Finlandsfärja
Finlandsfärjorna verkar vara ett paradis för otrohet..
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Det som händer på båt stannar på båten"
Hur många av er har lämnat partnern hemma och dragit på kompisresa där och haft sex på båten? "
Absolut du väljer själv vad du vill vara för slags person. Det är ditt val. Ja bestämmer däremot själv vad jag vill eller inte vill kritisera. Det är mitt val :)
ja jag är 46 år gammal och jag känner att mitt sexuella liv trumpeterar någonting nytt. Jag har en kille men i sängen ger mig inte vad jag vill ha.
Jag måste ändra något och du gav mig inspiration för det. Tack????
Jag åker alltid Cinderella .
Jag åker alltid Cinderella .
Är inte så naiv att jag tror att jag kan påverka 48 års egoism, men jag kan däremot säga vad jag tycker om det.
Jag är ju helt för sköt dig själv och skit i andra och vet att man inte kan ändra andra människor eller ens lära andra genom andras erfarenheter genom en liten text. Jag är glad att det finns tjejer där ute som tar för sig när det gäller sex och är öppna för att prova nya saker det känns bara spännande livet vore rätt tråkigt utan dessa kvinnor. Jag förstår också mekanismerna som går igång vid otrohet och att alla är olika och har ett olika rymligt samvete. Otrohet är ju helt klart höjden av egoism och kan man leva med det och sig själv efteråt so fine. Har som sagt jobbat på dessa båtar och sett, hört och gjort allt och lite till, allt man fantiserat om och sånt man aldrig ens skulle kommit på tanken att fantisera om men har alltid sett till att ha ryggen fri och inte medvetet sårat någon. Jag inbillar mig att man mår bäst så i långa loppet.