• Anonym (Undrande sambo)

    Hemlig mapp

    Såg för ett tag sen när min sambo var inne på sina inställningar att han har en hemlig mapp på mobilen och nu kan jag inte släppa det, varför har man en hemlig mapp på mobile? vad har man där? 🙈

  • Svar på tråden Hemlig mapp
  • Anonym (Klonopin)
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-06 09:07:47 följande:
    Jag talar inte om MIG, jag talar om vad jag vet att ANDRA gör, så sluta tala om vad JAG gör bara för att jag ger ts ett svar!!

    Ja men verkligen!! Måste varit fredag igår för vissa....
    Så du får tala om att du med 100% säkerhet vet vad andra gör med sina mappar, men andra får inte tala om för dig vad du gör? Vad är det som undantar just dig från samma behandling du utsätter andra för?
  • Anonym (Klonopin)
    EnAnonumius skrev 2024-04-06 03:35:52 följande:
    Tack... =)
    Ingen orsak Glad

    Tror dock inte att vidare diskussion kommer leda till några genombrytande insikter hos personen...
  • Anonym (HmJ)

    Hade ingen aning om någon hemlig mapp, det var nåt nytt för mig.

  • Anonym (Bengan)
    Anonym (Klonopin) skrev 2024-04-06 12:19:23 följande:
    Ingen orsak Glad

    Tror dock inte att vidare diskussion kommer leda till några genombrytande insikter hos personen...
    Det kanske är ni som har fel, det är väldigt ofta porr om en man har en hemlig mapp och är i en relation. Speciellt om tjejen är emot just porr.

    Så statistiskt sett handlar det nog om någon form av nakenhet/begär som personen vill hålla hemligt för sin partner, men det kan även vara något annat.
  • EnAnonumius
    Anonym (Klonopin) skrev 2024-04-06 12:19:23 följande:
    Ingen orsak Glad

    Tror dock inte att vidare diskussion kommer leda till några genombrytande insikter hos personen...
    👍🙂
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 13:39:34 följande:
    Det kanske är ni som har fel, det är väldigt ofta porr om en man har en hemlig mapp och är i en relation. Speciellt om tjejen är emot just porr.
    Vi har aldrig hävdat att det inte skulle kunna finnas porr i en hemlig mapp. Vad får du det ifrån?

    Det vi säger är att man inte kan ta för givet att det måste vara just porr i den hemliga mappen om nu en man har det, bara för att de råkar vara "vanligast" att det är så.

    Sere du och förstår skillnaden?

    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (C)

    Låt det vara. Du har inget för att höra oavsett om det ingår i grundutbudet eller inte. Du hade bergis inte reagerar om det fanns en mapp där det stod Volvo på. Nu triggades din osäkerhet och misstänksamhet igång. Jobba på den istället. Han har rätt till ett privatliv. Du tolkar det direkt som en snuskmapp. Vad säger din tolkning av det om dig? 

  • Anonym (Bengan)
    EnAnonumius skrev 2024-04-06 15:03:16 följande:
    Vi har aldrig hävdat att det inte skulle kunna finnas porr i en hemlig mapp. Vad får du det ifrån?

    Det vi säger är att man inte kan ta för givet att det måste vara just porr i den hemliga mappen om nu en man har det, bara för att de råkar vara "vanligast" att det är så.

    Sere du och förstår skillnaden?
    Känns orimligt att diskutera vidare, vi menar ju i princip samma sak.

    Det enda som egentligen är intressant i denna tråd nu är om TS återkommer med svar om vad som fanns i den hemliga mappen.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 15:10:36 följande:
    Kän(klonopin) ns orimligt att diskutera vidare, vi menar ju i princip samma sak.

    Det enda som egentligen är intressant i denna tråd nu är om TS återkommer med svar om vad som fanns i den hemliga mappen.
    Ja så det är just förbryllande att du hävdade det du gjorde om mig och  (klonopin) hade påstått.
    Men du har rätt vi behöver inte diskutera det vidare.. Du har ialf förstått.

    Jag är mer intresserad av vad för ursäkt TS använde för att snoka i sin partners mobil från början. Vad personer har i sina hemliga mappar, om de använder det, är deras ensak. För även om man är ihop med någon så har man rätt till att ha något privat. Behöver inte alls betyda att man "döljer" något...


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hmm)
    EnAnonumius skrev 2024-04-06 16:23:25 följande:
    Ja så det är just förbryllande att du hävdade det du gjorde om mig och  (klonopin) hade påstått.
    Men du har rätt vi behöver inte diskutera det vidare.. Du har ialf förstått.

    Jag är mer intresserad av vad för ursäkt TS använde för att snoka i sin partners mobil från början. Vad personer har i sina hemliga mappar, om de använder det, är deras ensak. För även om man är ihop med någon så har man rätt till att ha något privat. Behöver inte alls betyda att man "döljer" något...
    Men läs trådstarten kanske..... Det var inte ts som var inne i mobilen, det var han!

    Såg för ett tag sen när min sambo var inne på sina inställningar.....
  • Anonym (Bengan)
    EnAnonumius skrev 2024-04-06 16:23:25 följande:
    Ja så det är just förbryllande att du hävdade det du gjorde om mig och  (klonopin) hade påstått.
    Men du har rätt vi behöver inte diskutera det vidare.. Du har ialf förstått.

    Jag är mer intresserad av vad för ursäkt TS använde för att snoka i sin partners mobil från början. Vad personer har i sina hemliga mappar, om de använder det, är deras ensak. För även om man är ihop med någon så har man rätt till att ha något privat. Behöver inte alls betyda att man "döljer" något...
    Du har iaf förstått.. ja, jag säger då det.. Haha
  • Anonym (Klonopin)
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 13:39:34 följande:
    Det kanske är ni som har fel, det är väldigt ofta porr om en man har en hemlig mapp och är i en relation. Speciellt om tjejen är emot just porr.

    Så statistiskt sett handlar det nog om någon form av nakenhet/begär som personen vill hålla hemligt för sin partner, men det kan även vara något annat.
    Alla i min familj har varsin hemlig mapp då den kommer förprogrammerad i telefonen. Tog mig åratal att ens upptäcka den. Så att "alla män" har porr i den är garanterat ett felaktigt påstående, eftersom det förutsätter att 100% av de män som fått mappen förprogrammerad på telefonen antingen aktivt har tagit bort den eller lagt till porr.

    Jag är neutral ifråga om porr men jag ogillar avsaknad av logik.
  • Anonym (Bengan)
    Anonym (Klonopin) skrev 2024-04-06 17:06:26 följande:
    Alla i min familj har varsin hemlig mapp då den kommer förprogrammerad i telefonen. Tog mig åratal att ens upptäcka den. Så att "alla män" har porr i den är garanterat ett felaktigt påstående, eftersom det förutsätter att 100% av de män som fått mappen förprogrammerad på telefonen antingen aktivt har tagit bort den eller lagt till porr.

    Jag är neutral ifråga om porr men jag ogillar avsaknad av logik.
    Jag håller med om att inte alla har porr i sin hemliga mapp. Jag menar bara att det är det troligaste. Sen förstår jag att många som har en förinstallerad hemlig mapp inte ens använder den, men även att vissa använder den till annat än nakenhet.
  • EnAnonumius
    Anonym (Bengan) skrev 2024-04-06 17:26:47 följande:
    Jag håller med om att inte alla har porr i sin hemliga mapp. Jag menar bara att det är det troligaste. Sen förstår jag att många som har en förinstallerad hemlig mapp inte ens använder den, men även att vissa använder den till annat än nakenhet.
    Ändå lyckades du att få det från början till att jag och (klonopin) hade "fel",  fast vi påtade i våra inlägg att man kan ha hemlig mapp till annat än just porr. 🙄

    Det var ju just detta jag och (klonopin) påtalade till (Hmm) som tog för givet att det var porr i den hemliga appen, bara för att "det är vanligast" att det är så. 


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-06 16:24:43 följande:
    Men läs trådstarten kanske..... Det var inte ts som var inne i mobilen, det var han!

    Såg för ett tag sen när min sambo var inne på sina inställningar.....
    Ja och?
    Jag råkade läsa fel.

    Fast har du förstått hur dumt ditt första inlägg i tråden där du tar för givet att det är nakenbilder och sexchattar,i hennes sambos app, bara för att det råkar nu vara vanligast att det är så.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Hmm)
    EnAnonumius skrev 2024-04-06 19:29:27 följande:
    Ja och?
    Jag råkade läsa fel.

    Fast har du förstått hur dumt ditt första inlägg i tråden där du tar för givet att det är nakenbilder och sexchattar,i hennes sambos app, bara för att det råkar nu vara vanligast att det är så.
    Nej det tycker jag inte alls.
  • EnAnonumius
    Anonym (Hmm) skrev 2024-04-06 20:26:22 följande:
    Nej det tycker jag inte alls.
    Nej det är ju klart.. För du VET ju minans, jajamänsan, vad andra använder de hemliga apparna till... 🙄
    Du är ju experten på vad andra gör och inte eller hur? 🙄

    Men gud nåde den som gör ANTAGANDE om vad du skulle använda mappen till plus ett ifrågasättande om dig att det är fel att ta för givet, då tar det åker offerkoftan fram och det snörvlas lipas om "påhopp". 🙄


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Bengan)

    Nu vill vi inte snörvla kring olika definitioner längre, nu vill vi veta vad det var i mappen TS?

  • Anonym (sexbomb 50)

    Jag hade röstat för att mannen får ha sin hemliga mapp, utan min inblandning.

    Jag har själv en...

Svar på tråden Hemlig mapp