• Anonym (Ökhgubl)

    Oralsex utan motprestation?

    Killar (eller svarande sambo): hur ofta går ni spontant ner på er tjej utan att hon bett dig (!), helt osjälviskt utan egen önskan om att få ligga av det utan bara för att ge henne orgasm och sen är det bra så och kvällen fortsätter?
    Alltså INTE som en del av förspel utan en enskild händelse för att ni vill?

    Är 33 och tror inte om jag nånsin varit med om det. 

  • Svar på tråden Oralsex utan motprestation?
  • Anonym (Man och make)
    Inga som helst problem att slicka utan motprestation, det skulle jag göra varje dag om så önskades. Tycker det är det finaste och mest sensuella som finns.

    Skulle säga att jag ger henne oral stimulans 100 gånger av 100 som vi har sex. Hon ger mig oral stimulans kanske 20 gånger av 100. Samlag har vi oftast som avslutning och då oftast på hennes initiativ då hon oftast har det som önskemål.
  • Loverboy

    Jag slickar min kvinna till orgasm minst en gång varje gång vi har sex ungefär 5-6 ggr/veckan och det har jag gjort i 40 år. 
    Finns inget bättre och skulle gärna göra det oftare. 
    Nu för tiden brukar vi bjuda med en xtra kvinna ibland. De gångerna är underbara att få slicka 2 st. 

  • Anonym (Eva)
    Loverboy skrev 2023-02-07 13:03:09 följande:

    Jag slickar min kvinna till orgasm minst en gång varje gång vi har sex ungefär 5-6 ggr/veckan och det har jag gjort i 40 år. 
    Finns inget bättre och skulle gärna göra det oftare. 
    Nu för tiden brukar vi bjuda med en xtra kvinna ibland. De gångerna är underbara att få slicka 2 st. 


    Låter fantastiskt skönt!

    Hur leker kvinnorna med varandra?
  • Loverboy

    Damerna får leka som de vill, sjukt upphetsande och få titta på, men även att få vara med och slicka eller knulla. Men att ha en som sitter över ansiktet medans den andra sjunker ner över kuken är nog en favorit. 

  • Anonym (Eva)
    Loverboy skrev 2023-02-07 15:44:51 följande:

    Damerna får leka som de vill, sjukt upphetsande och få titta på, men även att få vara med och slicka eller knulla. Men att ha en som sitter över ansiktet medans den andra sjunker ner över kuken är nog en favorit. 


    win-win-win Tungan ute
  • Anonym (Vill nån ens det?)

    Vill någon det här då, att sambon bra drar ner ens byxor och gör detta spontant? Jag vet att män gillar när man gör så på dem och det är roligt att göra med...men är det samma sak egentligen? jag hade inte vart bekväm med det. 

    Han kan väl åtminstone pussa mig först? Fråga om jag vill? Berätta att han vill och fråga om han får göra det? Inte bara dyka ner spontant :(

    Jag tror det ligger en könsskillnad där och det är helt ok. Vi får dyka ner för en attack-avsugning, de får inte göra motsvarande attack. En skillnad på kön och sexualitet.

  • Dekadensen

    Skulle aldrig ens tänka tanken av komma med några motkrav.
    Ingen är gladare en jag om sambon sätter sig på mitt ansikte och går "all in" eller om jag får ägna tid att ge henne njutning på ett eller annat sätt 😊

  • Anonym (Micke)

    Händer aldrig. När vi har sex är det planerat - och då har vi målet att båda ska vara tillfredsställda efteråt. Jag skulle inte slicka fitta om jag inte visste att jag själv fick någon utdelning av det.

  • Anonym (Så sexigt)

    Mitt ex och jag gjorde så när vi var tillsammans vi älskade att bara ge varandra oral sex så där spontant sen va det inget tvång på något tillbaka.

    Min sambo nu låter mig knappt slicka henne, jag älskar det och hon älskar det när jag väl får göra det men hon säger att hon är så kittlig och känslig ibland där nere.

    önska jag haft en tjej som man kunde få göra sådant på rent spontant.

    tänk liksom hon sitter i soffan och man bara kysser henne sen tar man av byxorna och slickar utan på trosor a för att sen gå innanför 🤤🤤 

  • jsaw

    Älskar att ge oralsex o se henne o njuta. Något av det härligaste o se.
    Senast för ett par timmar sen när hon kommit hem o stod i duschen, då gick jag bara in, vände på henne, gick ner på knä, la hennes ena ben på min ena axel o skickade henne till orgasm, sen reste jag mig bara o gick ut o lagade middag 

  • Anonym (Alex)
    Anonym (Ökhgubl) skrev 2023-02-05 23:48:33 följande:
    Oralsex utan motprestation?

    Killar (eller svarande sambo): hur ofta går ni spontant ner på er tjej utan att hon bett dig (!), helt osjälviskt utan egen önskan om att få ligga av det utan bara för att ge henne orgasm och sen är det bra så och kvällen fortsätter?
    Alltså INTE som en del av förspel utan en enskild händelse för att ni vill?

    Är 33 och tror inte om jag nånsin varit med om det. 


    Det händer några gånger per år att jag slickar henne och sedan går vi vidare med dagen utan att jag stimuleras. Det är nice stunder för jag älskar att slicka.

    Under min 30år som sexuellt aktiv har jag bara blivit sugen som en del av ett förspel. Det har hänt några gånger att min fru sugit mig hård och sedan inte gjort något mer utan bara som en tease. Det kan ju vara nice om det blir sex innom någon timme efter men oftast frustrerande när det tar veckor tills det blir något sex. 
  • Anonym (XY)
    Anonym (Ökhgubl) skrev 2023-02-05 23:48:33 följande:
    Oralsex utan motprestation?

    Killar (eller svarande sambo): hur ofta går ni spontant ner på er tjej utan att hon bett dig (!), helt osjälviskt utan egen önskan om att få ligga av det utan bara för att ge henne orgasm och sen är det bra så och kvällen fortsätter?
    Alltså INTE som en del av förspel utan en enskild händelse för att ni vill?

    Är 33 och tror inte om jag nånsin varit med om det. 


    Beror helt på vem jag är med och vår dynamik.


    Har inga problem med det och älskar att slicka eller rättare sagt, älskar att driva min kvinna till att bli ett djur frustande av kåthet. Så spontan oralsex, gärna!


    I nuvarande förhållande är situationen motsatt (vi får se hur det utvecklas).
    Det som får henne superkåt är om jag spontant "använder" henne som en leksak för min njutning vilket jag gör... ofta... 

  • Anonym (Engelska)

    Varför bara män som slickar ?
    Inget bättra än få ett blowjob utan någon förväntningar från kvinnan om mer.

  • Anonym (Alex)
    Anonym (Vill nån ens det?) skrev 2023-02-07 16:10:54 följande:

    Vill någon det här då, att sambon bra drar ner ens byxor och gör detta spontant? Jag vet att män gillar när man gör så på dem och det är roligt att göra med...men är det samma sak egentligen? jag hade inte vart bekväm med det. 

    Han kan väl åtminstone pussa mig först? Fråga om jag vill? Berätta att han vill och fråga om han får göra det? Inte bara dyka ner spontant :(

    Jag tror det ligger en könsskillnad där och det är helt ok. Vi får dyka ner för en attack-avsugning, de får inte göra motsvarande attack. En skillnad på kön och sexualitet.


    Självklart görs det med den finess kvinnan ifråga behöver. Detta behov varierar också över tid för de flesta kvinnor. Ibland kan man bara dyka ner under kjolen när hon står framåtlutad mot något och spänningen ligger i luften. Andra gången får man dra fram stråkkvartett, dämpa belysningen kela i trekvart innan man närmar sig. 
  • Tukt
    Anonym (Engelska) skrev 2023-02-10 12:45:13 följande:

    Varför bara män som slickar ?
    Inget bättra än få ett blowjob utan någon förväntningar från kvinnan om mer.


    Där sa du väl emot dig själv? Elller antar du att det kan vara så?
  • Anonym (Engelska)
    Tukt skrev 2023-02-10 17:04:05 följande:
    Där sa du väl emot dig själv? Elller antar du att det kan vara så?
    Sorry?
    mener där bara pratas om män som slickar en kvinna.
    Det också kul om en kvinna gir BJ 
  • Tukt
    Anonym (Engelska) skrev 2023-02-11 09:27:51 följande:
    Sorry?
    mener där bara pratas om män som slickar en kvinna.
    Det också kul om en kvinna gir BJ 
    Ja men du skrev att det bara var män som slickade, samtidigt som du beskrev hur bra det var att få en avsugning utan motprestation. Så en smula motsägelsefullt.
    Tänker om diskussionen ändå ska "könas"...
  • Osynlige jag

    Känns lite som att många män här säger saker bara för att få valdistrikt men aja jag är ju en kille själc så ni tjejer/kvinnor får väl avgöra vilka som är troll haha.

    Nu har jag bara slickat fitta en gång men hela grejen med att jag träffade tjejen var för att jag skulle få prova hur det var att slicka. Detta gjorde jag utan att få något tillbaka, tänkte inte ens på det faktiskt då jag var så inne i att slicka och att det kändes så härligt. 

    Sedan dess har jag inte hittat någon att slicka(tjejen jag träffade skaffade kille) mer vilket är otroligt sorgligt men jag har utvecklat en fantasi som dock känns som något omöjligt att uppfylla. Det är att jag är med kanske 2-4 tjejer och slickar de alla samtidigt till att de kommer. Har även en fantasi att jobba( gratis)  som fittslickare och slicka massa fittor varje dag, som en ?drive through? genom donken eller BK liksom haha.

Svar på tråden Oralsex utan motprestation?