• Svar på tråden BF APRIL 2023
  • MariaNathalie

    Hej 

    Hur går det för alla? 
    Jag va på vul förra v på tisdag 5+4 (stämde med min beräkning) Gick bra. Hon såg gulesäck och en liten prick som hon anade pulserade. 
    Ska tillbaka 6/9 och se om den vuxit. 


    har 1 mf och 1 Ma i bagaget 

  • Anonym (April)

    Hej blivande föräldrar till aprilbarn! Är i v 8 nu och känner absolut ingenting. Har gjort flera gravtester och lämnade även blodprov för några veckor sen som visade på höga nivåer av hCg. Nån annan som också är besvärsfri? Känns inte som det är på riktigt och man blir ju lite nojjig...

  • Anonym (Facebook)

    Hej! 


    Vet inte hur många som är aktiva i den här tråden länge, så till er som skrivit nyligen ville jag bara tipsa om facebookgruppen som är skapad ur den här tråden. Scrolla bland inläggen så ser ni hur man gör för att gå med :) 

    Ville bara skriva det, tråkigt att skriva inlägg här och känna att man inte får svar :) 

  • H0nd3ndär

    Det är till mig man skickar ett meddelande till om man vill gå med i fb-gruppen för bf april 2023. Det jag behöver är mailen kopplad till fb för att kunna skicka en inbjudan Glad Jag är inne flera ggr om dagen här inne på fl och kollar meddelande.

    Dock ser jag inte varför inte både fb-grupp och denna tråden skulle kunna vara aktiva samtidigt. {#emotions_dlg.flower}

  • Anonym (Facebook)
    H0nd3ndär skrev 2022-08-30 08:39:53 följande:

    Det är till mig man skickar ett meddelande till om man vill gå med i fb-gruppen för bf april 2023. Det jag behöver är mailen kopplad till fb för att kunna skicka en inbjudan Glad Jag är inne flera ggr om dagen här inne på fl och kollar meddelande.

    Dock ser jag inte varför inte både fb-grupp och denna tråden skulle kunna vara aktiva samtidigt. {#emotions_dlg.flower}


    Menade inte alls att båda inte KAN vara aktiva, tänkte mer att om man hänger i Facebook gruppen kanske man man inte är lika aktiv här. Dvs det kanske inte händer lika mycket i den här tråden nu när det finns en annan grupp. Men det är bara mina tankar :)
  • Tigeeerrr

    Hej! Nyligen plussat och är beräknad 25 april 2023! Har också skickat meddelande för att gå med i FB gruppen Solig

  • sötmummy
    Tigeeerrr skrev 2022-08-30 16:40:42 följande:

    Hej! Nyligen plussat och är beräknad 25 april 2023! Har också skickat meddelande för att gå med i FB gruppen Solig


    Grattis till plusset.första barnet?
  • Tigeeerrr
    sötmummy skrev 2022-09-01 08:07:44 följande:
    Grattis till plusset.första barnet?

    Nej! andra barnet. 


    Jag är singel och tog nämligen dagen efter piller, men det verkade inte stoppa en liten som vill vara en del av familjen.
    Har en 3 åring dotter och det blev samma pappa till barnet Skrattande

    så inget planerat, men jag har gjort 2 aborter tidigare och kände den här gången att det är liksom meant to be. trots omständigheterna är jag taggad och nöjd att det blev samma pappa till barnet, då vi har en bra co-parenting relation och han är en väldigt involverad och bra pappa. 

  • sötmummy
    Tigeeerrr skrev 2022-09-02 11:49:48 följande:

    Nej! andra barnet. 


    Jag är singel och tog nämligen dagen efter piller, men det verkade inte stoppa en liten som vill vara en del av familjen.
    Har en 3 åring dotter och det blev samma pappa till barnet Skrattande

    så inget planerat, men jag har gjort 2 aborter tidigare och kände den här gången att det är liksom meant to be. trots omständigheterna är jag taggad och nöjd att det blev samma pappa till barnet, då vi har en bra co-parenting relation och han är en väldigt involverad och bra pappa. 


    Grattis hoppas allt går bra för dig{#emotions_dlg.flower}
  • sötmummy
    Jessica3k skrev 2023-02-20 17:02:47 följande:

    Hej! 
    Är denna tråden aktiv? 
    Väntar mitt tredje barn i april och bor i Göteborg. 


    Hej de flesta finns nu mera i en grupp på fb som heter BF april 2023.
    Btw väntar oxå mitt 3e o nyligen flyttat från gbg till Trollhättan mvh
  • reptilina

    Jag är här med! Tredje på gång för oss med, har en tvååring och en femåring sedan tidigare. BF 10 april men det blir säkert en vecka tidigare.

Svar på tråden BF APRIL 2023