med mig så ett par ungar till vore trevligt fast de kostar mer än 20-30000 i underhåll.

Svar på tråden Vad skulle du önska dig för 20-30 tusen?