• mariama

BIM 15-24 december

Hej! Här kan vi samlas, vi med BIM mellan 15 och 24 december 2016, och förhoppningsvis följas åt till många plus! :) Syftet med en mindre grupp är att det blir mer familjär känsla och lättare att prata med varandra :) Häng gärna med!

Själv har jag BIM den 18/12 och det är andra barnet vi försöker få, vårt första barn är 1 år och 9 månader. Blev gravid i somras på första försöket men det blev tyvärr MA i vecka 8. Så nu är vi på tredje eller fjärde försöket :)

• Svar på tråden BIM 15-24 december
  • Nykär15
    mariama skrev 2016-12-16 09:56:15 följande:

Vad är det för något du tar? :)

Själv har jag ätit bidrottninggelé den här cykeln och har väldigt lite känningar, men det naturläkemedelet sägs hjälpa mot PMS så kanske är det därför det är lugnare i kroppen. Känner mig hur som helst väldigt ogravid i alla fall. BIM-3 idag! 

Det är progesteron som man tar vaginalt, väldigt vanligt vid IVF av olika slag för att hjälpa slemhinnan. Jag har däremot fått stimulering i egen cykel bara så efter ägglossningen började jag med detta tre gånger om dagen. Och de ger en hel del biverkningar...
  • mariama

BIM-1 och fick positivt på digitalt cb imorse! Åh vad glad jag är, fjärde försöket efter ett MA i vecka 8, har känts som åratal!!!

• SiroDoris

Fick ett starkt + i onsdags vad jag fick det till att vara 3+1 för min del,blev nervös idag när jag har fått rosa flytningar att det kan vara missfall. Har tagit ett test som visar gravid +3 vad händer ? Kan man ha så mycket hormoner eller spelar ktoppen mig ett spratt ?

• KCEG

Men JAAAA! SÅ jäkla kul! GRATTIS igen =)

mariama skrev 2016-12-18 09:32:53 följande:

BIM-1 och fick positivt på digitalt cb imorse! Åh vad glad jag är, fjärde försöket efter ett MA i vecka 8, har känts som åratal!!!

• HappyHome
    mariama skrev 2016-12-18 09:32:53 följande:

GRATTIS!! Vad roligt!!! Skrattande
  • HappyHome
    SiroDoris skrev 2016-12-18 18:09:23 följande:

Fick ett starkt + i onsdags vad jag fick det till att vara 3+1 för min del,blev nervös idag när jag har fått rosa flytningar att det kan vara missfall. Har tagit ett test som visar gravid +3 vad händer ? Kan man ha så mycket hormoner eller spelar ktoppen mig ett spratt ?

GRATTIS!!!
    Förstår att du blir orolig men försök att bara ta det lugnt, lättare sagt än gjort. Jag ber en bön.
  • KCEG

Grattis till plussen!
    Glädjande besked med lite plus! =)

SiroDoris skrev 2016-12-18 18:09:23 följande:

HappyHome skrev 2016-12-19 07:37:46 följande:

Wohoo!! Skrattande

• HappyHome
    KCEG skrev 2016-12-19 10:32:16 följande:

Grattis till plussen!

Tack så mycket!! :D
  • SiroDoris
    HappyHome skrev 2016-12-19 07:36:24 följande:

GRATTIS!!!

Förstår att du blir orolig men försök att bara ta det lugnt, lättare sagt än gjort. Jag ber en bön.

Tack, ja det är svårare än vad man tror att inte nojja över allt !
  • SiroDoris
    KCEG skrev 2016-12-19 10:32:16 följande:

Grattis till plussen!

Tack !!
Svar på tråden BIM 15-24 december