• RaggaCookie

Vi som är 35 eller över,planerar barn.

Hej, jag är 35 år men närmar mig 36.

Har redan 3 barn och har nu träffat en ny man som också vill ha ett barn till.

Är så nervös för man är inte jätteung längre samt blir verkligen att börja om då mitt sista barn var 2010.

Får se om det är lätt att bli gravid nu som då???? tog mitt sista p.piller igår och nu får vi se hur det blir med allt

Hur många är vi som är +35? Förstå eller flerbarnsföräldergör inget men kul att hänga ihop med några och se hur allt går,stöttning och peppning?

• Svar på tråden Vi som är 35 eller över,planerar barn.
  • mammsen79
    MammaMia1012 skrev 2018-01-15 06:02:15 följande:

Å vännen! Styrkekramar! Förstår att du längtar! Har du testat progestreonkräm? Det sägs ju att det kan förlänga lutefasen? Håller tummarna för dig!

Tack. Jag håller på o smörjer mig med den nu. Men mina progestereon värden har varit bra men smörjer mig ändå, tack så mycket för svar, jag har just nu nypande känsla i bröstvårtorna o det har jag ibland när jag har pms, ska få mens på fredag men hoppa inte!
  • MammaMia1012
    mammsen79 skrev 2018-01-15 18:20:11 följande:

Tack. Jag håller på o smörjer mig med den nu. Men mina progestereon värden har varit bra men smörjer mig ändå, tack så mycket för svar, jag har just nu nypande känsla i bröstvårtorna o det har jag ibland när jag har pms, ska få mens på fredag men hoppa inte!

Håller tummarna att mensen håller sig borta nu för dig!!!
  • mammsen79
    MammaMia1012 skrev 2018-01-15 18:56:32 följande:

Håller tummarna att mensen håller sig borta nu för dig!!!

Ja men jobbigt med pms för då går man bara o väntar in mensen, suck... Killen ska göra om spermie provet i Februari då han hade en minskad mängd men rörligheten fanns så det kan med ta längre tid att jag ej blir gravid.
  • MammaMia1012
    mammsen79 skrev 2018-01-15 19:08:36 följande:

Ja men jobbigt med pms för då går man bara o väntar in mensen, suck... Killen ska göra om spermie provet i Februari då han hade en minskad mängd men rörligheten fanns så det kan med ta längre tid att jag ej blir gravid.

Ja det suger med pms!! Jag vet hur det är att bara vänta, men för mig har det blivit så att jag hellre väntar på mensen än att jag stirrar på massa negativa test!

Hoppas det finns några livliga rackare där det är ju allt som behövs!
  • mammsen79
    MammaMia1012 skrev 2018-01-15 21:35:36 följande:

Ja det suger med pms!! Jag vet hur det är att bara vänta, men för mig har det blivit så att jag hellre väntar på mensen än att jag stirrar på massa negativa test!

Hoppas det finns några livliga rackare där det är ju allt som behövs!

Ja vi får se hur det blir. Hur många dagar tar det till ägget fäster
  • MammaMia1012
    mammsen79 skrev 2018-01-16 11:03:49 följande:

Ja vi får se hur det blir. Hur många dagar tar det till ägget fäster

Ja vad säger man allt från 4-10 dagar?? Jag kan inte något om det

Men jag tror jag plussade imorse... gaaaah
  • Liten 2018
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 11:55:09 följande:

Hoppas på plus å lycka till nu :)
  • MammaMia1012
    Liten 2018 skrev 2018-01-16 12:05:45 följande:

Hoppas på plus å lycka till nu :)

Tack <3 hoppas jag med!!
  • mammsen79
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 11:55:09 följande:

Åh gravid?
  • MammaMia1012
    mammsen79 skrev 2018-01-16 20:48:45 följande:

Åh gravid?

Japp, fick svagt pluss imorse gissar att jag är på ÄL +12 Håller tummarna att det går vägen nu!

Hur är det med dig?
  • mammsen79
    MammaMia1012 skrev 2018-01-16 20:59:11 följande:

Japp, fick svagt pluss imorse gissar att jag är på ÄL +12 Håller tummarna att det går vägen nu!

Hur är det med dig?

Stort Grattis! Jag ska ha mens nu på fredag eller lördag, brösten känns tunga idag tror det är min pms. Vi får se gör inget test ännu för blir bara besviken
  • MammaMia1012
    mammsen79 skrev 2018-01-17 07:49:57 följande:

Stort Grattis! Jag ska ha mens nu på fredag eller lördag, brösten känns tunga idag tror det är min pms. Vi får se gör inget test ännu för blir bara besviken

Tack!!

Förstår dig, jag väntade också med att testa då det kändes bättre att vänta på mensen än att stirra på ett negativt test! Håller verkligen tummarna för dig nu!!
Svar på tråden Vi som är 35 eller över,planerar barn.