• Anonym (TS)

Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

• Svar på tråden Dildo va Fleshlight
  • Anonym (Johnny 6)
    Shameless skrev 2023-12-22 18:39:02 följande:

Är din fru lågbegåvad? Inte illa menat men jag har svårt att tro att en normalt funtad människa inte kan förstå sambandet. 
    Det går att framföra sin åsikt utan att förolämpa andra. Prova, det går, jag lovar.
  • Anonym (Johnny 6)
    Anonym (TS) skrev 2022-05-10 19:07:42 följande:
    Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

Jag misstänker att kvinnans sexualitet ses som vacker och eftersträvansvärd, medan mannens sexualitet ses som perverterad och otrevlig. Fördomar.

Min fru protesterade när jag föreslog en manlig masturbator. Tills hon insåg att hennes satisfyer var samma sak. Så nu leker vi båda tillsammans med våra vibratorer. Min heter Tenga Flip och ger fantastiska orgasmer.

Till saken hör att hon haft cancer i underlivet och därför inte njuter lika mycket av penetration som tidigare. Därför får vi hitta på annat skönt.
  • Anonym (HankJR)
    Anonym (Mia) skrev 2022-05-12 21:37:38 följande:

Vilket trams.. Jag och min man har med både fleshlight och dildos emellanåt när vi har sex. Har t.o.m. haft innanmätet av en fleshlight i fiffin medans min man penetrerat den. :)

But why? Krångligt att föra upp innanmätet av en Fleshlight i fiffin?! Måste ha sett rätt.. ofräscht ut. ???? Och förstår inte poängen när du kan erbjuda den äkta varan som är så mycket skönare?? Typ som att trycka upp en fläskytterfilé i fiffin och sen penetrera den. My god. 😅  

Är själv gift sedan länge och min fru har några olika vibratorer som vi ofta använder när vi har sex. Köpte en Fleshlight i somras för att jag ville testa och den var skön i början, kul att testa något nytt när man är själv.. men efter ett tag (10-15 st lekstunder) så försvann själva spänningen med den här ?silikon-termosen?? och den började kännas sjukt ?osexig?. Och alltid ett himla meck med rengöring.. och stor och otymplig när man vill gömma den för omvärlden. Så jag kasserade den några veckor efter inköpet. Levt lyckligare utan sedan dess.

• Anonym (Julklapp)

Lika samma......
    Fick en "Thermoos" som Leif och Billy kallar den. Frun köpte en i julklapp😅

• Anonym (Orättvist)

Jag var i samma situation när jag var gift.
    Vi hade inte haft sex på flera år för att hon inte var intresserad men hon använde sina leksaker i smyg så då köpte jag en egen leksak.
    Men då var jag ett äckligt svin som kunde använda nått sånt vidrigt. 😄
    Kan påpeka att vi inte är gifta längre.  

• Anonym (Jämställdhet)

Så jämställt är det i Sverige. Jag känner igen mig att en naturtrogen dildo är något heelt annat än en "naturtrogen" flashlight. Vi, eller min sambo, har två dildos, en modell större, och ett antal vibrerande hjälpmedel. Jag har ingen än så länge och en flashlight är inte aktuell. Vet inte om hon känner avundsjuka mot en avgjuten kändisporrfilmsfitta ☺️

• Anonym (Givemeabreak)

Vilket larv. Det är exakt samma sak att ha en fleshlight för en kille som en dildo för en tjej. det är varken konstigare eller mer perverterat. Jag och min fru har bägge delar och använder dem i våra ?lekar? ibland och hon tycker det är lika roligt/hett som jag att hjälpa varandra med dessa leksaker. 

• Queen81

Nu har jag ingen partner men det är klart att det hade varit helt okej om han ville köpa en fleshlight. Jag äger inte mon partners kropp och sexualitet.

• Anonym (V)

Fleshlight är ett bra alternativ till äkta vara, känns ungefär  som en riktig vagina till 70%. Tycker inte hon ska bestämma det.  Så köp om du vill, en dildo är exakt samma sak som en fleshlight fast motsatsen, ja du fattar. 

• Anonym (Kvinnan)

Utan motivering så tycker jag att den typen av manliga sexleksaker är äckliga. Mannen tycker däremot att dildos är tändande så det har vi ett gäng.

• Anonym (Man)

TS låter som din fru har gått sönder eller är hon alltid så ego??

Säg till henne att få du inte köpa det ska du köra upp en av hennes leksaker i din röv nästa gång du onanerar sen försöka komma ihåg att tvätta den? 

Svar på tråden Dildo va Fleshlight