Nedräkning RUL
Nedräkning tilll RUTINULTRALJUD!!!!!!!!!!!! Hur många dagar har ni kvar?
Rul imorgon kl 10:30, lika mängd spänd förväntan som nervositet. Håll tummarna för mig imorgon förmiddag tjejjer!
Rul imorgon kl 10:30, lika mängd spänd förväntan som nervositet. Håll tummarna för mig imorgon förmiddag tjejjer!
Spännande! Bara 1,5 dygn kvar till RUL. Ber till alla högre makter att bebisen är frisk! Hoppas också att vi får redo på vem det är där inne så man kan börjar drömma och planera på riktigt. Har väntat 6 år på detta syskon och kan fortfarande knappt fatta att det händer :)
Hur gick de för er? :)
Vi ska få en perfekt liten pojke och allt såg sååå bra ut, världens lyckligaste är jag idag!
Vi ska få en perfekt liten pojke och allt såg sååå bra ut, världens lyckligaste är jag idag!
Grattis!!!
RUL avklarat och vi väntar en frisk liten lillasyster. Så glada och lättade att allt såg bra ut! BF fortfarande 13 december.
RUL avklarat och vi väntar en frisk liten lillasyster. Så glada och lättade att allt såg bra ut! BF fortfarande 13 december.
Grattis!!
Imorgon kl 11:30.
Kan inte vänta!!!
Imorgon kl 11:30.
Kan inte vänta!!!