• Anonym (Sex en viktig del i livet)

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Hej jag sett på en del P filmer med inslag där det förekommer" bukkake " flera män som sprutar i ansiktet och munen på en kvinna.

Det jag tänker på är hur kan kvinnan tycka om det?

En kille är mer normalt men flera stycken?

För hon gör väl inte det enbart för pengarnas skull?

• Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?
  • Anonym (Novis)

[quote=79614206][quote-nick]Anonym (Novis) skrev 2019-05-08 22:59:52 följande:[/quote-nick][/quote]

Härlig historia! Använde du kondom? Jag är också sjukt nyfiken på att testa sex med flera men är sååå rädd för ev könssjukdomar. Särskilt om man skulle slicka fitta.. Mmmmm

• Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2019-05-07 03:33:48 följande:
    Idag blev jag kåt när jag var hos frisören. Tjejen som klipper mig är 35 år ofta svarta tights läderstövlar och kjol och jag är inte lesbisk aktivt men hon är riktigt snygg .och när man vart hos henne nu cirka 10 gånger så blir man ju mer och mer känd och mer och mer spontan i vad man pratar om. Idag pratade vi sex nästan hela tiden och jag berätta lite om olika sexstunder man haft.

Hon berättade att hon för ett halvår sen var hon på en dejt och när dom väl kommit hem efter en matbit och hånglar säger hon jag vill ha din kuk i mig.

Sen bara smäller det han trycker in kuken i henne bakifrån och bara råpumpar henne stenhårt i 10 minuter. Det smäller högt och daskar i hennes nya lägenhet. inte ett avbrott han bara pumpar stenhårt. Hon kom 2 gånger. Sen vänder på henne snabbt och säger vi kör på köksbordet. Där lägger hon sig och Han in med kuken och bara råkör i 5 minuter och sen utan och säga nått bara tar ut kuken och sprutar en jättesats rakt i hennes ansikte.

Jag blev våt när hon berätta. Hon så sen att hon blev så kåt då för han fråga inget .Bara raka rör hårda tag och inget snack. Jag berätta en del gosiga kladdiga historier jag med och hon kanske blev våt i fittan hon med för hon sa Gud vad härligt och Gud va gött när jag berätta lite bukkake minnen. Man kan bli nåt så här av sånt här snack. Och nu vet jag ju att min frisör är en riktig kåtslyna precis som jag gissade innan jag kände henne men bara av att jag såg henne första gången. Visst kan man ibland se på en person utan att känna den att den där är nog en riktig nymfoman ? Visst verkade hon träffat en duktig kille där som vet hur man knullat upp en tjej? hoppas du har det bra pussan.
    Ja, håller med din frisör. Det bästa är när båda är så helt överens, är lika kåta, att vi bara knullar på direkten. Förspel kan vara rätt tröttsamt tycker jag. Men det är nog en åldersgrej tror jag, på äldre dar är man lite mera säker och självsäker. I sexlivets första början ville man tro att killen tyckte att man var Livets Gudinna men i min ålder är man nöjd med att han är kåt...
  • Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2019-05-07 03:33:48 följande:
    Idag blev jag kåt när jag var hos frisören. Tjejen som klipper mig är 35 år ofta svarta tights läderstövlar och kjol och jag är inte lesbisk aktivt men hon är riktigt snygg .och när man vart hos henne nu cirka 10 gånger så blir man ju mer och mer känd och mer och mer spontan i vad man pratar om. Idag pratade vi sex nästan hela tiden och jag berätta lite om olika sexstunder man haft.

Hon berättade att hon för ett halvår sen var hon på en dejt och när dom väl kommit hem efter en matbit och hånglar säger hon jag vill ha din kuk i mig.

Sen bara smäller det han trycker in kuken i henne bakifrån och bara råpumpar henne stenhårt i 10 minuter. Det smäller högt och daskar i hennes nya lägenhet. inte ett avbrott han bara pumpar stenhårt. Hon kom 2 gånger. Sen vänder på henne snabbt och säger vi kör på köksbordet. Där lägger hon sig och Han in med kuken och bara råkör i 5 minuter och sen utan och säga nått bara tar ut kuken och sprutar en jättesats rakt i hennes ansikte.

Jag blev våt när hon berätta. Hon så sen att hon blev så kåt då för han fråga inget .Bara raka rör hårda tag och inget snack. Jag berätta en del gosiga kladdiga historier jag med och hon kanske blev våt i fittan hon med för hon sa Gud vad härligt och Gud va gött när jag berätta lite bukkake minnen. Man kan bli nåt så här av sånt här snack. Och nu vet jag ju att min frisör är en riktig kåtslyna precis som jag gissade innan jag kände henne men bara av att jag såg henne första gången. Visst kan man ibland se på en person utan att känna den att den där är nog en riktig nymfoman ? Visst verkade hon träffat en duktig kille där som vet hur man knullat upp en tjej? hoppas du har det bra pussan.
    Svarade för fort där, var inte klar. Jo man kan nog se på åtminstone vissa kvinnors attityd och sätt att föra sig att hon lätt blir kåt (tror att jag är en sådan). Det tror jag att du har rätt i.
    Jodå tack, jag har det bra, men det ska bli ännu bättre när det blir riktig sommar!
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:54:25 följande:

Ja, håller med din frisör. Det bästa är när båda är så helt överens, är lika kåta, att vi bara knullar på direkten. Förspel kan vara rätt tröttsamt tycker jag. Men det är nog en åldersgrej tror jag, på äldre dar är man lite mera säker och självsäker. I sexlivets första början ville man tro att killen tyckte att man var Livets Gudinna men i min ålder är man nöjd med att han är kåt...

Lite härliga äventyr i helgen. 4 kant ute på gården sambon och 2 killar till. 3 satser rätt i munnen och slyna som man är sväljer man.

Har åxå nu fått min frisör på kåtstigen. Hon ska komma hit till helgen och jag tänkte min älskling skulle få knulla på henne hårt och stadigt så får jag titta på och fingerpulla. Får vi tag på en kille till vore det fint så kunde jag få lite stake samtidigt.

Men frissan hon är singel och behöver kuk så fokus ska ligga på henne. Fast om vi får med nån av killarna som vad med i helgen blir det mera snusk. Tyvärr tror jag dom skulle uppåt Norrland och knulla kommande helg. Dom samkör ofta och åker runt och knullar där förstärkning behövs.

Riktigt skickliga hårdpumpande killar va det.

Jag retar min älskling med att säga det för då knullar han tuffare. man får va smart.

själv då nått kul ?
  • KLM33
    Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 17:28:01 följande:

Lite härliga äventyr i helgen. 4 kant ute på gården sambon och 2 killar till. 3 satser rätt i munnen och slyna som man är sväljer man.

Har åxå nu fått min frisör på kåtstigen. Hon ska komma hit till helgen och jag tänkte min älskling skulle få knulla på henne hårt och stadigt så får jag titta på och fingerpulla. Får vi tag på en kille till vore det fint så kunde jag få lite stake samtidigt.

Men frissan hon är singel och behöver kuk så fokus ska ligga på henne. Fast om vi får med nån av killarna som vad med i helgen blir det mera snusk. Tyvärr tror jag dom skulle uppåt Norrland och knulla kommande helg. Dom samkör ofta och åker runt och knullar där förstärkning behövs.

Jag retar min älskling med att säga det för då knullar han tuffare. man får va smart.

själv då nått kul ?

Jävlar vad porrig du är! Gillar skarpt. Får kåtslag när du uttrycker dig sådär... rakt och sexigt :)
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:54:25 följande:

Ska åxå tillägga att självklart ska vi grilla och dricka vin innan äventyret börjar till helgen med fokus på den andra bruden.

På den här altanen där jag bor sitter vi många glada fyllekåta tjejer varje helg på sommarn .även om de flesta vänninorna ja har inte är med på mina äventyr är dom jävligt nyfikna.

Tur man har en så bra kille till partner som säger så här.

Det är så underbart att höra glada kvinnor gapskratta och prata snusk på altanen varje helg.

Det samma säger jag när hans killgäng från jobbet kommer med flera ölflak och grillar.

Jag är gärna med och severar dom mat och dryck i kort kort kjol och urringat
  • Anonym (Marlene)
    KLM33 skrev 2019-06-03 17:40:26 följande:

Jävlar vad porrig du är! Gillar skarpt. Får kåtslag när du uttrycker dig sådär... rakt och sexigt :)

OO tackar. Härligt. Jag älskar raka rör och står för att ja är en riktig slyna.

Hoppas du får lätta på trycket när du kåtade till.
  • KLM33
    Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 18:09:58 följande:

OO tackar. Härligt. Jag älskar raka rör och står för att ja är en riktig slyna.

Hoppas du får lätta på trycket när du kåtade till.

Tar tacksamt emot en hjälpande hand, det är jag säker på att du hade gillat ;)
  • Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 18:03:01 följande:
    Ska åxå tillägga att självklart ska vi grilla och dricka vin innan äventyret börjar till helgen med fokus på den andra bruden.

På den här altanen där jag bor sitter vi många glada fyllekåta tjejer varje helg på sommarn .även om de flesta vänninorna ja har inte är med på mina äventyr är dom jävligt nyfikna.

Tur man har en så bra kille till partner som säger så här.

Det är så underbart att höra glada kvinnor gapskratta och prata snusk på altanen varje helg.

Det samma säger jag när hans killgäng från jobbet kommer med flera ölflak och grillar.

Jag är gärna med och severar dom mat och dryck i kort kort kjol och urringat
    Mmmm det är fint att vara dam och ha mycket välhängt och mörat runt grillen! Man vill gärna möras lite själv....
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:10:30 följande:

Mmmm det är fint att vara dam och ha mycket välhängt och mörat runt grillen! Man vill gärna möras lite själv....

Berätta hur? ;)
  • Pussan
    Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 17:28:01 följande:

själv då nått kul ?
    Nej det har varit lite för mycket jobb nu ett tag (dålig ursäkt!) men nu kommer sommaren med mindre kläder och mera ledighet, jag känner hur mycket kåtare jag blir av värmen och av att kunna vara barbent, barfota, i höga klackar, lilla kjolen och linnet och bli sedd! Tänder ju på det och nu har det börjat, så mycket spännande väntar närmaste månaderna. Så mycket lättare också att bara få kuk rakt upp och ner, hårt och bestämt som vi gillar, nu när man är lätt åtkomlig.

Härligt med din frissa tycker jag, måste vara en rätt läcker brud som ni gillar att ta hand om? Låter som att det kan bli en fin kväll.
  • Pussan
    KLM33 skrev 2019-06-04 23:12:16 följande:
    Berätta hur? ;)
    Möras, dvs att jag som inte är så storväxt gillar att bli rejält manglad av en stor stöddig biff så att det känns i kroppen efteråt
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:20:31 följande:

Möras, dvs att jag som inte är så storväxt gillar att bli rejält manglad av en stor stöddig biff så att det känns i kroppen efteråt

Hur vill du bli manglad då? ;)
  • Pussan
    KLM33 skrev 2019-06-04 23:24:06 följande:
    Hur vill du bli manglad då? ;)
    Ja, så att han ligger ovanpå och pumpar på mig och i mig. Så att det känns efteråt
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:31:26 följande:

Ja, så att han ligger ovanpå och pumpar på mig och i mig. Så att det känns efteråt

Låter helt underbart hett. Visst är du en hotwife?
  • Pussan
    KLM33 skrev 2019-06-04 23:41:36 följande:
    Låter helt underbart hett. Visst är du en hotwife?
    Oja
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-05 23:23:06 följande:

Oja

Svarar du på PM?
  • Pussan
    KLM33 skrev 2019-06-05 23:25:05 följande:
    Svarar du på PM?
    Nej, jag skriver här ibland en stund på kvällen för att delta i forumet och berätta om en del kul saker jag gör och har gjort och ta del av andras upplevelser. Inte för att få kontakter, jag har älskare så att det räcker, hinner inte alltid med dem som jag skulle vilja. F-n att man måste jobba också...!
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?