annonymm skrev 2016-12-26 22:20:59 följande:
Hej! Hoppar in i tråden. Roligt med så många som fått plus!! Grattis till er. Min mens är 4 dagar sen enligt min app. Nyligen skaffat den så vet inte hur väl den stämmer. Hade mens senast 24-27 november.
Testade mig för 3 dagar sedan men de var negativt då. När tror ni man kan få plus? Tänkte testa imorgon och hoppas.
Har inga symtom mer än att jag känner mig lite svullen och gasig men de kan ju komma vid mens också. Hehe. Någon mer som är sen med mensen här och ännu inte fåt plus?
Hej! Samma som dig. Mensen är sen 1 eller 2 dagar men inget pluss. Man vill ju att nått av de ska komma så man vet :)
Tack! Okej hoppas de blir plus då för dig! Du får också skriva hur det går sen! :)
[quote=77250900][quote-nick]annonymm skrev 2016-12-26 22:20:59 följande:[/quote-nick]Hej! Hoppar in i tråden. Roligt med så många som fått plus!! Grattis till er. Min mens är 4 dagar sen enligt min app. Nyligen skaffat den så vet inte hur väl den stämmer. Hade mens senast 24-27 november.
Testade mig för 3 dagar sedan men de var negativt då. När tror ni man kan få plus? Tänkte testa imorgon och hoppas.
Har inga symtom mer än att jag känner mig lite svullen och gasig men de kan ju komma vid mens också. Hehe. Någon mer som är sen med mensen här och ännu inte fåt plus?
Tack! Okej hoppas de blir plus då för dig! Du får också skriva hur det går sen! :)[/
Hej! Samma som dig. Mensen är sen 1 eller 2 dagar men inget pluss. Man vill ju att nått av de ska komma så man vet :)