Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
DU har aldrig klarat av saklighet och fakta, och här är ett bevis till.
Och eftersom du är chanslös när det presenteras saklighet och fakta, så försöker du fly ifrån den.
DU har aldrig klarat av saklighet och fakta, och här är ett bevis till.
Och eftersom du är chanslös när det presenteras saklighet och fakta, så försöker du fly ifrån den.
Nä, jag lägger ingen tid på att leta efter något jag redan vet är ett faktum, du är inte värd min tid.
Dock fann jag detta mycket intressant att så fort Israel fick en som likar en nazist som ledare, så är dom okey helt plötsligt.
Sånt är jag riktigt fascinerad av att se.
Nä, jag lägger ingen tid på att leta efter något jag redan vet är ett faktum, du är inte värd min tid.
Dock fann jag detta mycket intressant att så fort Israel fick en som likar en nazist som ledare, så är dom okey helt plötsligt.
Sånt är jag riktigt fascinerad av att se.
Swedin sätter fingret på något viktigt: Henrik Jönsson försvarar alltså att påtryckningar från Trumps administration resulterat i utrensningar inom medierna. Det är inget annat än ett försvar för politisk styrning och inskränkning av pressfriheten.
EN som borde skämmas är nazisten bibi och för sina folkmord och koncentrationsläger av gaza.
DU får väl skriva en vitbok om hur du alltid varit på judars sida
Intressant att du byter samtal och kör vänster istället för att privatföretag får ta vilka beslut de vill.(Och inga halmgubbar funkar här, då de är givna och inget argument för något annat, och vi står här ändå med att det är en svårt medioker projicering också.)
Vill du se hur någon tystas, titta på fascisterna i republikanerna så ser du en klar skillnad, ja, om du klarar av att vara objektiv, vilket jag tror inte du kan.
AI må vara skrämmande i många hänseenden men ändå rätt bra verktyg om det används på rätt sätt.
Jag har dock inte behövt detta verktyg för att förstå att svt och all etablissemangsmedja är väldigt vänstervinklad. Det är därför dessa medier får allt svårare att överleva idag utan en massa konstgjor andning med hjälp av våra skattepenga.
https://slagsidan.se/
AI må vara skrämmande i många hänseenden men ändå rätt bra verktyg om det används på rätt sätt.
Jag har dock inte behövt detta verktyg för att förstå att svt och all etablissemangsmedja är väldigt vänstervinklad. Det är därför dessa medier får allt svårare att överleva idag utan en massa konstgjor andning med hjälp av våra skattepenga.
Min bitdefender varnar inte heller.
Och ändå med alla partier med i granskningsnämnden, så har det visat sig att det är väldigt få inslag som inte är opartiska och veckor månader mellan dom.
Återkom när det är flera per dag, då kan vi börja prata om SVT/SR inte skulle vara opartiska.
Och hur inbillar du dig en hemsida är till din hjälp?
Och undrar även för att det är vissa som försökt i hela tråden påvisa att SVT/SR inte skulle vara opartiska, men misslyckas varje gång.
Och försök komma med ett exempel istället för hela hemsidor, för ingen ens vet vad du tänker på som blivit fel för dig.
Och att det saknas berättar för mig att du redan vet om att SVT/SR är just opartiska.(Som fakta berättar och bekräftar också.)