Om man läser allt det här så förstår man ju att ts inte kommer att göra något åt det, för de första verkar de ju inte ens begripa att det är en störning de utsätter grannarna för! För det andra så verkar ts tro att det är grannarnas eller hyresvärdens fel. Det kan bara resultera i att ts och familjen blir tvingade att flytta. Grannarna kommer troligen gå ihop mot familjen tillslut och då har de ingen chans oavsett om de har barn eller inte. Hade jag vart en av grannarna hade jag definitivt pratat med de andra för att få bort familjen ingen ska behöva bli väckt ofriilligt kl 4 på natten. Folk har ett liv att sköta! Jag vet själv när jag var i den sitsen, jag orkade inte med att studera eller något till slut. Jag mådde oerhört dåligt av att aldrig få ro hemma. Tillslut tröttnade jag och ringde störningsjouren fler ggr varje dygn, de fick åka ut o åka ut igen ett antal ggr per dygn. Mina grannar var lika respektlösa som ts tycks vara, barn är barn, de leker och rör sig! Men vad är det föräldrar inte förstår? De kan ju inte härja på dygnets alla timmar! Undra vad ts och sambon har för sysselsättning, har de inget liv att orka med om dagarna? Hade det vart mina barn så skulle jag omgående försökt att ta ur barnen det dåliga beteendet. I grund o botten är det ju föräldrarna som brister i sina rutiner och gränssättning.