MammaTillAdrian skrev 2017-12-07 07:43:17 följande:
Oj, ja om han är 30 börjar det ju ändå blir dags känns det som! Haha. Min sambo är faktiskt ett år yngre än mig, han fyllde nyligen 25, och jag 26. Så de är ingen jättestor åldersskillnad, men man märker de ändå tydligt när vi umgås med vänner oså. 90% av mina vänner är gifta, har barn, hus osv.. Medans hans vänner fortfarande kör två-dagars fylla varenda helg!!
Jag utgår ifrån att ÄL var igår eftersom jag fick starka utslag på äl-stickan hela tisdagen. Så BIM blir 20/12. Jag ska resa bort med sambons familj från 14e till 18e så jag ska försöka vänta med att testa tills jag kommer hem i alla fall!
Åh ja, cysta hade jag också för några år sedan. Blev inlagt på sjukhuset och hade sjukt ont minns jag. Hoppas det är grav och inte det i alla fall!
Haha, eller hur!
Jaså, ja, killar mognar lite senare. De flesta av hans kompisar har ännu inte barn och dem är runt 30-32... Killar mognar väl lite senare antar jag. Mina kompisar är partyglada så de är mycket fest för mina kompisar haha. Jag är inte sån att jag inte kan festa utan att dricka så jag försöker hänga med så ofta jag kan men jag försöker som sagt avstå från drickandet när jag försöker bli gravid.
Jag måste berätta en annan sak. Mitt humör är katastrof. I tisdags var jag arg hela tiden utan att veta varför och igår var jag glad, superarg och superledsen inom loppet av 5 minuter???? Vad är de egentligen??
Ja, vi hoppas!!!