• Anonym (Usch)

Snoppen stinker trots tvätt!

Jag har bara varit med en man men börjar misstänka att detta inte är helt normalt. Han luktar alltid illa där nere, nyduschad eller ej. Jag har hjälpt honom tvätta noggrant för jag tänkte att han kanske slarvade, men det hjälpte inte. Har provat både vanlig, parfymerad tvål samt parfymfri intimtvål/-olja med kräm och hela kitet - ingen skillnad. När jag går in i ett rum han sitter i och han inte är helt nyduschad så kan jag känna på lukten ifall han kliat sig innanför byxorna. Jag vet att jag har ett känsligt luktsinne men jag står inte ut, har genom åren utvecklat en penisfobi pga att den alltid känns så äcklig. Vill inte röra den eller vara nära den/se den längre. Hans händer luktar ofta snopp så då kan vi inte sitta nära eller hålla om varandra. Han luktar precis som jag gör om jag inte tvättat underlivet på flera dagar, bara att han alltid luktar så oavsett.

Vad gör man??

• Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-12 00:25:46 följande:
    Det var det du villeeller hur? Du ville ha en liten kukmätar tävling med det jag skrev, trotts att du failar bara för att du har fel..

Är inte intresserad av att diskutera min kuk något mer med dig.. Jag är intresserad av vad som är fel med trådstarten och se till att hon gör rätt..
    Ehm nej. Det var du som drog in storlek i bilden. För min del så kan vi gärna strunta i att diskutera det vidare.
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-12 00:32:56 följande:
    Skönt. Gör det.. för vad du än säger så har du säkert fel eller försöker ljuga om nått igen... Hej på dig.. 
    Fortsätt tvätta snoppen med vatten du. Whatever floats your boat.
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-12 00:43:12 följande:
    Det är rätt sätt att göra det på.. Tvål torkar ut... Det är meningen att det ska vara fuktigt..
    Det beror på hur man tvättar den. Som jag skrev så har jag aldrig haft problem med tvål typ en gång om dagen. Men tvålar man in massor i tid och otid kan det säkert leda till problem.

Är väl samma som för kvinnor, finns olika skolor där vissa propagerar för bara vatten och andra för mild tvål.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Lånehajen
    Anonym (C) skrev 2025-01-12 01:51:40 följande:
    Men Herregud.... Googla skiten själv om du har förtroendeproblem, så slipper du lära ut en massa saker som är fel.. Det finns en anledning till att förhud ens existerar ifrån början. Och att tänka ut den anledningen tar iaf mig bara tre sekunder..

Och som vanligt när jag delar en teori of mine... så visar google såklart igen att jag har rätt..  

Trotts att varenda gång jag säger något här inne, så ska någon tycka jag har fel. 

"Om du tvättar med tvål under förhuden kan det förstöra hudens naturliga bakterieflora. Då blir huden röd och irriterad och det produceras mer talg, som kan lukta illa. Du kan därför känna att du vill använda ännu mer tvål, och så skapas en ond cirkel.
    "
    Kanske dags att du inser att folk är olika och att omständigheter är olika? Istället för att försöka få det till att jag ljuger eller har fel så kan du förstå att vi har olika erfarenheter. Min hud har aldrig blivit röd, irriterad eller luktat illa trots tvålanvändande. Däremot har jag hållit med dig i att det säkert är rekommenderat att ta det lugnt med tvål då det brukar vara vårdens rekommendationer gällande könsorgan.

Försök förstå nu att olika människor har olika erfarenheter. Det är inte så jäkla svårt :) Du behöver inte dra in din storlek eller att du skulle lukta godare.
  • Postman

Använd aldrig tvål i underlivet. Köp intimolja och tvätta med. Misstänker ni svamp så borde det bli kladdigt, det går att behandla med pevaryl alternativt tycker jag han ska ta kontakt med vården. 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nä blä)

Sök vård. Det är inte normalt.

Och att din grisiga man gräver sig under förhuden i tid och otid, luktar apa och inte ens tvättar sig om händerna efter. Förstår att du får avsmak. Låter som han är helt tappad.

• Anonym (Byte)

Byt man,hoppas hans underliv luktar bättre!

Svar på tråden Snoppen stinker trots tvätt!