Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
Vad anser ni om bonusmammor som bestämmer när deras bonusbarn inte får ha sin mobiltelefon framme?
50-talsvärld för att jag är emot allt mammande av folk som inte är barnens mamma? Det får du tycka men du har fel.
Ett barn har en mamma och en pappa, alla andra är vad du vill men några "bonus"föräldrar är de INTE.
Min "Bonuspappa" har varit 100ggr mer pappa till mig än vad min biologiska far någonsin varit. Nu har min mamma och min "bonuspappa" varit skillda i fyra år och jag träffar honom minst en gång i veckan fortfarande . Han är och kommer alltid vara morfar åt mina barn. Min biologiska far har jag inte ens brytt mig om att säga något om då han inte är en del av vår familj. (Han har själv valt) Att en bonusföräldrar inte "ska" ses som en förälder var det dummaste jag läst någonsin! Det blir vad man gör det till, finns dom som har två mammor o två pappor där det funkar jättebra. :)
Nej just precis, definitivt ingen bonus utan enbart en belastning.
Jag är glad att jag kom ifrån mitt "fängelse" med en annan kvinnas barn att vara tvungen att hjälpa till med.
Hu fy!
Min "Bonuspappa" har varit 100ggr mer pappa till mig än vad min biologiska far någonsin varit. Nu har min mamma och min "bonuspappa" varit skillda i fyra år och jag träffar honom minst en gång i veckan fortfarande . Han är och kommer alltid vara morfar åt mina barn. Min biologiska far har jag inte ens brytt mig om att säga något om då han inte är en del av vår familj. (Han har själv valt) Att en bonusföräldrar inte "ska" ses som en förälder var det dummaste jag läst någonsin! Det blir vad man gör det till, finns dom som har två mammor o två pappor där det funkar jättebra. :)
Du får nog läsa mitt inlägg en gång till, sedan kan du återkomma.
Blir nästa svar av samma typ som detta så väljer jag bort att "diskutera" med dig.
Du gnäller för mycket.
Bra att säga ifrån, när folk sitter med sina skärmar. Ett otyg är det. Bra att mamman inte graderar folk utefter hur nära de står, utan att hon bemöter barnet lika. Där hon och hennes sambo är, gäller deras regler och det är barnet så medveten om.