Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 17:28:01 följande:
Lite härliga äventyr i helgen. 4 kant ute på gården sambon och 2 killar till. 3 satser rätt i munnen och slyna som man är sväljer man.
Har åxå nu fått min frisör på kåtstigen. Hon ska komma hit till helgen och jag tänkte min älskling skulle få knulla på henne hårt och stadigt så får jag titta på och fingerpulla. Får vi tag på en kille till vore det fint så kunde jag få lite stake samtidigt.
Men frissan hon är singel och behöver kuk så fokus ska ligga på henne. Fast om vi får med nån av killarna som vad med i helgen blir det mera snusk. Tyvärr tror jag dom skulle uppåt Norrland och knulla kommande helg. Dom samkör ofta och åker runt och knullar där förstärkning behövs.
Riktigt skickliga hårdpumpande killar va det.
Jag retar min älskling med att säga det för då knullar han tuffare. man får va smart.
själv då nått kul ?
Nej det har varit lite för mycket jobb nu ett tag (dålig ursäkt!) men nu kommer sommaren med mindre kläder och mera ledighet, jag känner hur mycket kåtare jag blir av värmen och av att kunna vara barbent, barfota, i höga klackar, lilla kjolen och linnet och bli sedd! Tänder ju på det och nu har det börjat, så mycket spännande väntar närmaste månaderna. Så mycket lättare också att bara få kuk rakt upp och ner, hårt och bestämt som vi gillar, nu när man är lätt åtkomlig.
Härligt med din frissa tycker jag, måste vara en rätt läcker brud som ni gillar att ta hand om? Låter som att det kan bli en fin kväll.