• Johannus

Bonde söker fru 2018

Hej alla!

Nu har Bonde söker fru börjat och jag undrar om det finns andra som vill diskutera programmet här. Hoppas det :)

• Svar på tråden Bonde söker fru 2018
  • Nandez
    telly skrev 2018-12-22 09:04:37 följande:
    Vilken kille (eller tjej?) blir inte obekväm att pressas om frieri med en kamera upptryckt i ansiktet, efter typ fem månaders relation?! Det brukar resultera i skilsmässa när folk är kära i kärleken och måste skynda sig med bröllop och barn så fort de blivit ihop.
    Det håller jag med om.
  • Johannus
    telly skrev 2018-12-22 09:04:37 följande:
    Vilken kille (eller tjej?) blir inte obekväm att pressas om frieri med en kamera upptryckt i ansiktet, efter typ fem månaders relation?! Det brukar resultera i skilsmässa när folk är kära i kärleken och måste skynda sig med bröllop och barn så fort de blivit ihop.
    Håller med dig om att direkt sista programmet gått så begär man att dem ska gifta sig och skaffa barn. Ett förhållande behöver tid på sig där kärleken växer fram innan man gör det ena än det andra.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-12-22 23:57:43 följande:
    Håller med dig om att direkt sista programmet gått så begär man att dem ska gifta sig och skaffa barn. Ett förhållande behöver tid på sig där kärleken växer fram innan man gör det ena än det andra.
    Det har du rätt i.
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-12-27 12:55:24 följande:
    I kväll är det Bonde söker fru-hur gick det sen.
    Tittade på det. Kul att så många bönder har hittat sin kärlek.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-12-28 11:36:56 följande:
    Tittade på det. Kul att så många bönder har hittat sin kärlek.
    Ja, det är roligt så många håller ihop.
  • Tecum

Det hade varit intressant att också se hur det gått för de som blev bortvalda i sista hand, som Jim, Amanda, Liselott och andra. 

• Nandez
    Tecum skrev 2018-12-28 16:40:25 följande:
    Det hade varit intressant att också se hur det gått för de som blev bortvalda i sista hand, som Jim, Amanda, Liselott och andra. 
    Ja, det hade varit roligt.
  • Johannus
    Tecum skrev 2018-12-28 16:40:25 följande:
    Det skulle vara kul att se dem som blev bortvalda, men samtidigt så tror jag att dem vill vara i fred från tv. Hoppas bara att dem litar på att få hitta kärleken utanför allt ståhej som är runt ett program.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-12-30 10:56:02 följande:
    Det skulle vara kul att se dem som blev bortvalda, men samtidigt så tror jag att dem vill vara i fred från tv. Hoppas bara att dem litar på att få hitta kärleken utanför allt ståhej som är runt ett program.
    Så kan det mycket väl vara.
  • huipph

Väcker tråden till liv.. Nytt år och ny säsong av Bonde Söker Fru sänds ju just nu på tv4. Några fler som kikar? Någon speciell bonde ni hoppas extra mycket på? Kan ni försöka gissa redan nu vem av brevskrivarna bönderna tros välja i slutvalet? Foten i munnen Alltid kul att diskutera!

• Johannus
    huipph skrev 2019-10-08 22:14:35 följande:
    Väcker tråden till liv.. Nytt år och ny säsong av Bonde Söker Fru sänds ju just nu på tv4. Några fler som kikar? Någon speciell bonde ni hoppas extra mycket på? Kan ni försöka gissa redan nu vem av brevskrivarna bönderna tros välja i slutvalet? Foten i munnen Alltid kul att diskutera!
    Skulle precis kolla om någon startat Bonde söker fru och ser att du väckt förra årets sida KUL :)
     Så vad tycker ni om killarna som är Bönder jag tycker det är trevliga dock har jag lite svårt för Pelle tror jag han heter som alltid har Märkeskläder på sig. Hat ha T-shirt så är det märke på den så även när han har tröja. Nå det är hans sak.

Verka som tjejerna blir modigare och modigare för varje år och börjar ta för sig på engång.

Hoppas fler ser att tråden har startat igen . Kram på er alla.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-11 16:31:55 följande:
    Skulle precis kolla om någon startat Bonde söker fru och ser att du väckt förra årets sida KUL :)
     Så vad tycker ni om killarna som är Bönder jag tycker det är trevliga dock har jag lite svårt för Pelle tror jag han heter som alltid har Märkeskläder på sig. Hat ha T-shirt så är det märke på den så även när han har tröja. Nå det är hans sak.

Verka som tjejerna blir modigare och modigare för varje år och börjar ta för sig på engång.

Hoppas fler ser att tråden har startat igen . Kram på er alla.
    Har startat en ny tråd
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-11 17:48:56 följande:
    Har startat en ny tråd smile1.gif
    Ok får jag komma dit???

• Nandez
    Johannus skrev 2019-10-11 17:57:40 följande:
    Ok får jag komma dit???

Ja, du är så välkommen . Ju fler, desto roligare.
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-11 18:03:04 följande:
    Ja, du är så välkommen smile1.gif . Ju fler, desto roligare.
    Tack :)

Svar på tråden Bonde söker fru 2018