• telma11

Gravida i Laholm/halmstad

Hej hej!

Är en tjej på 27 år bor i Laholms kommun och precis fått veta att jag är gravid är planerad till i september. Några fler här inne som vill följas åt här inne? :)

• Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad
  • telma11
    EmmelieHSTD skrev 2016-04-12 07:48:31 följande:
    Åh vad härligt!! det är en så sjuk känsla att få se det lilla livet där inne alltså <3

Jag har 112 dagar kvar till BF, så har kommit en bra bit nu. Men tycker vi får styra upp en träff snart i detta fantastiska väder!! :)
    Mm kändes helt sjukt och få se de lilla livet. Full fart va de där iaf :) haha ja men de tycker jag absolut vi får göra är juh helt fantastiskt väder :)
  • telma11

Om alla har fb så kan vu juh starta en grupp där och skriva om allt frågor och träffar osv? Vad tycker ni om det? ????

• Moneal
    telma11 skrev 2016-04-16 11:37:42 följande:

Om alla har fb så kan vu juh starta en grupp där och skriva om allt frågor och träffar osv? Vad tycker ni om det? ????

Jag är gärna på :)
  • EmmelieHSTD
    telma11 skrev 2016-04-16 11:37:42 följande:

Jag med!! :)
  • Moneal
    telma11 skrev 2016-04-28 09:53:22 följande:

Något förslag på namn till gruppen då? :)

Vet inte.....Hallands bebisar 2016 kanske haha är väll bara att ta något :)
  • EmmelieHSTD

Fick idag ett brev från försäkringskassan där det stod att de godkänner min gravpenning hurra, hurra, hurra!! Så nu är det bara 3 veckor kvar att jobba för min del. Så kommer ha mycket tid för att träffas då ju, så tycker vi får försöka få till en grupp på Facebook :)

Hur ser det ut för er andra? Ska ni gå hem tidigare?

• Moneal
    EmmelieHSTD skrev 2016-05-13 23:30:34 följande:

Fick idag ett brev från försäkringskassan där det stod att de godkänner min gravpenning hurra, hurra, hurra!! Så nu är det bara 3 veckor kvar att jobba för min del. Så kommer ha mycket tid för att träffas då ju, så tycker vi får försöka få till en grupp på Facebook :)

Hur ser det ut för er andra? Ska ni gå hem tidigare?

Själv har jag varit hemma.från vecka 11 pga foglossning.

Går in i vecka 36 på tisdag.
  • EmmelieHSTD
    Moneal skrev 2016-05-15 19:27:31 följande:
    Själv har jag varit hemma.från vecka 11 pga foglossning.

Går in i vecka 36 på tisdag.
    Usch vad jobbigt!! Men nu är det inte långt kvar :)
    Själv går jag in i vecka 30 imorgon, så tiden rullar på!
  • Ab86

Blev det någon grupp på Facebook?

Skälv går jag in i vecka 21 med första bebisen.

• Moneal
    EmmelieHSTD skrev 2016-05-17 08:56:06 följande:

Usch vad jobbigt!! Men nu är det inte långt kvar :)

Själv går jag in i vecka 30 imorgon, så tiden rullar på!

Ja konstigt nog så spelar det ingen roll hur långsamt allt går, för.det går alltid framåt ????
  • EmmelieHSTD

Hej allihopa!
    Hur går det för alla? Själv gick jag in i vecka 38 igår (37+1 idag) och väntar numera bara på att bebis ska behaga komma ut
    Tänkte tipsa om en grupp på Facebook som jag gått med i som heter "mammor i Halmstad" om det var någon mer som var intresserad av att följas där istället.
    Hoppas ni får en fin torsdag! :)

Svar på tråden Gravida i Laholm/halmstad