Sambon otrogen...
Finns det någon som lyckats reparera relationen trots mycket bråk efter otrohet? Hamnat i ett läge där jag valt att förlåta hans otrohetsaffär som han haft med en betydligt yngre tjej (hon 24 han 43) men nu tycker jag vi bråkar om precis slot samt att jag är misstänksam mot honom, litar inte riktigt på att det är avslutat med tjejen trots att han bedyrar detta. Hut går msn vidare så det blir så bra som möjligt? Vi har båda barn, dock ej gemensamma.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-27 20:28
Hoppas ni har överseende med mina stavfel. Skrev på telefonen och den är väldigt ivrig på att rätta. Fast fel.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-12-27 22:48
Pratade med sambon och berättade om att jag upptäckt att han fortfarande är oärlig mot mig. Sa att jag inte vet om jag orkar mer och att jag inte känner att jag kan lita på honom eftersom han vid flera tillfällen kommit med uppenbara lögner. Sa att jag inte vill leva med någon som ljuger och bedrar utan med någon som älskar mig för den jag är. BARA mig, utan andra vid sidan av. Berättad även om hur jag upplevde det med att han smiter undan sitt ansvar med att reda i röran när han vill sticka huvudet i sanden och få egen tid, vilket han i det här läget inte har rätt att ställa krav på. Berättade att jag funderar på att lämna men han såg inte så speciellt ledsen ut, verkade mest förvånad.