• Anonym (Fri)

Tok kär i sitt ex igen

Hej hallå!

är snart ett år sen jag gjorde slut med mitt ex, det var inte lätt, han var min bästa vän och jag älskade han otroligt mycket men jag var inte kär längre. Och allt kändes bara fel. Det har varigt up och ner i snart ett år med känslor, men mest bara en saknad av min vän och allt vi gjort tillsammans. Vi har ihop i sex år så vi han med en del. Men nu senaste månaden så vet jag inte vad som händer! Känner mig kär i bara tanken på honom! Saknar han på ett helt annat sätt nu.

Fler en jag som upplevt så här? Vad gjorde ni? Sökte ni up exet? Vill höra era historier

• Svar på tråden Tok kär i sitt ex igen
  • Anonym (Oj)
    Anonym (M) skrev 2020-03-27 07:45:56 följande:

Ja det vill han nog, tycker inte du ska övertänka allting han skriver eller om han inte svarar. Allt behöver ju inte ligga på hans ansvar, vill båda lika mycket så kommer det att gå.

Hur gamla är ni?

Så om han inte svarar ska jag inte tänka att han inte är intresserad? Vill han nog? Haha jag blir knäpp på det här...

Vi är 33 och 30. Hur gamla är ni?
  • Anonym (M)
    Anonym (Oj) skrev 2020-03-27 08:15:51 följande:

Så om han inte svarar ska jag inte tänka att han inte är intresserad? Vill han nog? Haha jag blir knäpp på det här...

Vi är 33 och 30. Hur gamla är ni?

Varken du eller jag har svaret på vad han vill. Det kan bara han veta tyvärr, det är nog ingen idé att spekulera.

Vi är 20 och 22.
  • Anonym (Oj)
    Anonym (M) skrev 2020-03-27 15:08:41 följande:

Varken du eller jag har svaret på vad han vill. Det kan bara han veta tyvärr, det är nog ingen idé att spekulera.

Vi är 20 och 22.

Ne så är det ju, men man måste väl ändå anta att han inte är intresserad om han inte svarar?

Men hur länge skrev ni till varann innan du frågade om en kaffe?
  • Anonym (M)
    Anonym (Oj) skrev 2020-03-28 08:37:49 följande:
    Ne så är det ju, men man måste väl ändå anta att han inte är intresserad om han inte svarar?

Men hur länge skrev ni till varann innan du frågade om en kaffe?
    Det kan jag ju inte svara på tyvärr. Det vet du nog bättre eftersom det är du som känner honom och skriver med honom. 

Vi hade inte skrivit innan på ca en vecka sen skickade jag och frågade bara. 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (M) skrev 2020-03-28 09:49:33 följande:

Det kan jag ju inte svara på tyvärr. Det vet du nog bättre eftersom det är du som känner honom och skriver med honom. 

Vi hade inte skrivit innan på ca en vecka sen skickade jag och frågade bara. 

Nu har han slutat höra av sig. Så det var det. Bara att släppa och gå vidare då antar jag. Ledsen!

Hopps det går bättre för dig och att ni hittar tillbaka till ett riktigt bra förhållande!
  • Anonym (Oj)

Varför slutar man bara svara sådär? Gör man så? Vad är det för fel på mig?

• Anonym (M)
    Anonym (Oj) skrev 2020-03-30 21:46:47 följande:
    Nu har han slutat höra av sig. Så det var det. Bara att släppa och gå vidare då antar jag. Ledsen!

Hopps det går bättre för dig och att ni hittar tillbaka till ett riktigt bra förhållande!

Varför slutar man bara svara sådär? Gör man så? Vad är det för fel på mig? 

Han kanske slutar höra av sig för att han inte vet vad du vill? Han kanske inte heller vill vara på dig hela tiden. Det är inget fel på dig, du ska ALDRIG tänka så, gör saker som får dig att må bra istället! Det är bara du som kan göra dig själv lycklig, man måste tänka på sig själv och älska sig själv mer! 

Tack, vi tar det långsamt framåt som sagt!
  • Anonym (Oj)
    Anonym (M) skrev 2020-03-31 16:44:25 följande:

Han kanske slutar höra av sig för att han inte vet vad du vill? Han kanske inte heller vill vara på dig hela tiden. Det är inget fel på dig, du ska ALDRIG tänka så, gör saker som får dig att må bra istället! Det är bara du som kan göra dig själv lycklig, man måste tänka på sig själv och älska sig själv mer! 

Tack, vi tar det långsamt framåt som sagt!

Jag har ingen aning om varför, eller ja jag antar att han inte är intresserad, men då tycker jag han borde sagt det direkt jag hörde av mig och inte vänta en vecka av skrivande fram och tillbaka innan han ?ghostar? mig...
  • Anonym (M)
    Anonym (Oj) skrev 2020-03-31 17:34:54 följande:
    Jag har ingen aning om varför, eller ja jag antar att han inte är intresserad, men då tycker jag han borde sagt det direkt jag hörde av mig och inte vänta en vecka av skrivande fram och tillbaka innan han ?ghostar? mig...
    Jag tror verkligen inte att han gör det med flit, killar tänker verkligen inte som vi gör. Han vet väl antagligen inte vad du känner eller vad du vill när du kontaktade honom. Sen kanske han inte är tillräckligt intresserad men det vet ju inte vi som sagt. Men om du känner att du har fått ditt "svar" och inte vill ta det vidare så tycker jag att det är dags att gå vidare med dig själv. 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (M) skrev 2020-04-01 18:03:15 följande:

Jag tror verkligen inte att han gör det med flit, killar tänker verkligen inte som vi gör. Han vet väl antagligen inte vad du känner eller vad du vill när du kontaktade honom. Sen kanske han inte är tillräckligt intresserad men det vet ju inte vi som sagt. Men om du känner att du har fått ditt "svar" och inte vill ta det vidare så tycker jag att det är dags att gå vidare med dig själv. 

Ja alltså i min värld är det så att om en kille inte hör av sig så är han inte intresserad. Som tjej är det ingen idé att jaga en kille.
  • Anonym (Ha)

Kunde varit jag som skrivit detta inlägg, sitter i typ samma sits :( dock har mitt x träffat en ny och det krossar mitt hjärta. Jag gjorde slut för jag mådde Inge bra i mig själv. Aja, man kan ju inte paxa någon men fan va ont d gör. Saknar min bästa vän och är så KÄR. Han har dock blockerat mig överallt sen han träffa den nya.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Ha) skrev 2020-04-01 22:53:16 följande:

Kunde varit jag som skrivit detta inlägg, sitter i typ samma sits :( dock har mitt x träffat en ny och det krossar mitt hjärta. Jag gjorde slut för jag mådde Inge bra i mig själv. Aja, man kan ju inte paxa någon men fan va ont d gör. Saknar min bästa vän och är så KÄR. Han har dock blockerat mig överallt sen han träffa den nya.

Vet du varför han blockerat dig överallt? Har du hört av dig fast att han inte velat det?
  • Anonym (.)
    Anonym (M) skrev 2020-04-01 18:03:15 följande:
    Snällt tänkt men önsketänkande. Om en kille inte hör av sig så är han inte tillräckligt intresserad, simple as that.
    Rekommenderarar boken Dumpa honom! : han vill faktiskt inte ha dig (He's just not that into you) för den som i stället vill lägga sin tid på personer som faktiskt är intresserade.
  • Anonym (Ha)
    Anonym (Oj) skrev 2020-04-02 07:00:25 följande:

Vet du varför han blockerat dig överallt? Har du hört av dig fast att han inte velat det?

Nä, men han träffade ny o blockade mig därefter trots jag inte ens hört av mig alls. Men de va en kniv i hjärtat.
Svar på tråden Tok kär i sitt ex igen