Nu får det räcka!!
Nu måste jag få skriva av mig här på forumet känner jag. Är så ledsen och irriterad och jag har ingen att prata med för tillfället om det här problemet.
Det är så att jag tidigare idag skrev en status på Facebook om invandringen. Jag skrev bland annat att jag självklart vill ställa upp och hjälpa de som behöver hjälp. Men sen skrev jag även att det är omöjligt att kunna hjälpa alla, hur mycket man än vill.
Vidare skrev jag att vi måste ju tänka på vår befolkning också, till exempel de gamla som sitter på hemmen. Vem tänker på dem? Och våra barn, som är Sveriges framtid, vem höjer rösten för deras skull?
Men det skulle jag INTE ha skrivit. Det dröjde nämligen inte länge innan jag fick påhopp om att jag saknade medmänsklighet, och att det minsann inte var humant att tänka så som jag gjorde. Då blev jag ledsen och faktiskt lite irriterad.
Bara för att man inte vill att mängder av invandrare ska komma hit, är man hjärtlös då?? Jag måste bara få bekräftat att jag inte är den enda som tycker och tänker så här? Känner mig så nedstämd när folk hoppar på en och säger saker som att man inte tänker på andra.
Kan väl också tillägga att jag tycker att de gjorde bra när de ställde sig på gränsen till Finland för att demonstrera. Är jag knäpp för att jag tycker så???