Hur undviker man att bli upphetsad av snygga tjejer man ser på sta'n?
Går det ens?
Går det ens?
Underhållande tråd om inte annat. Tror inte så många reklekterar över om någon har bånge eller inte, så till vida att det inte ser ut som en 40 cm salamikorv innanför brallan. För tänk själv att ertappas med att glo någon i skrevet? Huvva, hemska tanke. Därför tror jag att du Ts går säkert. Och om du njuter av det mentalt och inte har svårigheter att behärska dina handlingar, varför ändra på det?
Du hade ju ingen flickvän är det inte bättre att du skaffar dig en sådan istället då skulle dina problem med upphetsning på stan försvinna.
Underhållande tråd om inte annat. Tror inte så många reklekterar över om någon har bånge eller inte, så till vida att det inte ser ut som en 40 cm salamikorv innanför brallan. För tänk själv att ertappas med att glo någon i skrevet? Huvva, hemska tanke. Därför tror jag att du Ts går säkert. Och om du njuter av det mentalt och inte har svårigheter att behärska dina handlingar, varför ändra på det?
Ja, det kan jag tro. Flytta någonstans där du inte lockas av det visuella. Kanske Saudiarabien? :D
Ja, det kan jag tro. Flytta någonstans där du inte lockas av det visuella. Kanske Saudiarabien? :D
Inte fulare men betydligt mer dolda. Tänker då främst på deras klädsel.
Jo, jag har inte sagt att vissa kvinnor inte ogillar detta. Men att det skulle gälla alla kvinnor kan varken du eller jag bevisa.
Går det ens?
Attraktion är en naturlig biologisk och psykologisk respons, och att lägga märke till attraktiva personer är en del av människans evolutionära instinkter. Hjärnan bearbetar visuella stimuli snabbt, och vissa drag tenderar att väcka uppmärksamhet eftersom de historiskt har varit kopplade till hälsa och reproduktiv framgång.
Om du vill minska eller kontrollera din reaktion finns det flera strategier från psykologisk forskning.
Slutsatsen är att det går att påverka sin reaktion genom medveten träning, men att helt "undvika" attraktion är troligen varken möjligt eller nödvändigt. Det viktiga är hur du hanterar den på ett konstruktivt sätt.
Du får väl flytta ut på landet och aldrig åka in till stan. Då ser du bara kor och getter osv hela dagarna.Skulle du mot all förmodan behöva åka in till stan, får du ta på dig mörka solglasögon som du knappt ser igenom. Kanske någon får leda dig fram, eller så får du ha en stav.
1, tillfredställ dig själv innan du går ut. 2, om du ändå blir kåt på stan , tänk då att du ligger o slickar din mammas fitta,,släpper inte kåtheten då är du körd min vän,