Synkroniserad orgasm
Brukar du och din partner få synkade orgasmer?
Hur gör ni för att uppnå det?
Brukar du och din partner få synkade orgasmer?
Hur gör ni för att uppnå det?
Ja vi får det nästan varje gång. Han håller tillbaka tills jag är nära och när jag kommer finns det inte en möjlighet för honom att hålla tillbaka längre då det kramar åt rätt hårt.
Vi har levt tillsammans 14 år så vi har lärt oss hur och vad som funkar.
Ungefär så är det för oss också. Hon klarar bara 1 orgasm, sedan får hon ge sig efter en stund, så vanligen kommer hon först och sedan kommer jag av bara farten när jag märker hur skönt hon har det och av att hon kniper hårt. Men missar jag det fönstret får jag runka efteråt, eller spara mig tills morgondagen :)
Ungefär så är det för oss också. Hon klarar bara 1 orgasm, sedan får hon ge sig efter en stund, så vanligen kommer hon först och sedan kommer jag av bara farten när jag märker hur skönt hon har det och av att hon kniper hårt. Men missar jag det fönstret får jag runka efteråt, eller spara mig tills morgondagen :)
Förr - vet inte om det var för att jag var yngre eller för mitt ex var ryttarinna eller en kombo - kunde jag oftast styra det. Det var som att jag skulle över en viss "gräns" när det kändes som att man var på rätt spår. Det var som att kanonen var laddad.
Sen kunde jag bara vänta på henne och hjälpa henne till orgasm och då var det bara att "släppa på" så kom vi samtidigt. Häftig känsla...
Härom kvällen satte jag på tjejen hårt. När jag kände hur hon började krampa så växlade jag upp stötarna och tryckte in kuken så hårt och djupt jag kunde, för att tajma hennes orgasm med min. Hon var helt svullen och spänd och plötsligt märker jag hur hon börjar skvätta, fyra-fem gånger kanske. Det har bara hänt några gånger förut så det var lite speciellt. Är det nåt hon styr eller?
Vi kommer nästan alltid tillsammans, i alla fall första gången. Han kan hålla sig så länge det behövs, men när jag kommer, så krampar jag så hårt med underlivet att det blir som en våg av mjölkande rörelser som i princip alltid får honom över gränsen. Så det blir oftast att jag först kommer och sedan efter 4-5 sekunder följer han efter. På det sättet hinner vi njuta av varandras orgasm, men ändå komma synkroniserat.
Han brukar sällan tappa ståndet alls, så om han fortsätter att behålla ett hårt och konstant djupt tryck emot livmoderhalsen utan att röra sig så kan jag komma ytterligare två eller tre gånger.
Om vi fortsätter ytterligare en eller två gånger till, så blir det långsammare och nästan lite zen-likt meditativt med betydligt mindre rörelser och istället mer tryck, så de efterföljande orgasmerna blir inte alls så där tydligt synkroniserade.
9ggr av 10 när det begav sig, men berodde på att det tog längre tid för mig och gick igång extra på att respektive nådde i mål. Så inte så mycket knep eller tekniker.
Förstår inte vad ni som är kvinnor i tråden pratar om. Kvinnor får ju inte orgasm av samlag. Det krävs ju oralsex för att få en kvinna att komma. Menar ni att ni har 69:an när ni får orgasm eller vad pratar ni om?
Förstår inte vad ni som är kvinnor i tråden pratar om. Kvinnor får ju inte orgasm av samlag. Det krävs ju oralsex för att få en kvinna att komma. Menar ni att ni har 69:an när ni får orgasm eller vad pratar ni om?