• Emmyyy

Göra slut

Jag och min sambo har varit tsm i 5 år och försökt få barn i snart 4. Vi har gjort fertilitetsbehandlingar och gått igenom två stycken IUI, utan resultat. Som så många andra i liknande situation har vårt sexliv blivit lidande. Ingen av oss har haft lust och det i sig tär på förhållandet. Min sambo jobbar också utomlands så han är borta en stor del av tiden, vilket inte heller direkt hjälper. Hela den här karusellen har bidragit till att jag är idag har utmattningsdepression. Jag känner hur det i hela kroppen kliar liksom, jag vill ha en förändring. Jag tänker att om det inte har hänt någonting de här senaste åren, så måste jag ju göra någonting annorlunda för att komma vidare. Min sambo är inte heller den som uttrycker i ord vad han känner, medan jag är högkänslig. Jag skulle vilja känna mig sedd och hörd och attraktiv! Nu har det kommit till en punkt där jag är otrogen med ett tidigare KK, som jag känner jag får mycket mera av än hos min sambo. Min KK är dock upptagen och har barn och hus, men jag håller ändå på att få känslor för honom. Jag behöver göra slut med min sambo och flytta, för jag tror jag skulle må så mycket bättre av det i slutändan. Men hur gör man slut, när det ändå är en schysst kille liksom. Han är ju en del av min familj..

• Svar på tråden Göra slut
  • Anonym (sådär)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 20:32:10 följande:

Jepp borde bara gå och dö

Nej, det räcker nog med att du slutar bete dig som ett as.

Sluta tyck synd om dig själv och väx upp istället
  • Anonym (sådär)
    Emmyyy skrev 2021-06-05 20:29:37 följande:
    Du har helt enkelt bestämt dig för att jag är en idiot så då måste du ju få tycka det.
    Om inte vill bli tagen för en idiot så borde du kanske sluta bete dig som en?
  • Anonym (Jularustaplantagenikea)
    Anonym (sådär) skrev 2021-06-06 01:33:34 följande:

Nej, det räcker nog med att du slutar bete dig som ett as.

Sluta tyck synd om dig själv och väx upp istället

Moralsnut. vem vet vad killen gör utomlands
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 09:53:02 följande:
    Precis, du har helt rätt ! Vad killen gör utomlands eller var han nu jobbar har vi ingen aning om. Vi vet däremot vad ts pysslar med.
    Anonym (Anonym t) skrev 2021-06-06 11:46:07 följande:

Precis, du har helt rätt ! Vad killen gör utomlands eller var han nu jobbar har vi ingen aning om. Vi vet däremot vad ts pysslar med.

Och väldigt många andra människor. Det är väl såklart inte smartaste valet men vad leder dina bajsnödiga floskler till? Går du fram till folk som röker och spänner ögonen i dem också?

Män som jobbar utomlands är naturliga karikatyrer av det otrogne svinet. Han pippelippar säkert rätt friskt med diverse sekreterare.

Nej som sagt ts gör slut så du kan ägna dig åt den andre.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 11:56:15 följande:
    Och väldigt många andra människor. Det är väl såklart inte smartaste valet men vad leder dina bajsnödiga floskler till? Går du fram till folk som röker och spänner ögonen i dem också?

Män som jobbar utomlands är naturliga karikatyrer av det otrogne svinet. Han pippelippar säkert rätt friskt med diverse sekreterare.

Nej som sagt ts gör slut så du kan ägna dig åt den andre.
    Det är ju inte väldigt många andra människor vi diskuterar här utan ts situation, eller hennes beteende. Hur gör du själv? är du ute och knullar bakom ryggen på din partner?
    Så du tycker hon skall fortsätta med kk:n och bidra till hans otrohet? Mysig du ärKräks
  • Anonym (Fri)

TS har nog lämnat tråden och FL, The End!

Anonym (Anonym t) skrev 2021-06-06 12:05:12 följande:

Det är ju inte väldigt många andra människor vi diskuterar här utan ts situation, eller hennes beteende. Hur gör du själv? är du ute och knullar bakom ryggen på din partner?

Så du tycker hon skall fortsätta med kk:n och bidra till hans otrohet? Mysig du är

Neej alltså tycker hon ska göra slut och vara med den nya killen.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 13:37:37 följande:
    Neej alltså tycker hon ska göra slut och vara med den nya killen.
    M.a.o. fortsätta träffa en gift man? Det är ju inte hennes ansvar, eller. Så då är det ok?
    Anonym (Anonym t) skrev 2021-06-06 17:02:43 följande:

M.a.o. fortsätta träffa en gift man? Det är ju inte hennes ansvar, eller. Så då är det ok?

Aha är han också gift? Nej rent krasst är det inte hebbes ansvar. Men han borde också skilja sig då såklart mtp hur han behandlar frugan.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 17:42:03 följande:
    Aha är han också gift? Nej rent krasst är det inte hebbes ansvar. Men han borde också skilja sig då såklart mtp hur han behandlar frugan.
    Vad händer om han inte vill skiljas? Ska TS fortsätta knulla honom bakom ryggen på hans fru?
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-06 09:53:02 följande:
    Omoralsnut, använder du alltid påhittad anledningar för att rättfärdiga skitbeteende?

Du har ingen aning om killen knullar runt utomlands, men du tycker ändå att det räcker för att rättfärdiga TS agerande?
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (sådär) skrev 2021-06-07 13:07:17 följande:
    Omoralsnut, använder du alltid påhittad anledningar för att rättfärdiga skitbeteende?

Du har ingen aning om killen knullar runt utomlands, men du tycker ändå att det räcker för att rättfärdiga TS agerande?
    Ja, det finns många konstiga glappkäftar i landet. Orkar inte ens läsa och förstå vad som står i texten.
    Anonym (Anonym t) skrev 2021-06-07 13:16:04 följande:

Ja, det finns många konstiga glappkäftar i landet. Orkar inte ens läsa och förstå vad som står i texten.

Läsförståelse är inte allas starka sida, det är tydligt.
  • Anonym (Anonym t)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-07 13:21:56 följande:
    Har förstått det...
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Jularustaplantagenikea) skrev 2021-06-07 13:21:56 följande:
    Logik verkar inte vara din starka sida.

Det räcker inte mer att hitta på någon fjantig hittepåscenario för att rättfärdiga pissigt beteende. TS agerande är fakta, resten av dina argument är fabriceringar.
  • Anonym (Hmm)

Svinigt gjort att va otrogen..

Svar på tråden Göra slut