Vad ångrar ni att ni inte köpte?
Hej alla!
Jag undrar vad ni nu erfarna småbarnsföräldrar ÅNGRADE att ni aldrig köpte när era bevisar var 0-12 månader gamla? Allt från ullunderställ till ligga-på-sidan-kudde! Bomba mig!!
Hej alla!
Jag undrar vad ni nu erfarna småbarnsföräldrar ÅNGRADE att ni aldrig köpte när era bevisar var 0-12 månader gamla? Allt från ullunderställ till ligga-på-sidan-kudde! Bomba mig!!
Jag köpte en Baby K'tan sjal. Färdigknuten.
Kollade på videor på youtube för att se att jag hade sjalen rätt och att bebisen satt/låg som den skulle i sjalen. Hon var runt 2 månader då. Prövade flera olika positioner. Men största problemet var ryggen som var inflammerad. Kunde knappt sitta vid matbordet och äta när det var som värst. Problemet med ryggen finns fortfarande kvar så därför använde jag aldrig sjalen mer, är nog bäst att bära så lite som möjligt.
Om jag är frisk i ryggen till nästa barn ska jag absolut göra ett nytt försök med sjalen.
En bra babywatch med kamera. Vi köpte en när dottern var 10 månader och den används än ( hon är 3 år).
En babybjörn babysitter, är så mycket bättre än den vi har.
Ångrar att jag inte köpte 2 selar. Hade varit lättare än tvillingvagn många gånger.
En babywatch med kamera
En rund stokke spjälis
var för snål med båda.
Aktier i Fingerprint.
att vi inte hade en bärsjal från början, så mysigt
Absolut ingenting. Tror de flesta köper alldeles för mycket...
Tack så himla mycket för alla svar!! Nu har Jag lite aning vad jag kan köpa till mina systrar!
att vi inte hade en bärsjal från början, så mysigt